14- Plan -geçiş bölümü-

2.8K 147 48
                                    

Size sormak istediğim iki soru var. Sorularım şunlar;
  1-Siz olsanız bu hikayeye nasıl devam edersiniz?
  2-Okumamı istediğiniz, -siz yazıyor , yada çok beğeniyor olabilirsiniz- hikayeler  var mı?
   Cevap verirseniz sevinirim.
  Bide sizi yerim. Siz az ama gerçekten öz okuyucularımsınız. Yorumlarınıza bayılıyorum. Bu hikaye birgün büyüse bile sizi unutmayacağım.  Gerçekten konuşmak isteyen de olursa  diğer hesabıma mesaj atabilir. İthaf yapamıyorum çünkü tabletten yazıyorum ama yorumlarınızın hepsini okuyorum ve en beğendiklerimin ismini bir teşekkür notuyla birlikte yayınlayacağım.
*    *     *
    'Aşk ve Silah'

   İyi okumalar...

   Üzerinden büyük ama tatlı bir yük kalkmıştı genç kızın. Söyledikleri kalbindekileri yansıtırken umutla gözlerini Demir'in mavi gözlerine dikti. Genç adamın gözleri aşkla parlıyor, ama cümleleri kaybetme korkusunun çektiği bir set ardında kalıyordu. Bu kadar zor olabileceğini düşünmemişti genç adam. Anlını sarışınının anlına yasladı. Gözleri onun kokusunu hissettiği an kapanmıştı.

  "Sana söyleyecek çok cümlem var sarışın,  ama o kadar zor ki anlatmak. Seni kaybetme korkusuyla yüzleşmek gibi."

Gözlerini kapayan Efsun, hızla Demir'in sözünü kesti.

"Sana söyledim Demir, senden bir cevap beklemiyorum. Belki ummuştum ama bunun için söylemedim. Beni hiç sevmeyecek de olsan seni kızmadan, kırılmadan severdim. Yine severim. Kendini zorlamana gerek yok."

  Genç kızın gözlerine kuşkuyla baktı Demir. O mavilerde kızgınlık yada kırgınlık aradı ,ama bulamadı. Küçük sarışını hafif bir tebessümle ona bakıyordu yanlızca.  Bir kez daha farketti Demir onun farklılığını, masumluğunu. Dudaklarına minik bir öpücük kondurup göğsüne yasladı ve sarı saçlarını okşadı.

  Geceyi üçlü koltukta sarılarak geçiren çift, sabah oldukça erken bir saatte ayrılmak zorunda kaldı. Antrenmanlara yetişmek için hazırlanmaya başladılar.

  Demir sevdiği kadının yanındayken biraz olsun unuttuğu tüm sorunları , tekrar karşısında bulmuştu. Çok az zamanı vardı ve sevdiği kadının da dahil olduğu bir grubu mükemmel bir şekilde eğitmeliydi. Kahvaltı bile yapmadan yine çalışma odasına kapanmış ve  hazırladığı planları gözden geçirmeye başlamıştı. Ne kadar çalışırsa çalışsın az geliyordu. Antrenman saati geldiğinde, vakit kaybetmeden salona indi.

   Isınma koşusu dahil olmak üzere tüm çalışmaları iki katına çıkaran genç adam,   kimsenin artık zorluk çekmediğini gördüğünde gurur duydu. Artık kilometrelerce yolu zorlanmadan koşabiliyor, hatasız nişan alabiliyor,  ve mükemmel şekilde kamufle olabiliyorlardı.

  Bunun yanı sıra aldıkları sanal eğitimden sonra, kolaylıkla istedikleri şifreyi kırıp bilgi edinebiliyorlardı. Belli psikolojik eğitimler henüz tamamlanmamış da olsa neredeyse hazır sayılabilirdiler. Ki zaten zamanları da yoktu.

  Orhan General, Efsun ve Demir plan çalışmalarına başlamıştı. Amaçları hem kaçırılan kadını sağ olarak geri almak hem de Kuzey Örgütü dosyasını artık kapatabilmekti.

   En büyük baş şüpheli; Karaman Holding'in sahibi Caner Karaman'dı. Bu yüzden ona ait bütün alanlar taranmış ve  şehir çıkışında sık gittiği depo görünümlü bir alan olduğu saptanmıştı. Polisin oraya defalarca kez baskın yapmasına rağmen birşey bulamaması, gizli bir yeraltı bölmesi olduğu fikrini ortaya koyuyordu. Polis arama yapmadan önce oraya girdiği görülen Caner Karaman'ın , baskında orada bulunamaması da bu fikri güçlendirmişti.

   Dosyaların ele geçirilmesi için birilerinin buraya sızması gerekiyordu ve Efsun daha plan ortaya atılır atılmaz gönüllü oldu. Demir bu gönüllülükten memnun kalmasa da ondan daha iyi bir kadın aday olmadığının bilincindeydi.

 

  Holding'de bir koruma ve bir sekreter ihtiyacı vardı . Koruma olarak da zaten oldukça yapılı olan Yılmaz uygun görüldü. Demir ,Efsun'un yanında olmak istiyor ancak bilinen bir bordo bereli olduğundan gizli bir göreve uygun olmadığını biliyordu.

    İki gün sonra iş görüşmelerine gidilecek ve görev resmen başlamış olacaktı.

15. Bölüm çok heyecanlıııııııı! Olayları bölmek istemediğimden kısacık bir geçiş bölümü yazdım.  Umarım beğenirsiniz!
  Bir sonraki bölümde görüşmek üzeree.

 

EfsaneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin