15- İş Görüşmesi Meselesi

562 29 2
                                    

" Zamanı geldiğinde o Caner itini ellerimle öldüreceğim."

Demir büyük odada hızla ileri geri yürürken, Efsun sıkıntıyla ofladı. Caner Karaman ile ilgili yapılan toplantıda detaylar konuşulmuştu. Demir bundan hiç hoşnut değildi çünkü sarışınını süresinin ne kadar olduğunu bilmediği bir göreve yollayacağı ve bu süreçte onu göremeyeceği gerçeği yüzüne çarpılmıştı. Yalnızca telefonda görüşebilecekleri bu süreçte sevdiği kadının her an tehlikede olacağını bilmek onu delirtiyordu.

"Demir yerinde durabilir misin artık? Ne bekliyordun ki? Akşamları eğitim binasına döneceğimi düşünmeyecek kadar uzun süredir bu işlerin içindesin. Zaten tahmin edebileceğin bir şey için neden bu kadar sinirlendiğini anlamıyorum."

Demir'in alev saçan gözleri anında genç kadına döndü.

" Biliyor olmam sinirlenmemi engellemiyor sarışın. Size verilecek ilk görevin bu kadar büyük ve tehlikeli olmasını beklemiyordum."

" Seni anlıyorum Demir. Endişelerini de öyle. Ama senin de dediğin gibi bu benim ilk görevim ve sen hem komutanım hem de sevdiğim adam olarak beni rahatlatmak yerine daha çok geriyorsun."

Aslında gerilmiyordu Efsun. Hatta olması gerekenden çok daha rahattı görev konusunda. Sadece görüşmeden önce geçirecekleri son akşamlarını bu gerginlikle geçirmek istemiyordu. Demir ise genç kadının haklılığını kabul etti ve sakinleşmeye çalışarak ona doğru yürüdü. Kolları birbirlerine dolandı. Gözleri birbirine kenetlendi.

" Bana söz ver Efsun çok dikkatli olacaksın. "

" Söz veriyorum Demir. Ama lütfen ikimizi de daha fazla germe. Gizli saklı olmadan yanyana olduğumuz son saatler bunlar."

Genç adam içinden ' beni de sinir eden bu zaten.' diye geçirdi. Biliyordu kızmaya hakkı yoktu. İlk andan itibaren genç kadının ve kendisinin mesleğinin getirilerinin bilincindeydi. Muhtemelen emekli oldukları zamana kadar tam olarak görüşemeyeceklerdi. Her zaman evlerini kurşunlayabilecek düşmanları olacaktı. Çocukları olamayacaktı mesela. Anne ve babasını ayda yılda bir gören bir çocuğu olsun da istemezdi zaten. Bir anda kaşları çatıldı. Efsun ise ne olduğunu anlamaya çalışan bakışlar atıyordu . Genç adam bir anda konuşmaya başladı.

" Bence beraber yaşamalıyız."

Efsun'un gözleri bir anda büyürken ne demesi gerektiğini bilemedi.

" Daha biraz önce görev için sinirliydin. Böyle büyük bir kararı ne ara verdiğini merak ediyorum Demir."

" Hiçbir zaman normal bir çift olmayacağız sarışın. Aynı saatte boş olamayacağız. Hatta belki çoğu zaman aynı şehirde bile olmayacağız. Bugün sana görev çıktı, belki yarın bana çıkacak. Ne kadar yaşayacağımız da belli değil o yüzden en azından denk gelebilen azıcık süremizin tamamını beraber geçirmek istiyorum. Senden hiçbir zaman, gözlerimi kapattığımda gözlerini hatırlayamayacak kadar uzak kalmak istemiyorum. "

EfsaneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin