Το ξηπνητιρη χτύπησε και τι BaDinga ήχησε σε όλο το δωμάτιο. Τι ωραία πρεπει να σηκωθώ να πάω στη φυλακή. Εεεε στο σχολείο εννοούσα. Έβαλα το σολίνα μπλε τζιν μου και το μαύρο μου φούτερ πήρα κλειδία ακουστηκά κινητο ένα δίευρο την τσάντα μου και έφυγα για το σχόλειο σε πέντε λέπτα ήμουν έκει δεν κάθησα στην προσευχή απλά ανέβηκα στην τάξη και κάθησα στο τελευταίο θρανίο έβαλα τα ακουστηκά και περίμενα. Πρώτη ώρα φυσική σιγά μην κάτσω να ασχόληθώ να ακούω την μαλάκο και τις μαλακίες της.
Αυτός ήταν τρία χρόνια μεγαλήτερος και τον έβλεπε κάθε μέρα και ήταν έρωτευμένη μάζι του αλλά δεν τολμούσε δεν άντεχε να τον δει ή να τον ακούσει.
Ήταν μια άλητησα και αυτός ήταν ένας αλήτης δεν μπόρουσαν να ταιριάξουν.
Αυτή είχε δαίμονες στο κεφάλι της
Αυτός είχε εφιάλτες στον ύπνο του
Αυτή ερωτευόταν αλλά δεν αγαπούσε
Αυτός δεν προσπαθούσε καν να ερωτευτεί
Αλλά είχαν και οι δύο όμως ένα κοινό λάτρευαν και οι δύο το σκοτάδι
Και μετά πως θα ξεκίναγε η ιστορία τους??
" Όταν ο αλήτης έμπλεξε με την αλήτησσα?! "
" Μελό ο τίτλος και για τους δυό τους. Αυτή ήθελε έναν έρωτα αλήτη. Έναν έρωτα που θα την κατέστρεφε και μετά θα την αναστούσε. Θα μάζευε τα σιντρίμια της και θα την ξανά έκανε αυτή που ήταν. Θα ήταν εκείνος ο δυνατός που θα της έλεγε " Σε θέλω " θα την κόλλαγε στον τοίχο και δεν θα της έδινε κάμμια απάντηση απλά θα της έκανε έρωτα με την γλώσσα του. Θα ήταν άνετη μαζί του. Θα φόραγε ένα παλιό της τζιν την πιο παλιά άσπρη της μπλούζα και θα πήγεναν να πιούν μπύρες στην ακροθαλασσιά.
Να κυνηγιούνται σαν παιδία και να μαλωνούν και μετά να κάνουν τον καλύτερο έρωτα της ζωής τους. Να φορούν fullface και να κάνουν γκράφιτι αγκαλία αυτό ήθελε έναν έρωτα αλήτη. Τον δικό της αλήτη. "Ο καθηγητής μπήκε στην αίθουσα και εκείνη ακόμα κοίταζε έξω απο το παράθυρο.
<< Χρύσα θα μας κάνεις την τιμή >> είπε η καθηγήτρια τον μαθηματικών
<< Φυσικά και σας κάνω τιμή που είμαι στο μαθημά σας >> είπα γλυκά με έναν τόνο ειρωνεία
<< Χρύσα στον πίνακα τωρα >> είπε και εγώ κοίταζα την άσκηση την οποία έγραφε.
Στο πίνακα έγραφε:
Να αποδείξετε την ταυτότητα αναλυτικά:
( α + β )²=" Χαχαχαχα δεν είχε κάτι πιο δύσκολο να μου βάλει "
Άρπαξα την κιμωλία και την έλυσα
( α + β )² = ( α + β ) ( α + β ) = α² + αβ + αβ + β² = α² + 2αβ + β²
<< Ευχαριστώ για τον χρόνο σας >> είπα και άφησα την κιμωλία στην έδρα την κοίταξα με σηκωμένο φρύδι και μισό χαμόγελο και πήγα και ξανά κάθησα στη θέση μου όσο αυτή παρέδιδε το επόμενω κεφάλαιο.
Κοίταξα τις απέναντή αίθουσες και τον είδα να κάθετε με τα ακουστικά του στο ανοιχτό παράθυρο να με κοιτάει. Κοιταζόμασταν για αρκετά λεπτά έκοψα την επαφή μας και τράβηξα έντονα την κουρτίνα για να κλείσει
<< Τι έγινε ? >> φώναξε η σκύλα
<< Έκλεισα γιατί δεν βλέπουν τα παιδία στον πίνακα >> είπα άψυχα και κοίταξα την κλειστή κουρτίνα
- Γαμώτο σταμάτα να μου γαμάς το μυαλό είναι δικό μου και μόνο κράτα αποστάση από αυτό το χρειάζομαι ολόκληρο! Γαμώτο μου!
Το κουδούνι χτύπησε και αλλη μια βασανιστηκη μέρα έφτασε στο τέλος της θα περάσει! Φορεσα την κουκούλα της ζακέτας μου τα ακουστικά μου και ξεκίνησα για το σπίτι. Τον είδα πάντα εκεί καθησμένος μέσα στη πιλοτή της μεγάλης πολυκατοικίας να καπνίζει! Να βάζει και να βγάζει τον καπνό και να βλέπεις την ηρεμία στο βλέμμα του! Είχα καρφωθεί αρκετά έπρεπε να παρω τα μάτια μου απο πάνω του! Αλλαξα τραγούδι και ξεκίνησα πιο γρήγορα αυτή τη φορά για το σπίτι μου Γαμώτο ένιωθα τόσο χάλια! Ένιωθα μισή!
- Τι λες Χρύσα κοπέλα μου? Πας καθόλου Καλά? Είσαι μια δυνατή κοπέλα που παιζει με κάθε αγόρι που θα βρεθεί στο δρόμο της και θα τον αφήσει να ψήνεται επ αορίστον. Τώρα τι? Θα γίνεις συναισθηματική για έναν βλάκα ? Που είστε φτιαγμένη απο την ίδια φάρα που θα αλληλοκαταστρέφεστε και μετά θα αυτοκαταστρεφόσαστε ? Όχι αξιζεις κατι πολύ καλήτερο το ξέρεις ?!