Κεφαλαιο 24

265 39 1
                                    

"Το έχεις νιώσει και εσύ έτσι; Αυτό το αίσθημα της απογοήτευσης,αυτό που δεν μπορεί να στο γεμίσει κανένας πλέον."

Προηγούμενο Κεφάλαιο,

Πήγα στη ντουλάπα της και έβγαλα την ρόμπα της το μπουρνούζι και 2 μικρές πετσέτες χεριων. Πήγα γρήγορα και έβαλα τις πίτσες να ψήνονται στο φούρνο. Πήρα τα πράγματα και πήγα στο μπάνιο για να σηκώσω την Χρύσα.

Την σηκωσα και της φόρεσα το μπουρνούζι της.

<< Τράβα φέρε μου την μπλούζα σου που έχω πανω στο κρεβάτι >> μου είπε και πήγα γρήγορα ξανά μεσα

Ξανα γυρισα και της την αφησα στα χέρια της την φορεσε και έβαλε απο πανω την ρομπα της. Επιασε τα μαλλια της εναν κοτσο και τοτε ακουστηκε το χρονομετρο για της πιτσες.

<< Παω να της βγαλω θα σε περιμενω στο σαλονι. Τελειωνε! >> της φωναξα

Εβαλα της πιτσες σε δυο πιατα και την σαλατα σε ενα μπολ δυο ποτηρια και ενα κρασι απο την καβα εκεινη καθοταν στον καναπε και με περιμενε για να ξεκινησει την ταινια. Η εισαγωγη απο το Hangover αρχισε να παιζει και ηδη απο μεσα μου ηξερα οτι η κατασταση ηταν απελπιστικα χαλια. Χωθηκε στην αγκαλια μου καθως πιναμε κραση και γελαγαμε με τις γκαφες του πρωταγωνιστη. Ποσο ειχαν χασει την λαμψη τους τα ματια της ρε γαμωτο. Μου ελειπε ξαφνικα ο δυναμισμος της φαινοταν τοσο αβοηθητη διπλα μου για πρωτη φορα!

Bad Girls Do It BetterWhere stories live. Discover now