Το επόμενο πρωί!
Άκουσα το ξυπνητίρι να χτυπά και ο ηχος του BanDinga να ηχεί αποκρουστηκός στα αυτία μου. Γύρισα αλλά δεν ένιωσα τον Άρη δίπλα μου. Άνοιξα όπως μπορούσα τα βλεφαρά μου και κοίταξα γύρω μου. Πουθενά κανένα σημάδι του και κανένας ήχος από ντουζ στα αυτία μου! Το μάτι μου έπεσε στο σημείο που αφήσαμε τους σάκους μας και ο δικός του φυσικά και έλειπε όπως και εκείνος! Ήταν μια αρκετά δύσκολη συνηδειτοποίηση.
- Φυσικά και πληγωθηκες ηλιθια αφού τον αγαπας και εκείνος μετά από αυτό που έγινε μεταξύ σας έφυγε σαν κηνηγημένος. Αλλά Φυσικά εσύ θα μείνεις σταθερή στο ύψος σου και θα του αποδείξεις οτι Είσαι κατά πολύ ανωτερή του. Capito seniorita?
Δεν ήξερα τι έπρεπε να κάνω και απλά πήρα το κινητό στο χέρι μου και καλεσα το πρώτο νούμερο στα αγαπημένα μου! Μετά από δυο χτυπους το σήκωσε!
<< Έλα τώρα σπίτι μου είναι Μεγάλη ανάγκη! >> είπα στο Στέλιο ( σε ποιον αλλον αραγε ._. ) και του το έκλεισα στα μούτρα σαν καλή κολλητή που είμαι και χωρίς να του δώσω κάμμια εξηγηση !
Σηκώθηκα και φορούσα μόνο ένα κόκκινο εσώρουχο από κάτω. Άρπαξα μια μπλούζα κιτρινη και την έβαλα από πανω μου! Πήρα τα τσιγάρα μου τον αναπτηρα μου και το τασακι και ξανα πηγα στο κρεβάτι ξαπλωσα και αναψα τσιγάρο έπρεπε να ηρεμησω και να σκεφτώ καπως ήρεμα
Εστειλα μηνυμα στο Στέλιο να άνοιξει με τα Κλειδία του και απλά περιμενοντας τον. Τρεία λεπτά μετά άκουσα την πόρτα να κλείνει και έναν Στέλιο να έρχεται και να με αγκάλιαζει σφιχτα.
<< Θα περάσει καρδιά μου. Στο υποσχομαι! >> τον έσφιξα πάνω και άρχισα να του λέω τι έγινε με τον Άρη.
Οι εκφρασεις του αλλαζαν αναλογα την αφηγηση μου και ένιωθα έναν πονο στο στομάχι μου.
<< Σήκω πάνω ετοιμασού θα σε παω στο σχολείο. Δεν θα καθεσε για έναν μαλάκα έτσι ηλίθια και εσύ! >> σου είπε και εσύ σηκώθηκες από το κρεβάτι σου
Έβαλα ένα μπλου τζιν και από πάνω μια ασπρη ελαφρος αντρική μπλούζα με σταμάτα " I AM NOT A MORNING PERSON " μια μαύρη ζακέτα μαύρες κάλτσες άρπαξα την μαύρη polo τσάντα μου έβαλα τα σταράκια μου και από το συρταρι πήρα ενα μαύρο σκουφή. Χτενισα τα μαλλιά μου έβαλα αρωμά και έφυγα μαζί με τον Στέλιο για το σχολείο.
Τελικά έφτασα την τριτη ωρα. Τι Καλά! Ειχαμε διαλλειμα και δεν είχα θέμα χαιρέτησα τον Στέλιο και μπήκα για μαθημα. Τον είδα να με κοιτάει αλλά δεν έδωσα κάμμια σημασία. Αν ήθελε ας ερχοταν εδω να το ξεκαθαρίσουμε. Το ίδιο συνεχιστηκε και τις υπολοιπες ώρες και φυσικά μέσα από τα παράθυρα! Κάθε φορά που τον εβλεπα να με κοιτάει τραβαγα όλα και πιο δυνατά την κουρτινα για να μην τον βλέπω! Το κουδούνι της τελευταιας ώρας χτύπησε και ο Μάνος ένα παιδί από την ταξη μου έπιασε κουβέντα!
<< Θα ερθεις στον χορό αύριο? >> με ρώτησε απλά
<< Έχει χορό αύριο? >> ρώτησα απορημένη
<< Ναι και φέτος είναι μαζί με την τριτη λυκειου και θα κάνουμε Battles! >> μου είπε με ενθουσιασμό
<< Ωραία! Ώρα και μέρος πες μου μια! >> είπα χαμόγελοντας χαιρέκακα
<< Greco γύρω στις 11 ξεκινάει τα Battles θα γίνουν κατά τις 1 λογικά >> μου είπε και μου χαμογέλασε
<< Ευχαριστώ Μανο >> φωναξα καθώς ετρεχα προς τα κατω και κατέβαινα γρήγορα τις σκαλες
Βγήκα έξω από το σχολείο και έτρεξα προς τον Στέλιο.
<< Αύριο μη κανονισεις θα παμε στο παρτυ του σχολείου μου. Έχω να διατηρήσω μια φημη ζωντανη >> του είπα και του έκλεισα το μάτι.
Ανέβηκα στην μηχανή και γυρισαμε στο σπίτι μου μαζί οπως πάντα
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bad Girls Do It Better
Ficção AdolescenteΕισαγωγή στο πρώτο κεφάλαιο τσεκάρετε παιδιά..