Previous chapter
Όλα καλούσαν καλά τα κορίτσια είχαν κλειστεί στη κουζίνα με δυνατή μουσική και μαγείρευαν χορεύοντας από όσο βλέπαμε από την μισανοιχτη πόρτα. Που πραγματικά το σπίτι μέσα σε είκοσι λεπτά άρχισε να μυρίζει σπιτικό φαι και είμαι σίγουρος ότι οι σουπιές δεν έφτιαξαν τελικά μόνο κοτόσουπα.
Συνέχεια
Πλευρά Άρη (Συνέχεια)
Η Στεφανία βγήκε αγκαλία με ένα τραπέζι μαντήλο από τη κουζίνα άρχισε να σηκώνει τα πράγματα από τη τραπεζαρία και έστρωσε το τραπεζο μαντήλο. Τότε ήταν που ξεκίνησε ο σίφουνας μέσα έξω στη κουζίνα πιάτα ποτήρια μαχαίρι πιρούνα και ού το καθεξής και φυσικά από κανέναν να μη δέχεται βοήθεια ούτε η μία ούτε η άλλη.
<< Παιδιά καθίστε για να ξεκινήσουμε το σερβίρισμα. Άντε. >> φώναξε λίγο παραπάνω στο τέλος και όλοι πιάσαμε άμεσα μια θέση στο τραπέζι.
Πρώτα βγήκε η Χρύσα με μια πιατέλα τυροπιτακια και μια σαλάτα. Καλά πότε τα έφτιαξε αυτά;! Μετά η Στεφανία με μια πιατέλα ψητό κοτόπουλο και μια κανάτα νερό και μετά η Χρύσα με τη κατσαρόλα για να μας γεμίσει τα πιάτα με σούπα.
Τολμώ να πω ότι τα κορίτσια κανένα τρομερή δουλειά στο μαγείρεμα. Και η Χρύσα και η Στεφανία ήθελαν μόνο να μας ευχαριστήσουν αν δεν είχα και το εχθρικό βλέμμα του Στέλιου σίγουρα όλα θα ήταν πολύ πιο όμορφα και καλά.
Έπρεπε να είμαι έτοιμος και να αρχίσω να ετοιμάζομαι σιγά σιγά για να φύγω και να γυρίσω σπίτι. Αν και το τελευταίο που ήθελα ήταν να περάσω μόνος μου τα Χριστούγεννα εξάλλου η Στεφανία είναι ο μόνος άνθρωπος που θα μπορούσα να κάνω μαζί του γιορτές και αυτός θα είναι εδώ και θα κάνει γιορτές μαζί τους.
Μετά από το τέλος του φαγητού βοήθησα τα κορίτσια να μαζέψουν το τραπέζι.
<< Λοιπόν αγόρια τα πιάτα δικά σας. >> Είπε η Χρύσα γελώντας και κλείνοντας το μάτι στη Στεφανία.
<< Τι εννοείς ? >> Είπε ο Στέλιος και γουρλωσε τα μάτια.
<< Τι δεν κατάλαβες μωρό μου? >> Είπε ελαφρώς ειρωνικά η Στεφανία.
<<Είστε τρεις ο ένας θα σαπουνιζει ο άλλος θα ξεπλένει και ο τρίτος σκουπίζει και βάζει στο ράφι. >> Συμπλήρωσε η Χρύσα και κοιταχτηκαμε και οι τρεις μας.
<< Τόσο εύκολο! >> Είπε η Στεφανία και έπιασε αγκαζε την Χρύσα.<< Και εμείς σαν καλά κορίτσια που είμαστε θα πάμε κάτω να ετοιμαστούμε για το ρεβεγιόν το βράδυ εξάλλου Χριστούγεννα είναι. >> Είπα και κατέβηκαν κάτω χαχανιζοντας.
<< Ωραια θα περάσουμε και σήμερα. >> Είπα και κοίταξα μια τον Στέλιο και
μια τον Τάσο.<< Εγώ περνώ το σαπουνισμα. >> Φώναξε ο Τάσος και πήγε με γρήγορα βήματα ως τη κουζίνα.
<< Εγώ το ξέπλυμα >> είπα επίσης γρήγορα και πήγα στη κουζίνα τρέχοντας
<< Εεε είστε τελείως μαλακές άκουσα. >> Άκουσα τον Στέλιο να λέει απ' έξω και αρχίσαμε να γελάμε σαν βλαμμένα.
Λίγη ώρα αργότερα
Τελικά ήταν τελείως λάθος απόφαση τον κοριτσιών να μας αφήσουν να πλυνουμε τα πιάτα. Εν τέλη τα πιάτα πλύθηκαν - μετά από αρκετή ώρα - και πίσω έχουμε αφήσει μια κουζίνα σε κατάσταση σοκ γεμάτη σαπουναδες και Άβα παντού γιατί πολύ απλά είμαστε μωρά και παίξαμε για λίγο
- καλά πολύ μάλλον - με τις σαπουναδες και τα σαπούνια.<< Το ότι περάσαμε για λίγη ώρα καλά δεν σημαίνει ότι δεν θέλω να φύγεις άμεσα από εδώ μέσα. >> Είπε ο Στέλιος απότομα.