Και ο αλλος ο παπαρας δεν λεει να παρει ενα τηλεφωνο να δω αν ειναι καλα! Γαμωτο! Γαμωτο! Γαμωτο! Ολα σκατα τα εχω κανει σημερα!
Χρύσα pov
Πήρα την μηχανή και ξεκίνησα για το σπίτι. Πραγματικά μηχανίκα εκάνα τα πάντα και ευχαριστώ που δεν τράκαρα με κάνεναν άνθρωπο. Είκοσι λεπτά μετά ήμουν σπίτι. Άναψα τον θερμοσίφωνα και έβαλα και ένα ποτήρι κρασί. Αναψά την τηλεόραση και άφησα μια σειρά να παίζει. Δεν αντέχω την ησυχία πλέον. Και έβαλα μια αντρική μπλούζα και ένα σορτσάκι. Και ξάπλωσα στον καναπέ.
Τι ωραία ζωή. Η ειρωνία στάζει απο το στόμα μου και σήμερα. Θα παραγγήλω πίτσα το αποφάσισα. Σκέφτηκα για πολλοστή φορά και άνοιξα το λάπτοπ στη σελίδα της πιτσαρίας. Τελικά το αποφάσισα θα πάρω μια πίτσα και μια καρμπονάρα να φαω και αύριο! Μόλις πάτησα το κουμπί της παραγγελίας χτυπησέ το κουδούνι αντε να δούμε ποιος ήρθε πάλι απο τα μέρη μας. Αυτές οι συζητήσεις με το υποσυνείδιτο πρέπει να κοπούν δεν είναι κατάσταση αυτή!
Πάτησα το κουμπί απο το θυροτηλέφωνο και περίμενα υπομονετικά να ανέβει ο επισκέπτης μου στο σπίτι. Γαμώτο! Τι κάνει αυτός εδώ γαμώτο? Ποιός του είπε να έρθει εδώ πέρα? Ααα ρε Στέλιο δεν θα σε πιάσω στα χέρια μου θα σε σφάξω!
<< Γειά σου Άρη! Τι θες εδώ? >> τον ρώτησα και του έκανα χώρο να περάσει μέσα
<< Μου είπε ο Στέλιος να έρθω! >> είπε. Όταν λέω εγώ οτι θέλει σκότωμα κάτι ξέρω
<< Μάλιστα! Μια χαρά είμαι ευχαριστώ! >> είπα και του έδειξα ευγενικά την πόρτα