Ένα τραγούδι άρχισε να ηχεί και ξεκινήσαμε και οι δύο αμέσως την προνθέρμανση μας. Έκανα ανοίγματα και διατάσεις μαζί με τον Άρη.
<< Άντε φτάνει σήκω να χορέψουμε! >> μου είπε και μου έδωσε το χέρι του για να σηκωθώ
Πηγέ προς τα ηχεία και έβαλε ένα κομμάτι αρκετά γνωστό σε εμένα και άρχισα να χορεύω. Ήταν αργό και τον βοήθησε να μπλεχτεί ανάμεσα και να χορέψουμε μαζί! Το τραγούδι είναι γνωστό σαν Harry To The Hospital.
Στο τέλος καταληξαμέ στο πάτωμα να κοιταζόμαστε να έχω τα χέρια μου στα μαλλιά του και αυτός τα δικά του στη μέση μου! Σηκώθηκα αμέσως και έβαλα ένα πιο δυνατό κομμάτι από το κινητό μου! Το Step up 2. Της Miss Eliot το Ching a Ling
Χορευαμέ είτε κολλητά ο ένας στον αλλον ή με κάποια αποσταση αλλά και οι δυο νιώθαμε την ενταση. Ένιωθα την ανάσα του πισω μου και σε κάθε σηκώμα τον ένιωθα να χάνει ένα χτύπο. Ενώ κάθε φορά που τριβώμουν πάνω του ή κουναγα τους γοφους μου τον ένιωθα να σκληρένει επικύνδινα πολύ. Το επόμενο κομμάτι ξέρω ότι το επελεξε επίτηδες. Ακρως αισθησιακό και Μαλιστα το κονσεκτ του κομμάτιού μας θέλει εραστές και άκρως ερωτικούς μεταξύ τους!
Τα τραγούδι είναι του The Cure στο κομμάτι Lullaby!
Τα συναισθήματα ήταν έντονα ανάμεσα σε εμένα και σε εκείνον. Έντονα και δεν μπορούσα να αντέξω ή θα έφευγα ή θα τον φιλούσα σαν να μην υπαρχει αυριο στο δρόμο μας.
Σηκώθηκα απότομα μολις τελείωσε το τραγούδι και κοίταξα την ώρα. Γαμώτο έχει πάει έντεκα δεν παίζει!
<< Εμ Άρη δεν φευγουμε σιγά σιγά? >> τον ρώτησα γλυκά
<< Εμμ ναι φυσικά γλυκα >> μου είπε καθώς έβγαλε το κινητό του απο το ηχείο
Έκλεισα τα φωτα και ο Άρης τα ηχεία. Βγήκαμε και οι δύο έξω και εγω κλείδωσα την αίθουσα με τα Κλειδία που μου ειχε δωσει η δασκαλα Του χορού!
Ανέβηκα Με και οι δύο στη μηχανη με τους σάκους μας και ξεκινήσαμε για το Σπιτι μου το οποίο μάλλον ήξερε που ειναι και με πήγε κατευθεία εκεί. Σταματησε στην είσοδο της πολυκατοικίας αλλά πριν βάλει μπρος τον σταματησα