Άρης pov
Την είχα στην αγκαλία μου και την σκέπασα. Της χάιδευα τα μαλλιά και προσπαθούσα να σταματήσω τα δακρυά της. Γαμώτο δεν ήθελα να φτάσουμε ως εδώ, δεν ήθελα να την δω να κλαίει και βέβαια δεν ήθελα να την πληγώσω. Είναι οτι καλύτερο είναι οτι χρειάζομαι και ταιργιάζουμε στα παντά είναι οτι καλύτερο για εμένα, είναι απόλυτα ο τύπος μου ρε γαμώτο. Η ώρα πέρασε και την έσφιγγα στην αγκαλία μου και εκείνη πάνω σε εμένα να με κρατάει. Τα μάτια μου έκλεισαν και αποκοιμήθηκα και εγώ με τη σειρά μου. Το αρωμά της είναι το καλύτερο ηρεμιστικό για εμένα ρε γαμώτο.
~Επόμενο πρωί~
Χρύσα pov
Ξύπνησα και ένιωσα ένα χέρι στη μέση μου και ένα γερό κράτημα γύρω μου. Προσπάθησα να σηκωθώ αλλά με έσφιξε ακόμα πιο πολύ. Ήταν τόσο όμορφος έτσι όπως κοιμόταν και τον κοιτούσα και νόμιζα οτι έβλεπα τον κόσμο μου. Γαμώτο δεν ήθελα να τον ερωτευτώ θα με κατέστρεφε και το ήξερα και λες και η καρδιά μου το κατάλαβε οτι θα πληγωθώ και άρχισε να χτυπάει ακόμα πιο δυνατά. Ααα ρε καρδία μου πάλι σε λάθος δρόμο πας να μπλέξεις ειπά απο μέσα μου και τον ένιωθα να ανοίγει τα μάτια του και να με κοιτάει με ένα μισό χαμόγελο.
<< Καλημέρα μικρή! >> είπε και μου φίλησε γλυκά το κεφάλι χωρίν να με αφήσει απο την λαβή του.
<< Καλημέρα! >> είπα απλά και τον κοίταξα στα μάτια. Έβλεπα την αντανάκλαση των ματιών μου μες τα μάτια του και γυάλιζαν ήδη έτοιμη να πέσει το πρώτο δάκρυ
<< Μη αγάπη μου σε παρακαλώ. Μην μου το κάνεις αυτό. >> είπε και έκλεισε με τα χέρια του το προσωπό μου και έτριβε με τους αντιχειρές του τα μαγουλά μου. Και ξαφνικά ένιωσα να ανατριχιάζω κάτω απο το τρυφερό αγγιγμά του. Γαμώτο δεν αντέχω άλλο. Έλεγα απο μέσα μου και τον είδα να πλησιάζει το προσωπό μου.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bad Girls Do It Better
Ficção AdolescenteΕισαγωγή στο πρώτο κεφάλαιο τσεκάρετε παιδιά..