Se slzami v očích tiše špitla.
,,Kde je Derrek?"
Daniel sklonil hlavu. Ucítil jak mu neopatrně pátrá v hlavě po informacích a neměla daleko do zhroucení. Najednou jí růžově zazářily oči, naplno se spojila s energií a vztek v ní probouzel sílu. Popadla Daniela, který se jí chytil kolem krku a vyrazila tryskovou rychlostí pryč. Daniel zahlédl několik obrněných aut a ozbrojených mužů. Bylo mu trochu trapně když byl na jejích zádech a ona ho v pohodě unesla a ještě byla rychlejší než auto. Nebyla unavená a tak si říkal jaká je její maximální rychlost.
Zastavila kousek od místa , kde mělo být setkání s Analokem, jehož pozici jí zaslala Lea. Daniel se postavil na zem.
,,Co chceš dělat?"
,,Bojovat. Ty zůstaneš tady ať se ti nic nestane. Vezmu mu Derreka a kdyby se mi něco stalo...miluju tě."
Zoufale se na sebe podívaly. Daniel si Wappitty přitáhl k sobě a políbil jí. Polibek opětovala ale musela jít.
,,Zabil tvou neteř!" Křikl na ní než vyrazila. Wikyenna žije a měla dítě?
Analok si místo setkání vybral rafinovaně. Nikde nic,jen nekonečná krajina téměř bez stromů. Není se za co schovat a Wappitty ještě neovládala vše.
Na obzoru se objevil jeho osobní letoun, doprovázený několika pozemskými letadly. Bojové helikoptéry a stíhačky mu dělaly doprovod a v dálce je následovaly obrněné vozy.
,,Sakra...Leo, dostaň se na komunikační kanál lidí. Ale ať mě Analok neslyší. Pokusím se vyjednávat."
,,Dej mi chvilku...mám to."
,,Pozemšťané, jsem princezna Wappitty. Nejsem zrádce, žiju na této planetě přes rok, mám tu manžela lidské rasy a syna kterého mi Analok unesl. On vyvraždil celou mojí rodinu, napadl mojí rodnou planetu a já jsem zde ztroskotala a přišla jsem v míru. To on ničí a vraždí."
,,Wappitty, aktivují zbraně to nevypadá dobře."
Analok přistál a vystoupil po šikmé plošině která se z letounu vysunula a šel k princezně.
,,Wappitty...Jsem rád že tě vidím. Mimochodem, máš roztomilého synka. Mám s ním své plány."
,,Ty zatracený šmejde!! Vrať mi mého syna!"
Vztek jí koloval v žilách a cítila že se brzo přestane kontrolovat a pak je tu riziko, že to odnesou i lidé, kterým nechce ublížit.
,,Tak si pro něj pojď."
To už byla poslední kapka do poháru trpělivosti. Ruku pozvedla před sebe a v dlani jí zářila energetická koule. Mrštila jí po Analokovi, ale ten se jí vyhnul. Jako odpověď vyslal černý proud energie. Wappitty si stihla před sebou udělat štít.
Analok se usmál a udělal gesto po kterém přijelo jedno z aut a muž bez vlasů vytáhl z auta Daniela. Wappitty ztuhla a toho využil Analok k dalšímu útoku a princeznu náraz odhodil do výšky.
,,Leo pošli letouny na Analoka a ať mě jich pár chrání štíty, ale ať autopilotem netrefíš Daniela...a ať nejsou ztráty na životech lidí."
Ozval se zvuk letounů a za zády princezny se jich objevilo několik.
Analok se smál. Energií zachytil jednu helikoptéru a odhodil jí po letounu. Wappitty jí stihla zabrzdit a dohlédnout nad poměrně lehkým přistáním.
,,Princezna Wappitty pozemským jednotkám. Stáhněte se!"
Zahlédla jak Danielovi nasazují pouta.
,,Danieli!"
,,Wappitty!"
Auto s Danielem odjelo.
,,Kam ho vezou?"
Analok se pousmál.
,,Je pro ně zdroj informací. Slíbil jsem jim ho výměnou za tebe."
Pozemské jednotky se stáhly a tím se ukázalo že jim šlo jen o Daniela. Analok začal útočit a Wappitty se zmohla jen na obranu a promýšlela taktiku.
,,Wappitty, Derrek v jeho letounu není. Je na jeho mateřské lodi."
Princezna vrhla proud energie proti jeho letounu a způsobila lehké poškození. Král poznal že ho žene do kouta a dal se na ústup. Jejího syna má a ona se vydá hledat manžela. V rychlosti opustil planetu.
Wappitty netušila že se vydal rozkaz na její zneškodnění a skupina stíhaček po ní spustila palbu.
Daniel všechno viděl z provizorního vojenského bunkru. Viděl jak Wappitty unikala a jen se bránila. Pak jedna ze stíhaček vyslala sérii střel a Wappitty se ztratila v oblaku prachu. A v tom jí došlo co chce. Musí zachránit syna. Jeden z letounů se zamaskoval, vletěl do oblaku a princezna opustila planetu. Sfingovala svojí smrt aby se vrátila později.
ČTEŠ
Princezna z vesmíru [DOKONČENO]
Science-FictionWappitty je princezna z hodně vzdálené planety v jiné galaxii. Členové královských rodin se vyznačují dlouhověkostí a schopností ovládat všudepřítomnou energii. Daniel je normální člověk bez schopností z planety Země. Co mají společného obyčejný s...