Dečko sa plavim očima

1.7K 104 12
                                    

"Da li si spremna?"- upita me i prekide u razmisljanju.
Trgnuh se.

"Za šta?"

"Pa za iznenadjenje."

"Kakvo,..."

"Joj bre dosadice skroz si zabagovala. Ajde zatvori oči."

"Zašto?"-upitah idalje zbunjena.

"Ma samo ih zatvori."-reće nestrpljivo.

"Evo zatvorila sam ih, šta sad?"-upitah znatiželjno.

"Sad ćeš otvoriti oči kad ja kažem sad"

"Aha, ok ajde."-rekoh nestrpljivo.

"Čekaj, ne još, još samo malo, iiiiii. Sad!"-uzviknu.

"Aaaa..."-ostadoh bez teksta kada ugledah njegovo iznenadjenje. To je haljina. Predivna crvena haljina. Izgledala je tako svečano i prosto predivno. Gledala sam nemo u nju i nisam mogla da izustim ni slovo, a kamoli reč.

"Svidja ti se?"-upita me.

"Ovaj, da. Predivna je"-rekoh konačno bez mucanja.

"E drago mi je da ti se svidja. Čim sam je video znao sam da će ti se svideti. I da će ti stajati sjajno"

"Kako znaš kako će mi stajati kad je nisam ni probala?"-upitah ga smeškajući se.

"Znam, ali ajde probaj je."

"Ajde."-rekoh.
Okrenuo se dok sam oblačila haljinu. O kako je samo mekana, ma savršena je.

"Mogu li da se okrenem?"-upita me.

"Naravno."-rekoh.

"Wau, pa ti si,..."-započe pa stade kao da se suzdržava.

Pogledah se u ogledalo. Stvarno mi je divno stajala.

"A sad i cipele"-reče ushićeno i pruži mi cipele koje su bile podjednako čarobne kao i haljina.

Probala sam ih, sve zajedno mi ne stajalo savršeno kao da je krojeno i pravljeno za mene.

"A sada"-reče nekako zvanično.
"Da li bi ste bili tako divni kao što izgledate i pristali da idete samnom na večerašnju igranku."-reče nasmeja mi se i ispruži ruku.

"Pa, ovaj, hoću."-rekoh i prvi put osetih neku sreću.

"Imaš sve što ti je potrebno u kupatilu na spratu."

"Zar mi to nije zabranjena zona, mislim ceo sprat?"-upitah ga ironično.

"Nećemo valjda da se svadjamo opet?"-upita me zaobilazeći odgovor.

"Nećemo."-rekoh jer nisam želela da se svadjam sa njim. Tako mi je bilo lepo dok smo pričali malopre tako da neću započinjati nikakve svadje.

"Idemo?"-upita me

"Da."-odgovorih.

Stižemo na igranku, vidim puno nepoznatih lica. Daniel me vodi da se upoznam sa njegovim prijateljima. On se pozdravlja sa njima i predstavi me.

"Ovo je Sara moja devojka,"-reče samouvereno a ja pocrveneh.

"Jako je lepa."-reče jedan njegov drug.

"Izvini nisam ti se predstavio. Ja sam Nikola, najbolji drug ovog tvog lepotana."-reče mi.

"Drago mi je."-rekog to i spazih neku devojku kako nam se približava.

Imala je plavu kosu i plave oči. Nosila je dugačku crnu haljinu i visoke potpetice.

"E Saro dušo moja ova lepotica što nam se približava je moja čarobna devojka."-reče dramatično.

"Ne preteruj srećice."-reče, poljubi ga i okrete se ka meni.

"Ja sam Nadja, ti mora da si Sara"-reče i pogleda me upitno.

"Jesam"-odgovorih iznenadjeno.
"Slatka je Dene, svidja mi se."-reče i pogleda u Daniela.

"Jesi za piće?"-upita me.

"Pa može."-rekoh joj.

"Pa ajmo onda nas dve, taman da istavimo ove naše momke malo same"-reče i povuče me za ruku.

Okretoh se ka Danielu ali on mi samo klimnu glavom i nasmeja mi se. Stigle smo do šanka i naručujemo piće.

"I kako ste se upoznali?"-upita me.

"Pa to je duga priča, ne mogu sad o tome."-rekoh ne hoteći da joj ispričam išta od onoga što se desilo.

"Dobro ako nećeš da mi ispričaš, neću te smarati."-reče i nasmeja mi se.

"Ali baš se vidi da ste zaljubljeni"-nastavi ona.

"A po čemu?"-upitah je znatiželjno.

"Pa način na koji se gledate je, nekako nestvaran, kao da ste u nekakvoj neraskidivoj vezi."-reče

U tom trenutku ugledah nekog dečka kako nam prilazi. Imao je plave oči plavu kosu.

"Izvini kako se zoveš?"-upita me i pogleda svojim nebo-plavim očima.

"Ja sam Sara"-rekoh zbunjeno.

"Nemoguće da si to svarno ti!"-reče sa suzama u očima.

"Molim?!"-upitah ga uplašeno.

U tom trenutku neko me uhvati za ruku.

"Moramo da idemo"-reče uspaničeno.

"Ali,..."

"Saro idemo!"- reče i izvuče me napolje.


Krajičkom oka videh Nikolu kako odlazi negde sa plavim dečkom. Nadja je istala pored šanka, a mene je Daniel ubacio u kola onako kao prvi put kada sam ga videla u bolnici. Šta se ovo dešava? Ko je onaj dečko i šta mu je značila ona rečenica. Zašto se Daniel ovako uspaničio? Ne znam, ali saznaću, kunem se

Mrzim što te volimDove le storie prendono vita. Scoprilo ora