-Louis's p.o.v.-
Vzbudil jsem se do dalšího dne plného slunce. Protáhl jsem se a očima zabloudil ke kalendáři, visícím na stěně. V políčku dnešního dne bylo vepsáno 'Schůzka se Stylesem', povzdechl jsem si a vzpomněl si, co mě k tomuhle vedlo.
-Week Before-
Dnes, když jsem se vracel ze školy mě na cestě zastavila sekretářka, se slovy, že se mnou potřebuje mluvit ředitel. No moc nadšenej jsem z toho nebyl. Jen co jsem zasedl do židle v jeho kanceláři po mě ředitel hodil lítostivý pohled. ,,Víš Louisi, je mi to líto, ale od té doby co tvoji rodiče zemřeli ti nikdo neplatí účty za školu a proto, pokud je do měsíce nezaplatíš, budeme tě muset vyloučit.'' podal mi papír s částkou snad vyšší než plat prezidenta. Oči se mi začaly plnit slzami. Jsem ve druháku na vysoké, tak moc jsem toužil po tom to tady dodělat, ale jak to tak vypadá, já prostě nikdy štěstí nemám. Rozloučil jsem se s ředitelem, který se mi ještě omluvil, ale já věděl, že on s tím prostě nic udělat nemůže.
Stál jsem na zastávce autobusu a prohlížel si plakáty, když jsem si všiml jednoho, který mě zaujal. 'Hledám chlapce ve věku 19-21 let, který by byl ochotný udělat cokoliv za peníze.' za vzkazem bylo uvedené ještě telefonní číslo. Upřímně mě dost překvapilo, že někdo měl takovou odvahu dát něco takového veřejně, ale to jen naznačuje že bude mít obrovské ego. Po chvilce přemýšlení jsem papír strhl a strčil si ho do tašky. Nemohl jsem uvěřit, že to dělám.
-
Po hovoru s panem Stylesem, jak se mi představil mě přepadla panika, jestli jsem udělal dobře.On v telefonu zněl hrozně vyrovnaně, zatímco já byl strašně nervózní a hlas se mi celou dobu klepal. Domluvili jsme se, tedy spíš on mi poručil, abych přišel k němu domů, nadiktoval mi adresu, rozloučil se a zavěsil. A mě čekaly už jen výčitky svědomí.
-Now-
Hrozně dlouhou dobu jsem si nemohl vybrat oblečení, skoro všechno mi připadalo moc divné nebo moc malé, ale nakonec jsem si vzal dlouhý svetr a džíny. Prostě oblečení, ve kterém se cítím nejlépe. Při pohledu na hodiny jsem se zděsil, protože jsem už měl být 10 minut na cestě. Naštěstí nebydlel moc daleko, takže jsem tam mohl dojít.
Stanul jsem před velkým domem, který měl ještě hradby skoro jako hrad. Ten chlap si teda žije. Zazvonil jsem na zvonek, po chvíli se začala sama otevírat brána. Váhavým krokem jsem vstoupil dovnitř a pokračoval ke dveřím, na které jsem zaklepal. Po otevření dveří jsem zalapal po dechu. Stál tam ten nejkrásnější chlap, kterýho jsem kdy viděl. Ještě ke všemu měl rozeplou košili, takže jsem viděl jeho svaly a v-linii. Kousl jsem se do rtu a od studu koukal do země. ,,Jdeš pozdě.'' promluvil svým chraplákem. ,,Ale za tvoji roztomilost ti to pro tetonkrát odpustím.'' rukou mi naznačil, abych vešel a já tak učinil.
Dům byl zevnitř krásný a velmi útulný. ,,Jsem Harry.'' představil se mi jménem. ,,Louis.'' usmál jsem se. ,,Tak jdeme.'' zavedl mě do obývacího pokoje. ,,Mám na tebe jen pár otázek.'' povzbudivě se na mě usmál se já se vedle něj usadil na gauči. ,,Kolik je ti let ?'' položil mi ruku na koleno a hladil mě, přičemž mé tělo pojalo příjemné mravenčení. ,,Uhm dvacet.'' zavrtěl jsem se z nervozity. ,,Na co potřebuješ ty peníze ?'' ptal se dál a svou ruku posunul až nebezpečně blízko mému rozkroku. ''Nemám peníze na placení vysoké a tvůj inzerát byla má poslední naděje.'' vzlykl jsem a jemu se v očích mihla něha. ,,Ššš, neplač. To ti rodiče neplatí vysokou ?'' zakroutil jsem hlavou. ,,Rodiče zemřeli před rokem, autonehoda.'' fňukl jsem a on mě pohladil po hlavě. Když jsem se uklidnil, opět položil ruku na moje stehno, cukl jsem.
,,Tak já myslím, že to je z mé strany všechno.'' naklonil se ke mě a lehce přejel svými rty po mých. ,,Teď pojď se mnou.'' špitl, vzal mě za ruku a chtěl mě někam táhnout, ale já se zarazil. ''Děje se něco princezno ?'' klekl si ke mě a vzal mou tvář do dlaní. ,,Uhm...víš...víš já jsem ještě...já jsem ještě...'' nemohl jsem to ze sebe dostat, ale soudě podle jeho výrazu věděl, kam jsem mířil. ,,Ty jsi ještě panic ?'' nad otázkou jsem začervenal, i přesto, že jsem věděl, že přijde. Přikývl jsem a on se zasmál. Cítil jsem se ještě víc trapně. ,,Tak to si užiješ.'' táhl mě za sebou, až jsme skončili v ložnici.
ČTEŠ
One Direction - Gay -One Shots- CZ xSlow Updatesx
Fanfiction,,Hey boy, take my body. Spank me, I've been naughty. Yes boy, I can go all night.'' Cover by: @StockholmGames