School party -Larry-

1.8K 66 5
                                    

Nesnáším školní večírky, ale jelikož mě má kamarádka a zároveň spolubydlící Tamara neustále otravuje s tím, že bych si měl konečně někoho najít, tak jsem se nakonec podvolil na jeden jít. ,,Obleč si něco sexy, slyšela jsem, že tam budou všichni kluci ze čtvrťáku.'' vyjíkla černovláska, když se přehrabovala svou skříní. Nakonec vytáhla černé upnuté šaty po kolena a nacpala se do nich. ,,Tak a teď vybereme něco tobě, když toho očividně nejsi schopný.'' zasmála se a odstrčila mě, naštěstí za mnou byla postel, takže jsem dopadl do měkkého. Musím říct, že na tak drobnou holku má docela sílu.

,,Vezmi si tohle tílko a.....oh bože, musím ti půjčit moje džíny.'' hodila po mě světlé tílko a své černé skinny džíny. ,,Oh a jen tak mimochodem, vím, že máš dámské kalhotky, takže ty si povinně vezmeš pod to.'' uculila se, zatímco já zčervenal studem. ,,V-v kolik, že ta párty začíná ?'' doufal jsem, že to bude alespoň za pět hodin, ale čas byl očividně dnes proti mě. ,,Už za hodinu.'' Tammie pohlédla na své modré hodinky a ohlásila mi smrtelnou hodinu. ,,Já tam nechci.'' zašeptal jsem, ale ona mě slyšela. ,,No tak to teda ne Stylesi, ty tam půjdeš a druhej den tě bude bolet zadek. Jinak tě už zbiju.'' pohrozila mi a já radši rychle přikývl. ,,Ale co když se mi tam někdo nebude líbit ? Nebo co když se já nebudu líbit nikomu. Víš přece, že poslední ''vztah'' jsem měl ještě na základce v osmičce, což bylo před třemi lety.'' už teď jsem věděl, že tenhle večer dopadne katastrofálně.

,,Hele Hazz. Neboj se. Každý si tě hned zamiluje.'' klekla si přede mě, vzala mé ruce do svých a pohlédla mi hluboko do očí. ,,Vážně si to myslíš ?'' můj pohled se změnil na naléhavý. ,,Ale jistě že ano, myslím, že každý kluk co tě viděl a klidně i heteráč tě měl chuť hned o něco ohnout a natrhnout ti prdel.'' zasmála se a já jí bouchnul do ramene. ,,Ježiši, proč jsi moje kamarádka ?'' složil jsem hlavu do dlaní, zatímco mnou cloumaly vlny smíchu. ,,Protože mě miluješ.'' poslala mi vzdušnou pusu a zavřela se v koupelně, aby si dodělala make-up. Pouze jsem nad ní pokroutil hlavou a svalil se do peřin. Mám takový divný pocit v žaludku, jako by se dnes mělo něco významného stát. A nebo mám prostě jen hlad.

-

Společně s Tamarou jsme stáli před domem, ve kterém hrála hlasitá hudba. Zatímco jí oči svítily, jako kdyby si v nich zapálila svíčku, moje oči byly vyhaslé a má hlava plná předsudků. Bál jsem se, že se něco stane. Ať už mě nebo Tamaře. Nemám s kluky moc dobré zkušenosti a párty odsuzuji od té doby, co byla moje matka na jedné znásilněna a z toho jsem vznikl já. Sice říká, že jsem to nejlepší, co přišlo do jejího života, ale přece jen jsem mohl přijít na svět i jinak.

Procházeli jsme kolem párů líbajících se lidí, až jsme stanuli před vchodovými dveřmi.

,,Pořád se mi tam nechce.'' zaskučel jsem a zastavil se. ,,Hazz, slibuju, že pokud se ti tam nebude líbit, tak půjdeme domů ano ?'' povzbudivě se na mě usmála a já si alespoň trošku oddechl. Upřímně jsem velmi rád, že bydlím s tak spolehlivou a starostlivou holkou, jako je Tamara.

,,Dobře, tak jdeme.'' přikývl jsem a ona se spokojeným úsměvem zazvonila na zvonek u dveří. Chvíli se nic nedělo, ale pak se před námi zpoza dveří vynořila tmavovlasá hlava Jacka, kapitána fotbalového týmu. ,,Ahoj Tam, Harry, rád vás vidím. Konečně jsi ho přemluvila co ?'' usmál se na mě Jack a já se uchechtl. ,,Jo, ale že to trvalo.'' poplácala se Tamara hrdě po rameni a já do ní drkl. ,,Raději už pojďme dovnitř.'' navrhl jsem a ona radostně přikývla a společně jsme se vydali za Jackem. ,,Najednou jsi nějaký nedočkavý.'' zašeptala mi do ucha a já pokrčil rameny. ,,Však jsme se sem přišli bavit ne ?'' zasmál jsem se a ona hlasitě vyjíkla. ,,Tak pojď, jdeme najít bar.''

-

Když jsme zjistili, kde se podává alkohol, Tamara si hned poručila dva panáky vodky a se slovy 'na zahřátí' je do sebe kopla. Já si řekl jen o vodku s džusem, nestál jsem totiž o to zřídit se do bezvědomí, což byl očividně plán mé kamarádky. Opřel jsem se o bar a rozhlížel se kolem sebe. Některé lidi jsem poznával a některé tváře pro mě byly zase úplně neznámé, možná to bylo proto, že naše univerzita je veliká a já nejsem schopný se seznámit se všemi. Pootočil jsem hlavu ještě o kousek a mé tělo polila vrstva potu. 

Dech se mi zadrhl v krku a mé srdce přestalo na vteřinu bít. 

Můj zrak totiž padl na člověka, který byl můj crush snad už od narození. Na Louise Tomlinsona, který koukal přímo na mě. Ihned jsem odvrátil pohled a mé tváře chytly rudou barvu. 

Zahlédl jsem, že se k baru přibližuje Tam a tak jsem jí rychle chytl za rameno a táhl ji za sebou do rohu. ,,Co se děje Harry ?'' zeptala se mě, nechápavě krčíc obočí. Nenápadně jsem ukázal prstem za sebe a ona se tam podívala. ,,Nečum tam tak nápadně.'' nervózně jsem ji napomenul a ze stresu si začal hryzat nehet na palci. ,,Jdu za ním.'' prohodila jen tak Tam a než jsem ji stihl zastavit, už stála u Tomlinsona a něco mu šeptala do ucha, pak se oba podívali na mě a on se usmál a pro změnu něco pošeptal on jí. Já jsem tam pořád stál jako opařený a neschopný pohybu, dokud se ke mě Tam zase nerozešla. ,,Ptala jsem se ho a říkal, že se mu líbíš, takže tě za pět minut čeká vzadu na verandě.'' řekla a já málem omdlel. Chvíli jsem na ní koukal jako na blázna, ale když se začala ještě víc culit, tak jsem si povzdechl a vydal se směrem, kterým jsem doufal, že je veranda. Nakonec jsem ji po zdlouhavém proplétání mezi těly konečně našel a z prosklených dveří jsem koukal na záda člověku, který tam na mě čekal.

Jakmile zaslechl vrzání otevírajících se dveří, otočil se a když zjistil, že jsem to já, mile se usmál. ,,Ahoj Harry." pohrál si s mým jménem na jazyku a já se nervózně zadíval do země. ,,Ahoj Louisi." tolikrát jsem si představoval, jak tohle bude vypadat, že ho políbím a odskáčeme spolu do západu slunce.

Ale teď tady stojím jako rozklepané štěně, zatímco můj idol si o mě musí myslet, bůhví jaký nejsem lůzr.

,,Nestůj tam tak, pojď sem za mnou." vůbec jsem si nevšiml, že se přesunul z verandy na jednu z dvou houpaček, které se za domem taky nacházely. Opatrně jsem přikývl a rozešel se k volné houpačce. Usadil jsem se na ní a začal se lehce odstrkovat nohama. Po cvhilce ticha jsem zvedl hlavu a ve stejnou chvíli jako Louis otevřel pusu, abych něco řekl. ,,Mluv první." pokynul mi a já se roztřeseně nadechl. ,,Já... No, já, chtěl jsem se zeptat...Vážně se ti líbím, nebo sis ze mě chtěl jenom vystřelit ?" zeptal jsem se třesoucím hlasem, jelikož se mi oči začali plnit slzami. ,,Harry, vážně si tohle o mě myslíš ? Nedokázal bych ti něco takového udělat. Už delší dobu jsem si všímal tvých pohledů a tak jsem si o tobě něco zjistil. Máme toho hodně společného. Taky jsem tě no... řekneme, že sledoval a zdáš se mi hrozně milý, ambiciózní a roztomilý. Vážně se mi líbíš. Záleží na tobě, jestli se ti líbím já." dokončil svůj kratší proslov a mě se po tváři skutálela slza.

Tohle bych si nepředstavil ani ve svých nejdivočejších snech. Nevím, co mě to popadlo, možná to způsobil ten adrenalin co mi koloval v žilách. Zvedl jsem se z houpačky, došel k Louisovi, sedl si mu na klín a spojil s ním rty. ,,Taky se mi líbíš." zašeptal jsem mu do obličeje, když jsem se odpojil, on se usmál a vroucně mě políbil.

,,Můžu být tvůj princ na bílém koni ?" něžně se usmál a já s širokým úsměvem přikývl.

...
Hojky 😁😁😁
Omlouvám se, že to vyšlo po tak dlouhé době a že tam není smut. Ale nebojte, mám připravenou další, kde je Larry smut 😆😘
Omlouvám se za chyby, je to psané na mobilu 😀
Jednodílovka je pro @Marschmelounek , doufám, že se líbí, vím, že asi není úplně podle toho cos chtěla, ale snad nevadí.
Enjoy.

One Direction - Gay -One Shots- CZ xSlow UpdatesxKde žijí příběhy. Začni objevovat