Sincerely, you'll always be in my heart -Larry-

2.2K 78 8
                                    

Břečťanově zelená se setkala s modrou, krásnější než modř oceánů. Ani jeden z chlapců ale v té chvíli nevěděl, jak moc bude jejich láska mocná. Podporu celého světa si bude zasluhovat. Mnoho bolesti, utrpení, ale i laskavosti a podpory. Láska však za toto vše stojí a doufejme, že vše zlé přečká a bude z ní planoucí oheň, který bude hořet, ne tak silně, zato bude hřát a plápolat navždy.

Harry

Když jsem poprvé spatřil jeho oči, bylo to jako bych spatřil všechnu krásu světa shrnutou do jedné osoby. Jeho duše byla tak nevinná a čistá, to, co ji pošpinilo byla krutost a zlo světa.
Bylo to, jakoby by na sebe byl schopný vzít všechny zločiny Země, ale pořád pevně stát na svých nohách a bránit své blízké. Lepšího člověka jsem nikdy v životě nepoznal. Byla pro mě čest řadit se mezi jeho kamarády....A později mu stát po boku a chránit ho.

...

,,Poprvé jsme se setkali na souboji kapel. Myslel jsem, že jen sním. Protože pohled na anděla jako jsi ty mi nepřipadal možný. Vystupoval jsem se svou kapelou White Eskimo a ty se svou The Rogue. Oba jsme byli hlavní zpěváci.

Hodněkrát jsem tě tam potajmu sledoval. Když jsem se konečně odhodlal a došel za tebou, byl jsem celý vyklepaný. Ty jsi řekl ,,Hej, jsi v pohodě kámo ?'' a položil jsi mi ruku kolem ramen. Působil jsi velmi přátelsky, to byl taky důvod, proč jsme vlastně celý den prokecali. Večer, když už jsem se vrátil domů jsem si našel tvé sociální sítě a na Twitteru jsi o mě napsal. Byl jsem hrozně rád, že jsem tě poznal. Vážně jsi mě zaujal. Neustále jsi kolem sebe šířil dobrou náladu.

Bohužel jsme si po nějaké době přestali psát a já myslel, že už tě nikdy neuvidím.

V mých šestnácti jsem se přihlásil do X-Factoru. Zbývala asi už jen hodina, než jsem měl jít na pódium a já si nutně potřeboval odskočit. Svou píseň, kterou jsem si celou dobu procvičoval jsem vložil do rukou mamce a rozeběhl se směrem k záchodům. Chytil jsem za kliku dveří a otevřel, možná až moc prudce. Na druhé straně dveří jsi stál ty a já tě svou neomaleností shodil na zem. ,,Oops.'' ,,Hi.'' řekli jsme téměř nastejno, když jsem ti pomáhal se zvedat zpět na nohy. ,,Já tě znám.....Louis, že ?'' vyjíkl jsem a objal tě. ,,Harry.'' zvolal jsi radostně a objetí mi opětoval. ,,Co tady děláš ?'' ptal jsi se, když jsem tě neochotně pustil. ,,Co asi, přišel jsem zpívat ty hlupáčku.'' plácl jsem se do čela. ,,Ale už budu muset jít, uvidíme se ?'' ty jsi přikývl a já vykonal svou potřebu a vrátil se za rodinou.

Přišlo na řadu mé číslo a já nervózní vyšel na pódium. Představil jsem se a pověděl o vé práci v pekařství. Celou dobu jsem se usmíval, ale vevnitř jsem umíral nervozitou. Odzpíval jsem a oni tleskali. Dali mi své ano. Nemohl jsem tomu uvěřit. Děkoval jsem a po chvilce pustil na pódium dalšího uchazeče. Objímal jsem mamku, byl jsem tak šťastný. Vždy si vzpomenu, jak mi někdo položil ruku na rameno a já se otočil. Stál jsi tam ty a tvářil ses dojatě. ,,Byl jsi úžasný.'' pochválil jsi mě a já vykulil oči. ,,Ty jsi mě slyšel ?'' tys jen přikývl a pousmál se. ,,Buď rád, žes ty neslyšel mě, bylo to hrozně falešný. Ale jsem tam.'' zasmál jsi se a já s tebou.

Pak přišlo poslední vybírání. Kdo bude pokračovat a kdo půjde domů. Chtěl jsem postoupit, ale ve skrytu duše jsem doufal, že vyberou tebe. Když se ozvalo poslední jméno, brečel jsem. Brečel jsem, protože nevybrali mě, ani tebe. Nemohl jsem tomu uvěřit. Tak dlouho jsem na tohle čekal a ono to tak rychle pominulo. Překvapilo mě, když si po několika minutách zavolali všechny vypadlé zpátky. Začali říkat jména. Bylo jsi tam ty, já, Liam, Niall a Zayn.
Absolutně jsme nevěděli co se děje. Všichni jsme byli stejně zmatení. Řekli nám, abychom se vrátili na pódium. Jen jsme tam tak stáli a koukali na porotce. Simon Cowell nám poté oznámil, že budeme dál pokračovat jako skupina. Štěstí bylo to, co jsem v tu chvíli cítil a pak přišla i láska, to bylo, když jsi mi skočil do náruče, přímo před všemi. Ani jsme nemohli tušit, v té chvíli si to ani jeden z nás neuvědomoval, že nám naši lásku budou zakazovat.

Velmi rychle jsme se skamarádili s ostatními kluky, bylo to, jako kdyby nás k sobě svázal osud. Všichni jsme se dokázali společně rychle zabavit a proto nikdy nikde nebyla nuda. Niall a jeho neustálé žraní, Zayn s jeho vždy dokonalým účesem, Liam jako náš taťka a pak ty a já. Ty, nejstarší člen skupiny, ale stále pako, které se chová jako dítě. A to je jedna z mnoha věcí, co na tobě tak miluji. A já, nejmladší člen skupiny, který se do toho paka zamiloval.

Umíral jsem, když přišla éra tvých upnutých kalhot s kšandami. Byl to tvůj vlastní úžasný styl a já tě obdivoval za to, jak dokážeš být svůj. Ale byla tu věc co nás vždy trápila a trápit bude. Modest! Dostali jsme snad tu nejhorší smlouvu, snad každý, kdo s Modestem měl kdy jakou zkušenost od smlouvy s nimi odrazuje. Dle smlouvy měli povoleno řídit nám sociální sítě, například za nás tweetovat. Mnohokrát to udělali a já věřil, že naši fanoušci poznají, že to nejsme my.

A pak přišli Larry Shippers. Modest nám naprosto zakazoval jakkoliv ukazovat naši lásku, vztah nebo cokoliv. Museli jsme všude tajit, že jsme spolu. Museli jsme každému, ať už to bylo v interview nebo na koncertě tvrdit, že jsme pouze přátelé. Ale bylo tu něco, co nám Modest nemohl zakázat. Kradmé pohledy, “náhodné“ doteky a “nevinné“ provokování. Vždycky, když jsme něco točili a stáli naproti monitorům jsme se do nich koukali na sebe navzájem a Modest to tak strašně štvalo, když jsme jim tvrdili, že se jim jen něco muselo zdát a přitom to bylo nadevše jasné.

Uběhlo pouze několik let od založení kapely, ale mě se to zdá jako věčnost, nebo bych alespoň chtěl, aby to byla věčnost. Všechny chvíle s tebou bych si přál udělat věčností. Jsi to nejlepší, co mě v životě potkalo. Stále probíhá naše pauza, ale vždy když vidím tweety fanoušků, jako moc jim chybíme, mám chuť se hned vrátit na pódium a všechny ty roky si zopakovat. Všichni rozjíždějí svou sólovou kariéru, Liam očekává příchod potomka, zatímco ty už jednoho máš. Freddie. Jeho oficiální jméno dostal od Modestu, ale my ho chtěli pojmenovat Larry Tomlinson-Styles, jako symbol naší lásky. To nám však bylo zakázáno a naše “úžasná“ náhradní matka na sebe strhla veškerou pozornost.

Nedávno nás opustila jedna úžasná žena. Ta, která nás vždy podporovala, ale kvůli Modestu musela také předstírat nenávist k Larrymu. Johannah Deakin. Byla to nejsilnější žena, jakou znám. Bojovala až do posledního okamžiku, ale bohužel padla v boji. Byla jako voják. Vždy bránila svou rodinu. Doufám, že jí je v nebi dobře.

Vždy jsem obdivoval tvou sílu, když Jay odešla a ty jsi splnil její přání a vystoupil. V X-Factoru jsi předvedl svou vlastní písničku Just Hold On, která jistě musela každého fanouška chytnout za srdce. Ten večer jsem tam byl a viděl všechny ty slzy v tvých očích. Chtěl jsem za tebou doběhnout na pódium a setřít ti je, ale věděl jsem, že nemůžu. Tedy nemohl jsem, až doteď. Když tu tak před tebou stojím, tak si říkám, jak se někdo tak nádherný může procházet po zemském povrchu. Myslím totiž, že někdo jako ty by se spíše hodil do nebe, protože jsi anděl Louisi. Jsem šťastný, že jsem do tebe tehdy na těch záchodcích narazil a že tě můžu nazývat mým manželem. Šťastné výročí lásko, hrozně moc tě miluju.‘‘ dořekl jsem poslední slova a arénou zavládalo ticho. Sledoval jsem Louise, kterému z očí tekly vodopády slz a ústa si zakrýval rukou. Za ním stáli Niall a Liam s pyšným úsměvem na tváři. Niall Louise popostrčil a ten se ke mně okamžitě rozeběhl a skočil mi do náruče. Obmotal mi ruce kolem krku a nohy kolem boků. ,,Miluju tě. Tak strašně moc.‘‘ vzlykal jsi mi do ramene a pak ses nadzvedl a políbil mě. Přesně v té chvíli nad námi začaly vybuchovat ohňostroje. Ty ses ještě nahnul k mikrofonu a zařval ,,LARRY IS REAL !‘‘

...

Háj 😊
Tohle jsem psala už dlouho a ani nevěděla, zda to vydám, ale nakonec je to tady, názory ?
Omlouvám se za chyby.
Příští dvě one-shotky budou ty zbylé na přání, jinak si můžete psát o další
Enjoy.

One Direction - Gay -One Shots- CZ xSlow UpdatesxKde žijí příběhy. Začni objevovat