Školní zvonek se rozezněl, ozamujíc konec školního dne a začátek víkendu. Sbalil jsem si věci do tašky a pospíchal ven. Před školou jsem se zastavil a z tašky vytáhl telefon. ''Ahoj Daddy :).'' zněla má zpráva. Chvilku poté mi přišla obratem odpověď. ''Už jsi skončil ? Jestli ano, jdi domů a připrav se na mě, večer pro tebe přijedu.'' jen jsem se pousmál a pěšky zamířil domů. Cesta není dlouhá a já se rád projdu.
Už při vstupu do domu jsem zjistil, že tam nikdo není. To mi zvedlo náladu ještě více. Zamířil jsem do svého pokoje a cestou si vzal v kuchyni z misky jablko. Když jsem došel ke svému pokoji, z jablka už nezbylo nic. Tašku jsem pohodil v rohu místnosti a otevřel skříň. Hledal jsem kombinace, které by se mohli líbit Daddymu. Po pár minutách hledání jsem si smutně povzdechl, jelikož jsem nic (ne)vhodného nenašel, přestože má skříň byla plná oblečení. Rozhodl jsem se proto jít něco koupit, abych udělal Daddymu radost. Vzal jsem si kreditku, kterou jsem dostal také od něj a vyšel vstříc obchodnímu domu, který nebyl příliš daleko.
Nejdříve jsem zamířil do Victoria's secret, abych nakoupil nějaké krajkované kalhotky. Prodavačky se ani netváří divně, vždy si myslí, že je kupuji pro přítelkyni. Ha, kdyby tak věděly. Poté jsem se nemohl rozhodnout kam, ale když jsem v jedné výloze zahlédl roztomilou růžovou sukýnku, ihned jsem jí musel mít. V dalším obchodě jsem koupil růžové upnuté tílko a rozhodl se už jít. Užuž bych vyšel z obchodu, to by ale mé chtivé oči nemohly zahlédnout stříbrnou korunku. Vstoupil jsem do Swarovskiho a ptal se na cenu. Prodavačka mi řekla docela dost vysokou sumu. Věděl jsem, že Daddymu to vadit nebude, má peněz víc než dost. Rozhodl jsem se a korunku koupil. Prodavačka mi ji uložila do saténové krabičky a odečetla z mé kreditky cenu.
S úsměvem jsem vyšel z obchodu, v ruce svírajíc krabičku a tašku s oblečením. Došel jsem domů a při pohledu na hodiny se zděsil. Daddy obvykle posílá auto v pět a bylo půl páté. Rychle jsem se vykoupal a umyl vlasy, které jsem pak narychlo vysušil. Oblékl jsem si sukýnku, tílko a na hlavu nasadil korunku. Pořád tomu něco chybělo. Chvilku se přemýšlel a pak se plácl do čela. Úplně jsem zapomněl, že mi Daddy před týdnem koupil obojek, podvazky a podkolenky, vše opět v růžové. Je to má oblíbená barva a on ji na mě zbožňuje. Navlékl jsem si poslední kus oblečení a zvenku se ozvalo zatroubení. Na nohy jsem si nasadil své oblíbené tenisky.
Otevřel jsem dveře, zamkl a klíče schoval pod falešný kámen. Nastoupil jsem do lesklého Mercedesu. ,,Ahoj Tony.'' usmál jsem se na řidiče a on na mě skrz zpětné zrcátko také. Cestou nepadlo další slovo. Po půl hodině auto stavělo před vilou pana Stylese. Vystoupil jsem a rovnou vešel do domu, nebylo zamčeno. ,,Jsem v obýváku princess.'' zaslechl jsem jeho chraplavý hlas a rozešel se do obýváku. Seděl na gauči, v domácím oblečení a sledoval fotbalový zápas v televizi.
Když zaznamenal mou přítomnost, otočil na mě hlavu. Celého si mě prohlédl, rozšířené zorničky a zrychlené dýchání. Pousmál jsem se a pomalu se k němu rozešel. Usadil jsem se mu na klíně a ruce mu překřížil za krkem. ,,Chyběl jsi mi.'' nahnul jsem se k němu a políbil ho. Nechal jsem ho převzít kontrolu, zatímco v rukou mačkal mé pozadí. ,,Víš, kam máš jít.'' naposledy mě políbil a propustil ze svých spárů. Skousl jsem si spodní ret a zamířil do ložnice, kde jsem se usadil na obrovské manželské posteli a čekal. Po chvilce se otevřely dveře a dovnitř vstoupil Daddy, bez trička. Zalapal jsem po dechu nad jeho dokonalým tělem. Nikdy mě nepřestane ohromovat, má dokonale vypracované svaly a jeho tetování vypadají na jeho kůži jako umělecká díla. Já jsem oproti němu jen vyhublá tyčka, bez špetky svalů. Zatřásl jsem hlavou a plně se soustředil na něj.
Ještě než zamířil ke mě, z vedlejší místnosti vzal několik věcí, které položil na stůl. ,,Na všechny čtyři, směrem k čelu postele.'' poručil mi a já s radostí splnil jeho rozkaz. Přiblížil se ke mě s pouty v ruce. Sundal mi tílko a připoutal ruce k čelu postele. Ze stolku sebral svorky a já vykulil oči. Svorky nesnáším. ,,Zhluboka dýchej.'' nasadil mi obě naráz. Zaskučel jsem a prohnul se v zádech. ,,Klid.'' pohladil mě po hlavě. ,,Udělal jsi mi radost, že jsi si dnes vzal na sebe tyhle věci.'' přemístil se za mě a sundal mi sukni rovnou i s kalhotkami. Podvazky a podkolenky mi nechal. Cítil jsem, že mi nalubrikoval vstup a poté do mě začal pomalu strkat nějakou věc. Došlo mi, že je to nejspíš vibrátor. Měl jsem nutkání začít hlasitě sténat, když věc ve mě začala vibrovat a on s ní ještě kroutil. Ale nemohl jsem, ne, dokud mi to sám nedovolil.
,,Víš, dnes mám s tebou v plánu něco, co jsme ještě nezkoušeli.'' narazil na mou prostatu a já se kroutil slastí. ,,Víš co je anální fisting, baby boy ?'' zeptal se mě. ,,Ano Daddy.'' odpověděl jsem zadýchaně. ,,Tak to můžeme rovnou začít.'' zasmál se a rychle ze mě vytáhl vibrátor. Zakňučel jsem, načež jsem obdržel plácnutí po zadku. ,,Buď ticho !'' zvýšil hlas. ,,Omlouvám se Daddy.'' vydýchával jsem a duševně se připravoval na to, co mě čeká. Po chvíli jsem ucítil jeho nalubrikované prsty na mém vstupu. Strčil do mě tři naráz a když viděl, že to mi problém nedělá, začal do mě soukat celou pěst. ,,Můžeš.'' zaslechl jsem nadržený hlas a jako na povel začal křičet bolestí, ale zároveň i sténat slastí. Roztažení hrozně bolelo, nebyl jsem zvyklý.
Konečně do mě zastrčil celou pěst, teď se snažil najít mou prostatu. Po pár chvílích na ní narazil a já se prohl slastí. Přímo do ní bušil. Už jsem byl na pokraji vyvrcholení a on to poznal. ,,Neuděláš se, dokud ti neřeknu.'' zavrčel. Já to ale dál držet nemohl, bylo to moc silné, proto jsem po pár vteřinách vyvrcholil na své břicho a prostěradlo pode mnou. Ihned ze mě byla vytažena ruka. Zařval jsem bolestí. ,,Něco jsem ti snad řekl.'' chytl mé vlasy do dlaně a bolestivě mě vytáhl na kolena. ,,Teď, proč tě potrestám ?'' zeptal se mě. ,,Protože jsem vyvrcholil bez tvého dovolení Daddy.'' fňukl jsem. ,,Správně. Jdi zpátky na čtyři a čekej.'' nakázal a já radši poslechl. Neměl jsem rád, když byl naštvaný. Po chvilce se vrátil, poznal jsem to podle kroků, rozléhajících se po místnosti.
,,Budeš počítat a za každou poděkuješ.'' na mou pravou půlku dopadla první rána důtkou. ,,Jedna, děkuju Daddy.'' vyjíkl jsem. Další ránu zasadil na mou druhou půlku. ,,Dva, děkuju Daddy........Dvacet, děkuju Daddy.'' trhaně jsem se nadechl, díky vzlykům, které se linuly z mých úst. Slyšel jsem dopad na podlahu a v duchu si oddechl. Odpoutal mi ruce a zvedl mě do své náruče. ,,Byl jsi šikovný. Doufám, že ses poučil.'' pousmál se a odnesl mě do koupelny, aby mi namazal rány.
...
Budu ráda za komentáře :). Psala jsem to ve škole, teď máme ještě takové volno, ale to se změní tak do dvou týdnů. Do té doby se budu snažit přidávat častěji.
Enjoy.
ČTEŠ
One Direction - Gay -One Shots- CZ xSlow Updatesx
Fanfiction,,Hey boy, take my body. Spank me, I've been naughty. Yes boy, I can go all night.'' Cover by: @StockholmGames