Už to bude šest let.
Šest let od té autonehody, která mi tě vzala.
Pamatuju si, jak jsi mi jednou rukou hladil mé bříško. Tenkrát jsem čekal naší dcerku. Jediné štěstí, které mi po tobě zbylo.
Pamatuju si ten moment, kdy jsi se ke mě otočil a přesně v tu chvíli se z protisměru vynořil náklaďák. Oba jsme věděli, že už nemůžeme nic dělat. V poslední chvíli jsem tě slyšel zakřičet ,,Miluju tě.''
Pak nás pohltila temnota, náraz a bolest.
Probudil jsem se v nemocnici, podle doktorů byl zázrak, že jsme přežili já i Darcy.
Ptal jsem se po tobě, ale nikdo mi nic neřekl.
Po několika hodinách čekání mi oznámili, že jsi jim zemřel na sále, následkem vnitřního krvácení.
Bolest, kterou jsem v tu chvíli cítil by nedokázala překonat žádná nehoda. Byl jsem v koncích. Pár měsíců jsem nevylezl z domu. Vylézt mě donutili až kontrakce.
V nemocnici St. Patricka se dne 1. února narodila Darcy Styles.
Narodila se ve stejný den jako ty.
Je ti tak moc podobná. Kudrnaté hnědé vlásky, zelené oči a ten nejkrásnější smích pod Sluncem.
Byl jsem na ní sám, dlouhé čtyři roky. Dlouhé čtyři roky plné zármutku.
Poté mi do života vstoupil muž, Niall Horan.
Chvíle s ním byly chvíle, kdy jsem se poprvé od tvé smrti upřímně zasmál.
Ujal se mě, ujal se i Darcy. Zamiloval jsem se do něj a ta láska stále přetrvává.
Byly chvíle, kdy jsem si myslel, že jsem na všechno sám, ale on mi dokázal opak.
Cítím jsem se s ním opět šťastně.
Darcy se mě jednou zeptala, kde je tatínek.
Vzal jsem jí za ruku, vyvedl do krásné noci a ukázal hvězdy.
,,Ta nejjasnější hvězda je tvůj tatínek. Kdykoliv se budeš cítit sama, podívej se na tu hvězdu a věř, že tatínek se dívá taky. Pamatuj si, že tě miluje. Když jsi byla ještě v bříšku, věčně na tebe mluvil. Moc se na tebe těšil, tak mu dělej radost, aby na tebe byl pyšný.''
Říká se, že po každém trápení vyjde duha. Moje duha jsi a stále budeš ty Harry.
Navždy tvůj Louis.
ČTEŠ
One Direction - Gay -One Shots- CZ xSlow Updatesx
Fanfiction,,Hey boy, take my body. Spank me, I've been naughty. Yes boy, I can go all night.'' Cover by: @StockholmGames