Jet Black Heart

1.8K 37 0
                                    

Každý má své démony.
Když jsi přišel do mého života, mé srdce plálo štěstím a celé připravené doufalo, ve vstup tvé lásky, stejně jako já.

Ale ty jsi vše pokazil a já mám teď celé černé srdce. Je tu hurikán, co nás drží od sebe. Byl jsen ten, co nakonec odešel, aby vše bylo v pořádku.

V mé duši vzplál oheň a započal válku. Viděl jsem oheň v tvé duši a byl připravený bojovat. Bojovat za naši lásku, ale oheň slábl, slábl do šedé.

Teď jsem zlomený a ty to vidíš. Jsem chycen v okamžiku, kdy jsme byli spolu a vše bylo ještě barevné. Teď, když to vidíš, vidíš dovnitř, pomůžeš mi bojovat ?

Píšu otráveným perem, barvicím naše srdce do temnoty. Chemikálie, které nás zabíjejí a drží od sebe. Nejsou důvodem, proč začít znovu ?

Držím se jako o život a hledám způsob, jak tě přinutit zůstat. Ale zjistil jsem, že neexistuje žádný způsob, jak tě dostat zpět.

V celem mém těle, v slzách i krvi se zbarvují naše vzpomínky. Jen mé černé srdce se noří do tmy. Jednoho dne explodujeme v barvy a vrátíme se k životu. Náš oheň opět vzplane.

Láska je černá.
Probodni tmu.

...

Doufám, že se vám to líbí. Pokud ano, napište prosím do komentářů a já pak udělám i na ty ostatní písničky :).

Chtěla bych vám moc poděkovat za překonání 2K přečtení. Jste úžasní :3 !!!

Do komentářů si pište shipy a děj.

Enjoy !

One Direction - Gay -One Shots- CZ xSlow UpdatesxKde žijí příběhy. Začni objevovat