He's hybrid ! -Larry-

2.6K 94 7
                                    

Louis si úlevně vydechl, když konečně dokončil všechnu svou dnešní práci. Pracoval z domova, ale i přesto to pro něj bylo velmi náročné. 

Jeho přátelé věděli, jak tvrdě pracuje, proto pro něj přichystali překvapení. Domem se rozezněl zvonek a v tu samou chvíli si četl zprávu od kamarádů. 'Louisi, doufám, že si ho užiješ. Neudělejte moc nepořádek :D' Louis se nad zprávou jen uchechtl a otevřel vchodové dveře. Téměř otevřel údivem pusu. Před ním stál kočičí hybrid, oblečený v legínách a černém tílku. ,,Ahoj, ty jsi Louis ?'' zeptal se mile. Louis se nezmohl na odpověď, tak jen přikývl.

,,Jsem tu, abych ti pomohl se uvolnit.'' zavrněl mu do ucha a prošel do domu kolem něj, přímo do obývacího pokoje. Louis zatřásl hlavou, aby se probral a srovnal si myšlenky. Tenhle muž ho ohromil už jen tím, jak byl roztomilý a zároveň sexy. Tipoval ho jen o pár let mladšího, než byl on, takže kolem dvaceti let. Rozešel se za ním do obýváku. ,,Jak se jmenuješ ?'' oslovil ho. ,,Harry.'' prohodil a z tašky, kterou si přinesl vytáhl repráček značky Beats.

,,Posaď se prosím do tamtoho křesla.'' požádal ho a Louis tak učinil. Z repráku se rozezněla píseň Love Me Again od Johna Newmana.

Louis' p.o.v.

Harry se ke mě pomalu rozešel a přitom si začal hladit boky. Zastavil se přede mnou a opravdu pomalu si sundal tílko. Už dávno mi došlo, že mi jde dělat striptýz. 

Sedl si mi na klín a zavrtěl se. Vzdychl jsem ze skvělého pocitu tření. Harry se spokojeně usmál. Poté si ke mě sedl zády, trochu se nadzvedl a sundal si legíny. Ocitl se přede mnou jen v krajkovaných černých kalhotkách, zalapal jsem z toho dokonalého pohledu po dechu. Ocas si obmotal kolem mé ruky.

Zvedl se a v rytmu hudby začal tancovat. Dělal opravdu smyslné pohyby. V jednu chvíli se ke mě otočil zády, roztáhl nohy a předklonil se.  Už jen z toho pohledu jsem se málem udělal. Pomalu si stahoval kalhotky, které mi nakonec hodil do klína. Vrátil se ke mě a začal mi rozepínat knoflíčky na košili. ,,Já myslel, že jsi tu jen na striptýz.'' podivil jsem se. ,,Tak to jsi se spletl.'' zasmál se, má nádherný smích. ,,Ale jestli chceš, tak odejdu.'' zvedl se, ale já si ho hned stáhl zpět do klína. ,,Vůbec se neopovažuj.'' sykl jsem a políbil jeho dokonalé rty.

Myslím, že to nečekal, na chvíli se zasekl. Kousl jsem ho do rtu a on začal spolupracovat. Vůbec jsem si nevšiml, kdy stihl dorozepínat knoflíčky na košili, ale najednou mi ji stahoval z ramen a následně odhazoval na zem. Porval se se zapínáním mých kalhot a za chvíli leželi na zemi i ty a já se ocitl jen v boxerkách. ,,Nepřesuneme se ?'' nabídl jsem. On radostně přikývl. Vzal jsem ho do náruče a odnášel do ložnice. Obmotal si ocásek kolem mého stehna. Docela mě to lechtalo. 

Pohodil jsem ho na postel a sundal si i ten poslední kus oblečení, co mě kryl. Nalezl jsem nad něj, myslíc, jak jsem vyhrál. On mě ale přelstil a za moment jsem už ležel já pod ním. Chtěl jsem něco říct, ale to by nemohl vzít do ruky můj penis a následně si ho vložit do úst. Pohyboval hlavou nahoru a dolů a já se pod ním svíjel slastí. Zapletl jsem mu ruku do vlasů a drbal mu pokožku hlavy. Začal vrnět, což vyslalo do mého těla vibrace. Už jsem to nemohl déle vydržet, takže jsem se mu udělal do pusy. ,,Druhé kolo.'' zakřenil se a nasedl na mě. Byl jsem v něm až po kořen. Ihned se začal pohybovat, došlo mi, že se předem připravil.

Nebavilo mě jeho pomalé tempo, trápil mě. Přetočil jsem ho proto na všechny čtyři a přirážel do něj jako o život. Vzdychal slastí, různě se vrtěl a v neposlední řadě vrněl. 

Přirážel jsem, dokud jsme se oba neudělali. Poté jsme společně leželi v posteli a koukali do stropu. ,,Doufám, že ještě někdy přijdeš a zopakujeme si to.'' zadíval jsem se na něj a on se ke mě přitulil. ,,Přijdu, kdykoliv.''

...

Doufám, že se líbí, psala jsem to hrozně krátce a přijde mi to jako blbost. Ale alespoň něco :D.


One Direction - Gay -One Shots- CZ xSlow UpdatesxKde žijí příběhy. Začni objevovat