Yes sir -Narry-

2.5K 62 8
                                    

Místnost, ve které jsem se nacházel byla zadýchaná a vonělo to zde po vanilce, což byla docela ironie vzhledem k tomu, co jsme tu prováděli. Má kolena bolela, od neustálého klečení, ale já se nemohl pohnout, měl jsem to zakázané. I přes zavázané oči a ohlušující sluchátka mi bylo jasné, že pán sedí v rohu pokoje v jeho koženém křesle a pozoruje mě. Celé tělo jsem měl jako v ohni, jelikož jsem v této poloze byl minimálně už hodinu. Ale tento druh trestu jsem si vybral a tak jsem byl odhodlaný ho splnit.

Pán mi dal na výběr mezi klečením v čase, který si on sám určí a nebo mít několik orgasmů, až dokud bych neomdlel. Nerad jsem projevoval slabost, ale raději jsem si vybral trest, který byl podle mě lehčí a míň náročný. Jelikož po onom druhém trestu jsem musel celý další den ležet v posteli a doplňovat tekutiny, takže jsem nemohl být s pánem. Škubl jsem sebou, když mi byla sundána sluchátka. Ihned jsem se ale zase vrátil do původní pozice. ,,Teď ti sundám roubík dobře ? Hlavně opatrně.'' zašeptal a vzadu na mé hlavě rozepl zapínání, které vedlo k gumové kouli v mé puse. Když mi jí vyndal, okamžitě mi z pusy vyteklo množství slin, které jsem nestačil spolknout. Odložil roubík a sundal mi šátek z očí. Několikrát jsem zamrkal a zaměřil svůj pohled na stěnu přede mnou. Pán mi rozvázal ruce a provaz odhodil za sebe. ,,Můžeš vstát.'' dovolil mi a já se opatrně začal stavět na nohy. Když jsem se konečně napřímil, tak mě ale nohy zradily a já padal na tvrdou zem. Ovšem rána nepřišla, jelikož mě pán stihl včas zachytit. ,,Děkuju pane.'' postavil jsem se rovně, ruce svěsil podél těla a pohled zabodl do země.

,,Byl jsi šikovný. Víš, jak dlouho jsi takhle byl ?'' prsty mi zvedl hlavu a já se mu zadíval do jeho modrých očí. ,,Uhm...hodinu myslím ? Pane.'' on chvilku zkoumal mou tvář a pak se zadíval na hodinky na jeho levé ruce. ,,Byly to přesně...Dvě a půl hodiny.'' ušklíbl se, když viděl mé rozšířené oči. ,,Byl jsi velmi šikovný, nečekal jsem, že vydržíš tak dlouho.'' usmál jsem se, miloval jsem, když mě chválil. ,,Zasloužíš si odměnu, ale nejdřív se pojď najíst.'' pobídl mě a rozešel se směrem ven z herny. Poslušně jsem ho následoval. V kuchyni bylo na stole připravené jídlo, moc mě to nepřekvapovalo. Nemohl jsem postřehnout, že odešel, když jsem byl mimo.

Usadili jsme se naproti sobě a popřáli si dobrou chuť. Nadšeně jsem se pustil do špaget s omáčkou. Nechápal jsem, jak mohl být pán od přírody tak skvělý kuchař, když já jsem neuměl pomalu ani usmažit vajíčko. ,,Harry, nehltej tolik.'' napomenul mě pán. Jeho hlas byl přísný, ale jeho výraz plný pobavení. ,,Omlouvám se pane, ale je to výborné.'' pochválil jsem mu jídlo. ,,Tak to ti děkuji.'' pousmál se. Po zbytek oběda již bylo ticho. ,,Dnes večer k nám přijdou hosté, pořádám večírek pro pár mých přátel. Takže očekávám, že se budeš chovat slušně.'' oznámil mi, když jsme seděli na gauči a sledovali televizi. ,,Ano pane, nezklamu vás.'' prohodil jsem jen tak s pohledem stále upřeným na televizi. Nemohl jsem se mu dívat do očí, nedovolil mi to. ,,To doufám a bude zde i Zayn, takže si můžete jít povídat do tvého pokoje, ovšem až potom, co všechny řádně obsloužíš. Zaradoval jsem se a objal pána kolem krku. On mě pohladil po vlasech a objal kolem ramen.

Se Zaynem jsme se seznámili, když mě pán vzal poprvé do BDSM klubu. Seděl u vedlejšího stolu se svým dominantem Jackem. Jack a můj pán se znali, takže si k nám přisedli a páni nám dovolili se spolu bavit. Hodně rychle jsme se rozpovídali a po nějaké době se z nás stali nejlepší přátelé. Už jsme se delší dobu neviděli a proto jsem tak nadšený, že Zee přijde.

,,Mám si vzít nějaké speciální oblečení pane ?'' zeptal jsem se, když už se pomalu blížil čas večírku a já chystal poslední občerstvení. ,,Dnes nemusíš, stačí, když si vezmeš černé džíny a košili.'' plácl mě po zadku a já zavrávoral, nečekal jsem to. ,,A abych nezapomněl, ještě tohle.'' ucítil jsem známou koženou látku na svém krku. Svůj obojek jsem miloval. Byl krvavě rudý a vepředu bylo místo známky zavěšené srdíčko s nápisem Slut. Pán mi ho daroval, když jsme začali s výcvikem, což už je docela dlouho. Celé tři roky, ale obojek je stále jako nový.

One Direction - Gay -One Shots- CZ xSlow UpdatesxKde žijí příběhy. Začni objevovat