Game or sex tape? -Niam-

2.5K 80 13
                                    

,,Zahrajeme si flašku !'' vykřikl někdo z davu, samozřejmě všichni souhlasili. ,,Liame jdeš ?'' zařval mi do ucha můj kamarád Zayn a já přikývl. Šel jsem s ním do pokoje, který byl v zadní části domu, kde se konala dnešní párty. Patnáct lidí si nás sedlo do kroužku a doprostřed byla položena prázdná flaška od drahého vína. První člověk zatočil a už to jelo. ,,Jacku, pravda nebo...''

-

Kruh lidí, ve kterém jsem seděl už ztratil kupu oblečení, něteré holky byly ve spodním prádle a myslím, že jsem zahlédl jednoho kluka bez trenek. Škubl jsem sebou, když do mě někdo šťouchl. Byl to kluk vedle mě a hlavou kývl na flašku, jejíž hrdlo směřovalo mým směrem. To bylo teprve potřetí, co se na mě dostalo. ,,Pravda nebo úkol ?'' zeptala se holka, jíž už se dost pletl jazyk. ,,Úkol.'' vyslovil jsem osudnou větu a oni se začali radit. ,,Přikazujeme ti, aby ses vyspal s Horanem.'' vykulil jsem oči až tak, že mi málem vypadly z důlků. Aby jste to pochopily. Niall Horan je matikář na naší střední škole. Nikdo ho nemá moc rád, všichni se mu posmívají a dělají mu naschvály. ,,A né, že se na to vykašleš, my si to zapisujeme, takže na to ani jeden z nás nezapomene.'' ďábelsky se zasmál onen kluk vedle mě. ,,Dobře, udělám to.'' rozhodně jsem nestál o fant. A navíc, Horan není úplně k zahození, jednou jsem mu vlezl do kabinetu a on si zrovna převlékal tričko. Má vážně vypracované tělo. Ale je hodně stydlivý. Je mi jasné, že to všechno povedu já.

-

Druhý den jsem se překvapivě probudil bez bolesti hlavy a s plnou pamětí. Jako první mi do hlavy vpadla myšlenka na můj úkol. Udělám to už dneska, ať se s tím nezdržuju. V hlavě jsem si při přípravě do školy vytvořil plán, který zahrnoval to, že jsem dnes musel zůstat po škole. Což nebude tak těžké, naštvat učitele je pro mě velmi snadné.

U školy jsem se potkal se Zaynem, který nevypadal zrovna nejlíp, včera to vážně přehnal. Vlastně to přežene vždycky, ale nenechá toho, i přesto, že je mu následujících několik dní vždycky špatně. ,,Ahoj Zee.'' řekl jsem schválně více nahlas než normálně, on po mě vrhl vražedný pohled a já ho poplácal po zádech. ,,Už nikdy nebudu pít.'' ozvalo se vedle nás, když ke škole dorazila i naše kamarádka Lindsey. ,,Jasně, to říkáš pokaždý a stejně to do měsíce porušíš.'' zasmál jsem se. ,,Slyšela jsem o tvém poslání, hodláš ho splnit ?'' zašklebila se na mě a já protočil očima. ,,Jo, dneska to udělám.'' ona se uchechtla a když zazvonilo, tak řekla: ,,Hodně štěstí.'' a poté jsme společně odešli na první hodinu, což byl dějepis.

-

Den utíkal velmi pomalu, nechápu kdo vymyslel, že matematiku máme v ponděli poslední hodinu. Do třídy vkročil přesně po zazvonění Niall a těsně před katedrou málem spadl, když mu Johnny nastavil nohu, naštěstí pro něj to vybalancoval. ,,Dobrý den třído.'' pozdravil všechny, nikdo mu pozdrav neopětoval. Většina buď spala, nevnímala nebo jim to bylo jedno. On si povzdechl a začal psát na tabuli rovnice, které mi absolutně nedávaly smysl. Ze sešitu jsem vytrhl papír a rozšrouboval propisku. Vytvářel jsem si malé kuličky, které jsem následně plival skrz propisku po spolužácích. Bohužel si toho učitel nevšiml, protože u tabule napomínal mou spolužačku, tak jsem se rozhodl pálit po něm. Otočil se přesně v momentě, kdy jsem vypálil poslední kuličku, která mu společně s mými slinami skončila na čele. ,,Pane Payne, dnes budete po škole. Po skončení vyučování se dostavte do mého kabinetu.'' řekl vytočeně, musím říct, že naštvaný vypadá hrozně roztomile. Přikývl jsem a zbytek hodiny už nedával pozor.

-

Ozvalo se poslední zazvonění a všichni studenti spěchali ze školy domů. Tedy kromě mě. Já musel dovést svůj plán k vrcholu. Zaklepal jsem na dveře jeho kabinetu a když se ozvalo ,,Dále.'', tak jsem vstoupil. Zvedl ke mě pohled od svého stolu a pokynul mi, abych si sednl před něj. Udělal jsem tak a čekal, co se bude dít. ,,Liame, proč jsi plival ty papírové kuličky ?'' zeptal se mě s pohledem upřeným hluboko do mých očí. ,,Aby jste si mě všiml.'' mrkl jsem na něj a on zalapal po dechu. ,,Ale já si tě všímám.'' řekl nechápavě a já vstal. ,,Ale né dostatečně.'' přešel jsem na jeho stranu stolu, chytil opěradla jeho židle a otočil si ho k sobě. ,,A jak si tě mám všímat ?'' myslím, že jsem zaslechl jeho srdce bít rychleji. ,,Takhle.'' zašeptal jsem blízko jeho rtů a následně ho začal dravě líbat. Chvíli byl zaražený, ale po chvilce začal k mému překvapení spolupracovat. Zmáčkl jsem jeho stehno, blízko rozkoku a on mi zasténal do rtů, čehož jsem využil a jazykem vplul do jeho úst. Odtáhl jsem se od něj a shodil věci ze stolu, na který jsem ho následně vysadil.

,,Na tohle jsem čekal dlouho.'' zašeptal a zrudly mu tváře. Zasmál jsem se a začal ho soukat z jeho trička, následně i z kalhot. Seděl přede mnou jen v boxerkách, zatímco já byl stále oblečený. Zkoumavě jsem si ho porhlížel, ale jemu byl můj pohled očividně nepříjemný, jelikož se zakryl rukama. ,,Nekoukej na mě, jsem tlustý.'' řekl se sklopenou hlavou a já vykulil oči. Chytil jsem jeho ruce a odkryl jeho břicho. ,,Můžeš mi říct, kde jsi tlustý ?'' zeptal jsem se ho lehce naštvaně. ,,Tady.'' chytil se za imaginární gram tuku na svém břiše a poté i na stehnech. ,,No jasně.'' pronesl jsem ironicky a přetáhl si přes hlavu tričko. ,,Máš perfektní tělo.'' ujistil jsem ho a přisál se mu ke krku. Pyšně jsem se zadíval na modro-fialovou skvrnu na jeho krku.

On mě sledoval skleněnýma očima plnýma chtíče. ,,Prosím.'' zaúpěl, když jsem už hodnou chvilku nic nedělal a ani se ho nijak nedotýkal. ,,O co prosíš ?'' přejel jsem mu prstem po hrudi. ,,Chci to. Vem si mě.'' chytil mě za ruku a já přikývl. Vzal jsem ho do náruče a vzápětí ho přenesl na gauč v rohu kabinetu. ,,Máš kondomy ?'' zeptal jsem se a on prstem ukázal na šuplíky pod stolem. Otevřel jsem první šuplík a vytáhl odtud kodnom s lubrikačním gelem. ,,Ale ale, někdo si tu sám se sebou rád hraje co ?'' zasmál jsem se, zatímco on byl červený jako rajče. Přešel jsem k němu a cestou si sundal kalhoty s ponožkami. Nalehl jsem na něj a prsty zachytil lem jeho boxerek. Velmi pomalu jsem je stáhl a odhodil za sebe. Na prsty jsem si vymáčkl gel a putoval s ním k jeho otvoru. Strčil jsem do něj dva naráz a on se s hlasitým vzdechem prohnul v zádech. Začal jsem ho roztahovat a po chvilce přidal třetí prst. Když už se mi zdál dostatečně roztažený, tak jsem prsty vytáhl a on zakňučel. Svlékl jsem si boxerky a natáhl si kondom. Niall na mě koukal se skousnutým rtem a já mu roztáhl kolena od sebe. Klekl jsem si mezi jeho roztažené nohy a nasměroval mou chloubu k jeho otvoru. On si mě přitáhl a začal mě líbatm snad aby se uklidnil. Na nic jsem nečekal a tvrdě do něj až po kořen přirazil.

Zasténal bolestí a já se pro sebe usmál. Začal jsem pravidelně přirážet a měnit úhly, abych našel jeho prostatu. Znásilňoval jsem jeho prostatu a on hlasitě sténal mé jméno. Po pár obzvláště tvrdých přírazech vyvrcholil a já chvilku po něm. ,,Tohle bylo úžasný.'' zašeptal celý udýchaný, jelikož si vykřičel hlasivky. ,,To teda.'' svalil jsem se vedle něj a přitáhl si ho k sobě. On po chvilce usnul a já se natáhl pro telefon, abych měl důkaz.

-

Bohužel pro nás oba, fotku nějaký blbec zveřejnil a mě i Nialla vyhodili po pár dnech ze školy.

...

Tak, jednodílovka po delší době, ale snad stojí za to :)

Enjoy.

One Direction - Gay -One Shots- CZ xSlow UpdatesxKde žijí příběhy. Začni objevovat