Mladičký brunet se procházel temnými ulicemi města. V jeho hlavě se mihalo spoustu myšlenek, ale všechny patřily jedné osobě. Jeho matce.
Louisova matka byla těžce nemocná, poslední stádium rakoviny plic. Dnes byla Louisova maturita, kterou zvládl celkem s přehledem. Byl šťastný, že konečně opouští školu. Jeho nálada však klesla, když mu v nemocnici, kam přišel navštívit svou matku oznámili, že nemoci podlehla. Říct, že se Louis cítil strašně by bylo mylné označení. Byl z toho hrozně na dně, nervově se zhroutil.
Potřeboval se trochu uvolnit, proto, když před sebou uviděl všemi barvami zářit ceduli baru, zamířil ihned dovnitř. Vevnitř v klubu bylo přímo přeplněno. Brunet si to ihned namířil k baru, sedl si na barovou židličku a u barmana si objednal tři panáky vodky, které do sebe v rychlém sledu kopl na ex, jeho činu ale hned zalitoval, když se mu vlivem silného alkoholu zatočila hlava. Dále už si raději objednal vodku zředěnou s pomerančovým džusem.
,,Ale, ale, copak tady dělá takovej krasavec jako ty sám ?'' ozval se svůdný hlas těsně u jeho ucha. Louis pootočil hlavu a pohledem se setkal s velice pohledným černovlasým klukem. Mohl být jenom o pár let starší než Louis. ,,Přišel jsem se opít, co myslíš ?!'' odvětil Louis drze. ,,Tss, kocourek nám vystrkuje drápky, nechceš si jít zatancovat ?'' z jeho úst to znělo spíše jako rozkaz než otázka. Louis po pár vteřinách přikývl, přece jen by si mohl dnes užít, když už se dnešní den nevyvedl.
Černovlásek ho chytl za ruku a vedl ho za sebou na taneční parket. ,,Ještě jsi mi neřekl, jak se jmenuješ.'' podotkl Louis a jeho společník se zasmál. ,,Jsem Zayn, ty ??'' přitiskl si Louisovo tělo na to svoje. ,,Louis.'' odpověděl brunet, otočil se k Zaynovi zády a začal svůdně kroutit boky oproti Zaynovu klínu. Jak mohl na svém zadku cítit, Zaynovi se to velice líbilo. ,,Kolik ti je Louisi ?'' vydechl mu Zayn těžce do ucha. ,,Uhm...devatenáct.'' zasténal Louis, když se černovlasý pohl boky proti němu. ,,Nepřesuneme se Loui ?'' tázaný přikývl, ale to už ho Zayn táhl ven z klubu a následně k sobě do bytu.
Ihned se přemístili do ložnice, přičemž ze sebe cestou stihli strhat oblečení a přitom se ještě vášnivě líbat. Zayn povalil Louise do peřin a slíbaval mu pokožku na krku, sem tam se do jeho krku zakousl. Louis si pomyslel, že má velmi ostré zuby. Louis začal kňučet a různě se pod Louisem kroutit a Zayn poznal, že už déle nedokáže to napětí vydržet, proto ho otočil na všechny čtyři a bez jakékoliv přípravy nebo kondomu do něj přirazil. Louis pod ním hlasitě zasténal bolestí, ale ta po pár vteřinách jeho tělo opustila a ovládla ho neuvěřitelná slast.
Zayn přirážel až nadlidskou rychlostí, s každým přírazem se čelo postele dotklo zdi. Místností se rozléhalo pleskání kůže o kůži a zvířecí steny obou chlapců. K Louisově slasti se přidalo ještě něco mnohem intenzivnějšího, něco, co ho donutilo prožít nejlepší orgasmus jeho života. Byl to moment, kdy se Zayn zakousl do Louisova krku a začal z něj vysávat krev. Po několika vteřinách vyvrcholil i on. Z Louise, který se pod ním bezmocně válel a myslí létal ve svém vlastním vesmíru vysál skoro všechnu krev, jen aby ji mohl nahradit svou.
-
Druhý den ráno se Louis s hlasitým nádechem probudil a cítil jako kdyby mu někdo vdechl nový život. Všechna bolest se z jeho těla vytratila. Cítil se velmi svobodně. Vzpomněl si na včerejší noc a podíval se vedle sebe, odkud na něj z druhé poloviny postele zíral pobavený Zayn. ,,Jak se cítíš ?'' posadil se, aby byl ve stejné úrovni jako Louis. ,,Zvláštně.'' odpověděl brunet. ,,Co jsi mi udělal ?'' vyděsil se, když si vybavil všechny události uplynulé noci.
,,Je z tebe upír. Vím, že si asi říkáš, jak moc je to absurdní, ale věř mi není.'' ukázal mu Zayn své tesáky. ,,Proč necítím žádnou psychickou bolest ?'' ptal se dál už trochu zklidněný Louis. ,,Tenhle život tě od toho tak trochu osvobodí. Všechno z tvé minulosti později zapomeneš. Je to jako druhé narození, druhá šance.'' tohle byla pro Louise vlastně dobrá zpráva. ,,Děkuju.'' objal Zayna a ten se jen usmál. Blízký kontakt s někým mu dlouho chyběl. ,,Tak, teď můžu dojít pro jídlo nebo si dáme druhé kolo.'' Zayn se začal smát, když na něj Louis přímo skočil.
Do komentářů prosím piště shipy a děj, který chcete :)
Příští díl bude na přání :D fuck logic
Btw. Jste úžasní
ČTEŠ
One Direction - Gay -One Shots- CZ xSlow Updatesx
Fanfiction,,Hey boy, take my body. Spank me, I've been naughty. Yes boy, I can go all night.'' Cover by: @StockholmGames