Happy end ! -Larry, Niam-

1.9K 72 5
                                    

Niall

,,Vážně máme všechno ?'' nedůveřivě jsem očima přeměřoval přímo přecpané kufry. ,,Neboj se zlato, všechno jsi dvakrát kontroloval a pokud něco nebudeme mít, tak nám to někdo půjčí,'' objal mě kolem pasu Liam a já si povzdechl. ,,Jo, asi máš pravdu...Tak myslím, že můžeme vyrazit. Nechci tam být poslední,'' políbil jsem ho a vzal do ruky madlo jednoho z kufrů, Liam vzal druhý a společně jsme vyšli k autu. Liam uložil naše zavazadla do kufru auta, já mezitím nasedl na místo řidiče a nastartoval naši červenou Toyotu. Zapl jsem navigaci, kde už byla nastavená cílová destinace. Nádherná obrovská chata uprostřed lesa, ve které strávíme následující dva týdny společně s několika našimi přáteli.

,,Vzhůru za dobrodružstvím,'' zasmál se Liam, když usedl na místo spolujezdce. Pokroutil jsem nad ním hlavou a vyjel na cestu.

-

,,Zlato, nechceš něco koupit ?'' poklepal jsem polospícímu Liamovi na rameno, když jsem zastavoval na čerpací stanici nedaleko Holmes Chapel. ,,Jo, nějaké pití prosím,'' vděčně se na mě usmál a opět pokračoval v usínání. 'Brouček' pomyslel jsem si s úsměvem a rozešel se, abych zaplatil benzín a lahev vody. 'Do půl hodiny bychom tam měli být, N,' odeslal jsem smsku Louisovi, který chatu vlastnil a opět se vydal na cestu.

-

Zastavil jsem na příjezdové cestě u chaty, kde už bylo zaparkováno minimálně dalších pět aut. ,,Myslím, že jsme dorazili poslední,'' zasmál se Liam, který se před malou chvilkou probudil. ,,No co, stane se,'' zazubil jsem se a vystoupil z auta, ihned poté se ozval ženský křik. ,,Nialle, Liame, jsem tak ráda, že vás zase vidím,'' přiběhla k nám Leila a hned nás oba začala dusit v jejím skvělém medvědím objetí. ,,Taky tě rádi vidíme, ale rádi bychom si odnesli kufry,'' ozval se Liam, když už nás objímala příliš dlouho. ,,Hrozně se omlouvám, ale znáte mě, občas nevím, kdy přestat,'' nevinně se uculila a my nemohli nesouhlasit. Odvedla nás do našeho pokoje a hned jak jsme si vybalili kufry nás dovedla ke zbytku návštěvníků, kteří seděli v obýváku na velké pohovce. ,,Jsme hrozně rádi, že jsme se zase takhle sešli,'' vítali jsme se se všemi. ,,Dorazili jsme poslední ?'' zeptal se Liam Louise a on zakroutil hlavou v nesouhlasu. ,,Ještě chybí Harry a...a Thomas,'' bylo vidět, jak je pro něj těžké vůbec Thomasovo jméno vyslovit.

Louis a Thomas byli kdysi nejlepší kamarádi. Pak ale na jejich střední nastoupil Harry. Louis se s Harrym skamarádil a postupem času se do něj také zamiloval. Thomasovi vadilo, že mu Louis nevěnuje tolik času, že se spíše zajímá o Harryho a proto se rozhodl, že Louisovi podrazí nohy a začal s Harrym chodit. Samozřejmě všechno předstíral, jen aby co nejvíc ublížil Louisovi.

,,Neboj se. Pokud proti tobě bude něco zase mít, tak mu ukážeme co proto,'' poplácal Liam Louise po rameni, když viděl jeho smutný úsměv. ,,Díky kluci, lepší kamarády jsem si nemohl přát,'' objal nás, když v tom se ozval zvenku zvuk motoru. Viděl jsem, jak se tam Louisovi nechtělo, nabídl jsem se proto, že tam dojdu.

Otevřel jsem vchodové dveře a naskytl se mi pohled na Harryho černý Jeep, ze kterého vystoupil...sám ? ,,Ahoj Harry,'' pozdravil jsem ho a pomohl mu vyndat kufr z auta. ,,Ahoj Niallere,'' objal se se mnou. ,,Kde je Thomas ?'' nedokázal jsem se nezeptat. ,,Rozešli jsme se. Podváděl mě a já si uvědomil, že jsem ho nikdy doopravdy nemiloval, že to bylo jen chvilkové pobláznění a bez něj mi bude líp,'' povzdechl si a já se i přes jeho smutek v hloubi duše zaradoval. ,,To je škoda,'' objal jsem ho kolem ramen, ,,no nic, pojď dovnitř, všichni už na tebe čekají,'' popohnal jsem ho a společně jsme vešli dovnitř. ,,Jen si dám kufr do pokoje,'' pousmál se a vyšel schody, aby našel zbývající volný pokoj. Čekal jsem pod schody, než se vrátí. Po dvou minutách už scházel schody a já ho odvedl do obývacího pokoje, mezi všechny ostatní.

One Direction - Gay -One Shots- CZ xSlow UpdatesxKde žijí příběhy. Začni objevovat