,,Liame, já ten film ještě neviděl.'' prozradil jsem svému kamarádovi, který mi už pár minut vyprávěl o scéně z nějakého filmu. ,,Proč jsi to neřekl hned ?'' zasmál se. Chytil mě za rukáv mé kostkované košile a táhl mě za sebou do pokoje. V pokoji mě usadil na posteli a z nočního stolku vzal svůj laptop, který následně položil mezi nás. Spustil film 50 Shades Of Grey a oba jsme se začali dívat.
-O hodinu později-
Wow, nečekal jsem, že ten film je až takový. Z pohledu na všechny scény a hlavně na dominantního Christiana se mi začalo dělat těsno v kalhotech. Byl jsem pořádně nadržený a nevěděl, co dělat. Lekl jsem se, když se Liam natáhl k laptopu a film stopl. ,,Jen dojdu udělat něco k jíldu.'' usmál se a se zavrzáním vstal z postele a následně opustil pokoj.
Zakňučel jsem a ujistil se, že je dost daleko, aby mě nemohl slyšet. O kousek jsem posunul své černé tepláky dolů a strčil si ruku do boxerek. Přejel jsem si palcem po špičce a tichounce zasténal. Začal jsem rychle přejíždět po celé své délce a ze slasti zakláněl hlavu. Jedna věc mi ale unikla a byl to Liam, který právě přišel do pokoje. Dotkl se mé ruky, která byla stále v mých boxerkách a já vykřikl. Ihned jsem se začal strašně červenat a omlouvat se. ,,To tě ten film tak nabudil ?'' zašeptal mi pro mé překvapení Liam nadrženě do ucha. ,,A-Ano.'' zasípal jsem v odpovědi. Stud byl najednou tu tam, když mě Liam vášnivě políbil. Ani mě to nepřekvapilo, občas jsme se líbali, ale dnes to podle mě zajde trochu dál.
,,Líbilo by se ti, kdyby tě někdo ovládal ?'' pokračoval svůdným tónem a přitom mě kousal do krku. Přikývl jsem. ,,Chceš, abych tě já ovládal ?'' ušklíbl se oproti mé kůži a já vydal souhlasné zamručení. ,,Okay, chvilku počkej, jen si pro něco dojdu.'' odtáhl se ode mě a na mé kůži se objevila husí kůže z náhlého chladu. Liam se vždy choval nadřazeně, ale tohle jsem od něj nečekal. Musím ale říct, že tahle jeho stránka se mi líbí.
Když se vrátil do místnosti, držel v ruce nějaké věci a já mu věnoval pohled aka. Really ?. V ruce držel totiž kravatu, hodně podobnou té ve filmu. ,,Ty ses na tohle připravil ?'' zeptal jsem se ho, když na noční stolek vedle postele položil lubrikační gel, kondom a laptop z postele. ,,Popravdě ano. Víš, znám tě moc dobře, prostě jsem věděl, že se ti to bude líbit.'' jen jsem zakroutil hlavou. ,,Ruce nad hlavou.'' nařídil mi pevným hlasem. Poslechl jsem a on mi ruce svázal k sobě a přivázal k čelu postele.
,,Líbí ?'' zeptal se mě. ,,Ano, daddy.'' odpověděl jsem roztřeseným hlasem, už dávno jsem stihl zjistit, že má daddy úchylku. Liam se potěšeně usmál a rty se přiblížil k mému krku, na kterém začal následně vytvářet modřinku. Když byl spokojený, přesunul se k bradavkám. Jednu obkroužil a druhou žmoulal mezi prsty. Já se pod ním jen kroutil a slastně vzdychal.
Když mu přišlo, že jsou bradavky dost naběhlé, opustil je a vlhkými polibky se přesouval dolů. Můj rozkrok však vynechal, přeskočil až k mým kotníkům, až se konečně dostal k mému naběhlému rozkroku. Prsty zahákl za gumu boxerek, stáhl je dolů a odhodil na podlahu.
Lehce mi zapumpoval na chloubě a políbil mě na žalud. Svíjel jsem se pod ním a prosil o víc. ,,Jsi hrozně nedočkavý.'' napomenul mě, rychlým pohybem přetočil na břicho a v rychlém sledu věnoval tři rány na zadek.
Chytil mě za boky a postavil na čtyři. Sundal si oblečení, poznal jsem to podle zvuku dopadu látky na podlahu. Ze stolku vzal lubrikant a kondom. Chvíli se nic nedělo, ale po chvíli se ve mě objevily dva prsty, se kterými začal různě kroutit. Padl jsem na lokty, přičemž se mi látka kravaty zaryla do zápěstí.
Přidal třetí prst a všechny prsty ve mě roztahoval od sebe, aby mě co nejlépe připravil. Poté prsty vytáhl a já zaslechl roztrhnutí balíčku od kondomu. Nasadil si ho a otočil mě zpět na záda. ,,Chci vidět, jakou slast ti způsobuju zlato.'' vysvětlil mi situaci. Vzal svůj penis do ruky a začal s ním kroužit kolem mého otvoru.
Najednou prudce přirazil až po kořen a já zalapal po dechu. Nečekal, až si zvyknu a ihned začal prudce přirázet. Naklonil se ke mě a vpil se mi do rtů. Sténali jsme si do rtů, zatímco se místnosti ozývalo pleskání kůže o kůži. Vyjíkl jsem, když mě něčím pleskl po břiše. Otevřel jsem oči a zjistil, že drží bičík.
Na tváři měl drzý úsměv. Přirazil obzlvášť tvrdě a přitom mě drsně pleskl přes břicho. To stačilo k tomu, abych silně vyvrcholil na svoje bříško a Liam do kondomu hned jak ucítil, jak se okolo něj stáhly mé stěny. Liam mě odvázal a já se na něj pověsil jako koala, zatímco mě odnášel do koupelny, aby ze mě smyl mé sperma. ,,Děkuju.'' zavrtal jsem mu hlavu do krku. ,,Tohle si někdy zopakujeme !''
Jednodílovka na přání :) Doufám, že se líbí :D
ČTEŠ
One Direction - Gay -One Shots- CZ xSlow Updatesx
Fanfiction,,Hey boy, take my body. Spank me, I've been naughty. Yes boy, I can go all night.'' Cover by: @StockholmGames