Boring nerd ! -Ziam-

1.8K 50 2
                                    

Zayn

Procházel jsem chodbami naší staré školy a doufal, že je opět nepotkám. Bohužel smůla byla jako vždy na mé straně. ,,Ale ale ale. Kohopak to tu máme ? Náš šprtík Zaynie,'' ozval se 'hlavní' šikanátor a já už jen ze strachu strnul na místě. ,,Prosím, nechte mě. Dneska už nepotřebuju další rány,'' vzlykl jsem, když se o mě opřel 'vůdce' David. ,,Když tak pěkně prosíš... Tak vynecháme obličej,'' řekl Leo a všichni se zasmáli. Až na mě.

Hned potom to přišlo. První rána pěstí do břicha a kopanec pod koleno, který mě dostal na zem. Ještě dvakrát mě nakopli do břicha a pak mě nechali, což bylo divné. Obvykle si mě berou do parády daleko delší dobu. ,,Tak zase zítra buzničko,'' zamávali mi ještě a pak se mi úplně vytratili z dohledu. Ležel jsem na chodbě ještě pět minut, pak jsem se zvedl a vypravil se domů. Docela jsem kulhal, takže mi cesta místo obvyklých pěti zabrala patnáct minut. ,,Zayne, kde jsi tak dlouho ?'' ozvalo se z domu, hned jak jsem za sebou zabouchl vchodové dveře. ,,Ehm...Zdržel jsem se s pár kamarády. Potřebovali se mnou něco nutně probrat,'' vymluvil jsem se, ostatně jako vždy. Nedokážu o šikaně říct mým rodičům, musí si myslet, že jsem prostě obyčejný student s pár kamarády. Ovšem pravdou je, že se šprtem, který je ještě k tomu nedávno objevený gay se nikdo nekamarádí. Alespoň ne na naší škole .

,,Počkej, kam zase jdeš ?'' zastavila mě mamka, když jsem se chystal jít do svého pokoje. ,,Potřebuju si dodělat pár věcí,'' pousmál jsem se a ona chápavě přikývla. ,,Dobře, jen jsem ti chtěla říct, že se vedle do domu nastěhovali noví sousedi, pozvala jsem je dneska na večeři a ty se povinně zúčastníš !'' pohrozila mi prstem a já souhlasil. ,,Mají syna ve tvém věku, určitě si spolu budete rozumět,'' pohladila mě po tváři a já jí věnoval úsměv, i přes černé myšlenky v mé hlavě.

Vystoupal jsem schody do patra a zabouchl za sebou dveře svého pokoje. Jindy bych se uvelebil na posteli a snažil se odpočívat, ale zrovna dnes mě něco donutilo podívat se z okna na vedlejší dům. Do okna domu přesně naproti tomu našemu. Do okna domu, kde právě stál můj nový soused bez trička. ,,Sakraa,''  nějaká zvláštní vnitřní síla mi zabránila ve výkřiku, takže jsem to spíše obdivně zašeptal. Mamka měla pravdu, že je v mém věku, ale nezmínila se, že je zatraceně sexy. Sledoval jsem jeho břicho, kde se mu rýsoval 'six pack'. Až moc pozdě jsem si uvědomil, že by mě mohl vidět. Prudce jsem uskočil, když na mě stočil svůj pohled. 'Doufám, že si mě nevšiml !' prolétlo mi hlavou a nadále už jsem raději na okno ani nepohlédl. 

Čas, kdy měla nastat večeře utíkal na mé poměry až příliš rychle. ,,Zayne večeře ! Za chvíli tu budou Paynovi, obleč si něco slušnějšího,'' ozval se ze zdola tátův hlas a já si nahlas oddechl. Za chvíli přijde moment, kdy se setkám se svým sexy sousedem. 

...

,,Zayne, mohl bys mi prosím podat tu omáčku ?'' ozval se vedle mě Liam a tím mě vyrušil z mých myšlenkových pochodů. ,,Eh...samozřejmě,'' rozhlédl jsem se po stole a ihned vedle sebe spatřil plastovou nádobku s omáčkou. ,,Tady...'' má věta byla přerušena, když mě Liam ''omylem'' bouchl do ruky a omáčka skončila rozlitá na nás obou. ,,Zayne, ty jsi ale nešika ! Jdi s Liamem nahoru a půjč mu nějaké svoje oblečení,'' zamračila se na mě mamka a já přikývl a společně s Liamem jsem se vydal do svého pokoje. Vzápětí jsem byl přimáčknut na zeď a brunetovo tělo se na mě nalepilo.

,,Tohle je to okno, ze které jsi na mě tak zíral ?'' otázal se mě a rukou ukázal na již zmíněné okno. ,,Uhm...já..já nevím o čem to mluvíš,'' nahlas jsem polkl. Mohl jsem na svém těle cítit každý jeho napínající se sval a to mě lehce dovádělo k šílenství.  Přiblížil se ke mě a já tak mohl cítit jeho horký dech na svých chvějících se rtech. ,,C-co to děláš ?'' rozklepal jsem se, ne strachem ale vzrušením. Cítil jsem, že mi v kalhotách narůstá malý problém. A v jeho taky, i když se moc malý nezdál. ,,Měl bych tě svléct z toho ušpiněného oblečení, co říkáš ?..Přece nechceme, aby jsi byl v nepohodlném ještě déle,'' šibalsky se usmál a přetáhl mi triko přes hlavu, následně i sobě. Pohlédl jsem na jeho hruď a měl co dělat, abych nezačal i slintat. Sledoval jsem, jak si klekl a rozepnul knoflík na mých černých džínech. Stáhl je rovnou i s boxerkami a já si svůj odhalený rozkrok instinktivně přikryl rukama.

,,Ale alee. Nemáš se vůbec za co stydět zlato,'' pousmál se a mé ruce ihned odtáhl. Svůj zrak upřel na mou již vztyčenou chloubu. Pohlédl na mě nahoru, ušklíbl se a chytil můj penis do ruky, hned nato si jej celý strčil do pusy a začal sát. Obkroužil jazykem špičku a zasunul si ho do pusy až po kořen. Protočily se mi z té slasti oči a zoufale jsem zakňučel. ,,Božee,'' zašeptal jsem a zaklonil prudce hlavu, až jsem se bouchl o zeď za mnou. Za pár minut jsem se blížil k vrcholu a když jsem uviděl v Liamových očích souhlas, povolil jsem. Liam všechno spolkl, vstal a věnoval mi polibek. ,,Fujky,'' vyplázl jsem jazyk z té chuti a on se zasmál. ,,Klucii ? Co vám tam trvá tak dlouho ?'' zaslechl jsem mamku křičet z kuchyně a polil mě pot. ,,Co když nás slyšeli ?'' vykulil jsem oči. Liam se jen usmál a rychle se mi přisál na rty. ,,Tak ať.''

...

Holla

Vážně hrozně hrozně hrozně moc se omlouvám a stydím, že vydávám až po takovéhle době. Ale měla jsem teď trochu těžší půrok...kdyby vás to zajímalo, klidně mi můžete napsat(:

Tahle one-shot je slabší, ale vážně už jsem chtěla něco vydat a doufám, že odteď už budu zase vydávat pravidelněji a taky že jste tady alespoň někteří zůstali.

All the love 

Enjoy.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 23, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

One Direction - Gay -One Shots- CZ xSlow UpdatesxKde žijí příběhy. Začni objevovat