Inceputul

847 32 4
                                    

Povestea incepe cu multi ani in urma la marginea satului intr-o casa darapanata, cu acoperisul gaurit pe alocuri si buruieni atat de inalte in cat casa abea se zarea. Aceasta ajunsese asa dupa moartea matusii celor doi frati. Midday si Caim care la 12 ani erau nevoiti sa se descurce singuri.
Desi erau total diferiti se completau perfect. Baiatul era destul de retras, dar era un copil frumos cu parul negru si ochii precum taciunele. Fata fiind chiar opusul lui ochii ei fiind asemenea cerului senin si parul ei blond ce ii atarna peste umeri. Contrar aspectului ei firav aceasta era foarte vulcanica si nu lasa pe nimeni sa-i raneasca fratele.
Ea pleca adesea in sat pentru a putea sa supravietuiasca si ea si fratele sau. Uneori muncea cu ziua la diverse persoane alte ori cand nu gasea pe la cine sa munceasca era nevoita sa fure. Nu se plangea, avea pentru cine sa lupte si ar fi facut orce pentru a-si vedea fratele zambind.
Cand intra in casa, Caim o astepta ca de obicei cu focul facut. Desi focul nu era destul de puternic doar sa se amageasca, pentru ea conta ca incercase.

-Hei! Am venit, spuse Midday lasand o sacosa pe masa
-Bine, dute si te odihneste cat fac ceva din ce ai adus

Zis si facut. Fata se duse sa se intinda fara sa i se spuna a doua oara. Azi lucrase la o batranica tare simpatica. O ajutase la curateni, hranise animalele si facuse ceva de mancare. La plecare, batrana ii daduse la pachet din mancarea facuta. Atat pentru ea cat si pentru fratele ei.

-Masa e gata visatoareo.
-Nu visam!Doar...ma gandean
-Mhm, cum spui tu. Hai vino! Apoi ii intinse mana ca sa o ridice.

Dupa ce au terminat de mancat, fata a dat sa se ridice si sa se duca la culcare, insa el o prinse de mana si o opri.

-Stai. Pot sa vin si eu maine cu tine in sat?
-Sigur! Desi era surprinsa de intrebare nu ezita nici o clipa sa-i raspunda si-l lua in brate. Era atat de fericita ca voia si el in sfarsit sa iasa din acea casa plina de amintiri si tristete
***

-Trezirea puturosule, e timpul sa plecam.
-Inca 5 minute, raspunse aceste apoi se rasuci pe partea cealalta.

Fata iesi din camera, iar dupa cele 5 minute cerute de el, Midday se intoarce tinand in mana o galeata cu apa.

-Te trezesti?
-Inca pu... aaa, rece!
-Se pare ca te-ai trezit, spuse ea neputand sa se opreasca din ras.
-Asa crezi?! Vino aici!

Fata o lua la sanatoasa, iar el trezit de-a binele de apa rece din galeata, se ridica si incepu sa o ia la fuga. Dupa o perioada ea se opreste nestiind unde a disparut Caim. Se uita-n stanga. Se uita-n dreapta. Nimic. Dar nici nu trece bine o secunda ca baiatul apare prinzamd-o in brate.

-Te-am prins, acum e randul meu.

Baiatul incepe sa o gadile atat de tare incat Midday se facu rosie precum un rac. In cele din urma o lasa in pace sa isi revina apoi plecara spre sat.
Ajunsi acolo fata se duce spre casa batranei, iar baiatul ramane sa se plimbe.
Cum nu avea cine sti ce de vazut acolo, hotaraste sa plece la locul unde trebuia sa se intalneasca cu sora lui. Nu dureaza mult pana sa apara si ea cu zambetul pana la urechi.

-Am o surpriza pentru tine.
-Ce ai facut?
-Nepoata batranei iubeste sa deseneze asa ca m-am gandit la tine si iam zis ca si tu ai talent.
-Poftim? De ce ai facut asta?
-Nu te mai plange si vino.

Ajunsi la casa batranei o vad pe Ale stand in usa. Parca ii astepta.

-Buna eu sunt Ale, presupun ca tu esti fratele lui Midday.
-Buna. Da, ma numesc Caim. Spuse el lansand capul in jos.
-Haideti. Bunica va asteapta.

Cand au intrat au vazut-o pe batrana care ii astepta cu masa intinsa. Nu mai vazusera atata mancare de foarte mult timp. Desi le era rusine, mancarea parea atat de delicioasa ca nu a mai contat. Dupa ce au terminat au multumit politicos, iar fata a intrebat-o pe aceasta daca pot sa o ajute cu ceva.

-De fapt, vreau sa vorbesc cu tine. Ale poti sa-i arati desenele tale lu Caim?
-Sigur bunico, spuse fata intreptandu-se spre usa cu Caim in urma ei.

Dupa ce inchide usa, batrana se aseaza pe canapea fixand-o cu privirea pe fata care nu intelegea ce se intampla.

-Ia spune fetito, cunosti povestea lui Lucifer?

Fata ramase uimita de intrebare. Era oare legenda care le-o spusese matusa lor cu o luna inainte sa moara? Insa a dat negativ din cap.

Copii lui LuciferUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum