Sfarsitul

84 3 0
                                    

-Trezirea!Nu a observat nimeni ca ceva lipseste? Spuse Cassiel privind spre fereastra.
-Inafara de Melany nu lipseste nimic. Ii replica Felix.
-Uitati. Nu e nici macar un demon sau vreo creatura. Inseamna ca suntem prinsi intr-o iluzie si inca suntem in castel.
-O iluzie a lui Melany? Interesant. Daca miturile sunt adevarate iluziile ei pot fi dezlegate foarte usor cu sangele unui inger. Fiecare trebuie sa-si faca pe corp un anume simbol. Va arat imediat cum, dar am nevoie de sangele tau, Cassiel.
-Bine fati damblauza Felix, stiu ca astepti asta. Spunand asta Cassiel ii intinde mana.
-Nu imi face placere sa-l ranesc pe cel care ma salvat acum mult timp si sti asta.
-Taci si fa-o. Stiam de mult cine esti.

Felix facu niste ochii mari, el spera ca blonul nu stia adevarul, dar il urmara spre camera lui Midday, iar dupa ce ii explicasera ce e cu sangele si cu simbolurile incepura planul. Felix avusese dreptate, acum erau cu toti iar in castel si se pare ca Melany se descurcase chiar bine. Caim era intins pe jos, dar si Azazel si Melany erau plini de sange parand ca amandoi vor ceda. Cand ca din senin se aude vocea lui Midday.

-Opritiva! Nu credeti ca au murit deja destule persoane? Azazel spune ce vrei de la mine in schimbul prietenilor mei si hai sa incheiem.
-Tot ce vreau eu e sa reconstruiesc iadul, dar vreau ca si tu sa fi acolo. Lucifer fiind cel care conducea iadul si-a permis sa te ia si pe tine si pe mama ta de langa mine lasandu-ma singur. Tot ce mi-am dorit a fost sa il omor pe el si sa te recastig pe tine. Vino cu mine si prieteni tai vor putea sa traiasca intr-o lume normala dinou.
-Ce garantie am eu ca spui adevarul?
-Datorita medalionului de la gatul tau deti puterea mamei tale si tot odata esti singura persoana care poate calatori in cele 3 lumi fara a folosi vreo poarta. Plus daca imi incalc promisiunea puterea ta oricum e mult mai mare ca a oricui. Deti o parte din puterea mea plus toata puterea mamei tale si a lui Lucifer. Medalionul acela e facut sa absoarba puterea oricarui print al iadului infrant de tine.
-Dami doar o zi pentru a-mi lua ramas bun de la restu, dar intr-o lume normala. Te ajut sa deschizi portile si sa trimiti toti demoni acolo, apoi o sa vin si eu. Astea sunt conditiile mele.
-Cum doresti, dar daca tu iti incalci promisiunea asta voi face si eu, iar lumea va fi dinou cufundata in intuneric.

Azazel desena pe podea un fel de semn vechi apoi se taie pe mana cat sa picure sange. Midday intelese si facu acelasi lucru. Acel semn parea ca prinde o nuanta de un rosu aprins apoi din el iesira niste flacari. Cand toti demoni au fost absorbiti de acel portal, Azazel a ramas ultimul apropiindu-se de Midday si soptindu-i ceva la ureche.

-Mi-ai lipsit in ultimi ani.

Apoi trecu si el prin portal, iar portile se inchisesera. Lumea reveni la normal, parca totul a fost doar un vis. Colonelul galagios era si el viu, la fel si batrana. Toata lumea era acolo, batrana o tinea strans in brate pe Ale, iar colonelul se apropie de Midday ciufulind-o.

-Stiam ca poti pustoaico. Acum poti sa-ti iei revansa.
-Ba nu pot...va trebui sa plec. Acesta e pretul platit pentru ca totul sa revina la normal.
-Nu te las sa pleci singura. Vin cu tine. Spuse Cassiel sarutand-o.
-Vorbesti serios? Adica alegi acea viata in locul uneia normale?
-Eh, pare mai palpitanta.
-Bine copii atunci hai sa facemi acest "la revedere" un "pe mai tarziu" ce ziceti? Spuse batrana.
-Sunt de acord. Veni raspunsul lui Midday.

Dupa o seara intreaga in care s-au distrat si s-au simtit bine. Midday hotari ca e momentul la plece.

-Vreau sa va spun un singur lucru. Va multumesc ca m-ati ajutat si ati fost aici pentru mine. Veti fi mereu familia mea si va iubesc pe toti. Ne vedem curand.

Midday ii lua in brate pe colonel, pe batrana si pe Ale apoi se imdeparta de acestia usor cu lacrimi in ochii. In spatele ei statea acum Azazel care ii astepta pe cei 3 copii si pe Melany.

-Sunteti gata?

Midday dadu din cap afirmativ si pleca dupa el.

-Ne vom revedea cat de curand, va promit.

Apoi se facura nevazuti in adancurile noului iad. Unde se spune ca si acum domnesc alaturi de Azazel, lasand lumea celor vii exact asa cum o stim.

Copii lui LuciferUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum