-Am aflat de curand ca Lucifer stie unde este fata si va veni dupa ea.
-Si ce legatura are aceasta legenda cu mine?
- Nu te-ai intrebat niciodata de ce matusa ta nu ti-a zis niciodata despre parinti tai? Sau de ce ti se intampla lucruri ciudate?
Fata nu se gandise niciodata la asta si niciodata nu primise niciun raspuns concret de la matusa sa cand o intreba de parintii ei. Aceasta ii raspundea mereu ca e prea mica si nu va intelege. Acum intelegea, intelegea ce ii ascunsese matusa sa, si intelegea cum de raniile ii se vindecau asa repede, si intelegea de ce chiar si atunci cand nu era nimeni langa ea totusi nu se simtea singura.
-Doar nu vreti sa spuneti ca eu as putea fi aceea nu?
-Ba da. Va trebui sa il gasesti pe al treilea si sa-l infruntati pe Lucifer pentru a putea sa traiti linistiti,fara frica, ca Lucifer sau oricare dintre ai sai o sa vina dupa voi si o sa va ucida cu sange rece.
-Chiar daca unele lucruri au legatura tot nu pot sa cred una ca asta.
-Stiu ca nu ma crezi copila mea. O sa ma intelegi si o sa ma crezi dupa ce iti voi arata ceva. Asta iti va schimba cu siguranta viata. Urmeaza-ma.
Batrana o duce in beci pe fata si ii arata o usa apoi ii face semn sa intre. Aceasta intra , iar cand usa se inchide fata se vede singura in fata unui lac inconjurat de o padure deansa ce iti dadea fiori. Cand se apropie de lac si isi vazu reflexia aceasta incremeni. Parul ei devenise rosu precum sangele proaspat, ochii ei nu mai aveau nuanta acea placuta de albastru acestia devenind negri si intunecati, in ei necitindu-se nici un sentiment, iar din spatele ei ieseau niste aripi negre precum smoala, care semanau cu cele ale ingerilor dar pareau mult mai malefice . Oare chiar ea era? Aceasta cauta disperata iesirea incercand sa scape din acel cosmar, in sfarsit o gasi. Dupa o mare intindere de copaci gaseste o campie care se intinde in fata ei. Dintr-o data iarba verde se transforma intr-un lan de grau. In momentul acela isi da sema ca nu mai este pe pamant sau intr-un loc care sa mai para pamantesc. Se opreste din alergat sa isi traga rasuflarea. Incepe sa se simta urmarita, si se uita in stanga si in dreapta nevazand pe nimeni in jurul ei. Dupa ce se mai uita inca o data se simti in siguranta parca toata acea teama se transformase in curiozitate, vrand parca dintr-o data sa stie mai multe lucruri despre acel loc.
Langa ea apare parca din nimic Ale cu niste ochi inuman de rosii si niste aripi negre, parand parca foarte malefice. Tanara nu mai parea la fel de inofensiva. Frumuseea si tineretea fetei parca s-au amplificat si au palit in acelasi timp. Fata se simtea foarte ciudat in preajma ei . Pana la urma isi ia inima in dinti si o intreaba.
-Unde e cel de al treilea fiu? O intreba fata
-Ar trebui sa sa se indrepte spre granita, spre echipa de aparare din vestul capitalei.
Se intorc amandoua in casa si se aseaza la masa. Fata mediteaza cateva minute si apoi isi da seama ca pentru a traii in liniste si as proteja fratele trebuie sa mearga si sa taie raul din radacina.
-Bine maine voi pleca la prima ora, dar am sa va rog sa aveti grija de fratele meu ,daca povestea e adevarata nu vreau sa pateasca ceva . Si sa nu ii spuneti adevarul pana nu voi pleca.
Odata ajunsi acasa fata a inceput sa-si faca bagajele gandisindu-se numai la cele intamplate. Inca nu-i venea sa creada dar stia ca daca tot ce ii spusese batrana era adevarat nu doar ea va avea de suferit ci si fratele ei. Caim a ajutat-o pe sora lui cu bagajele deoarece batrana ii spusese ca va avea nevoie de ea sa se duca pana la fiica ei deoarece ea nu poate. Desi Caim era putin sceptic a acceptat, nu era o perioada lunga, iar el avea sa stea un timp cu Ale si bunica ei, lucru care chiar ii convenea. Avea sa invete multe despre desen de la fata sau cel putin asa credea el. Avea sa invete multe lucruri despre viata lui si supravietuire,orice, dar sigur nu despre desen.