Puterea

133 8 0
                                    

-De azi veti avea parte si de alta instruire decat cea din armata.
-Ce fel de instruire? Intreba fata.

Colonelul nu ii raspunse, dar in schimb se trezira toti trei intro lume pe care nu o intelegeau. Totul era alb, nu era urma de nimic. Era doar o intindere alba nesfarsita, fara soare sau luna. Exact ca si portalul din care iesisera mai devreme. Midday era sigura ca nu trecuse prin nici unu, ce se intamplase?

-Nu o sa facem mai nimic azi, doar vreau sa vad la ce nivel sunt puterile voastre. Voi doi contra mea.
-Asta o sa fie distractiv. Replica fata, pe fata aparandu-i un zambet pervers.

Cei trei isi luara adevaratele forme si lupta incepe. Fata iubea ideea ca avea sa-si ia revansa pentru toate datile cand colonelul rase de ea. Deoarece nu controla flacarile de mult, nu reusea sa-l nimereasca deloc pe colonel. Isi folosose energia aiurea, iar acum era randul lui sa atace. Dintr-o data o ceata alba se indrepta sprea ea arucand-o cat colo. Era puternic si Midday realiza ca nu e cea mai buna idee sa mai incaseze inca un atac asa ca isi lua pozitie cat sa se poata feri. Din spatele ei se aude vocea lui Cassiel.

-Date in spate, preiau eu de aici.
-Nici vorba! Am asteptat sa il lovesc pe asta de prea mult timp.

Nici nu termina bine de spus acele cuvinte ca un alt val de ceata se indrepta spre ei, dar de data asta se lovi de un zid de flacari. Baiatul incepu sa-si arate puterea. Erau atat de rapizi ca fata il urmarea cu greu. Desi Cassiel nu era la nivelul colonelului galagios tot reusi sa ii prinda doua lovituri zdravene. Plictisit de joaca cu cei doi colonelul elibera o forta imensa asemanatoare cu valului de ceata de mai devreme. De data asta Cassiel nu era langa ea sa o apere asa ca fata se facu mica si inchise ochii. Astepta lovitura care nu a venit. Cand deschise ochii in fata ei erau flacarile baiatului. Daca o aparase atunci pe el cine il aparase? Cand se uita mai bine il zari pe baiat intins pe jos. Parca era mort, era plin de sange, iar pe fata o cuprinse o ura imensa. Ca si cum toata energia ii revenise in jurul ei se nascura niste flacari mai mari ca niciodata, iar cu fiecare pas facut de aceasta forta ei crestea. Ataca cu toata forta dar tot ce reusi sa faca a fost sa distruga scutul format din ceata de catre colonel. Acesta neavand nici macar o urma cum ca ar fi fost ranit. Dintro data toata acea intindere alba disparu, iar ei se aflau dinou in camera. Midday alerga ingrijorata spre Cassiel care nu parea sa aiba ceva. Parca nu era el cel care cu cateva minute in urma statea intins pe jos fara a se misca.

-Stai calma. In acea lume nimic nu este real. Cu forta ta actuala daca te duci dupa Lucifer doar o sa-l faci sa se amuze...ai nevoie de mult antrenament si la fel si Cassiel.
-Tot o sa te lovesc pentru cat te-ai amuzat pe seama mea.

Fara a mai spune si alt ceva colonelul le facu semn sa plece. Cei doi se resemnara si plecara. Pe chipul colonelului aparu un zambet multumit. Il durea bratul teribil, iar cand se uita, sangera. Chiar reusise sa-l loveasca. Acesta incepu sa rada nevenindu-i sa creada cat de puternica era fata. Si asta era doar inceputul.

***
Ziua acea aveau sa fie liberi. Colonelul galagios pana la urma nu era asa rau pe cat parea. Ii lasase sa se odihneasca dupa toate peripetiile. Fata dadu sa se urce in pat, dar baiatul o lua in brate asezand-o langa el.

-Unde te grabesti? Maine oricum nu o sa facem nimic.
-Cred ca ai dreptate. Raspunse fata lundu-l in brate.
- Cu ocazia asta poate imi povestesti mai multe despre viata ta.

Fata privi in gol cateva clipe. Apoi imaginea fratelui ei mai mic ii aparu in minte. Incepu sa-i povesteasca lui Cassiel despre fratele lor, Caim, despre cum se descurcasera pana atunci, despre Ale si bunica acesteia si tot ce ii explicasera si o invatasera cele doua. Isi amintea cu drag de toate persoanele care o asteptau acasa, iar un dor imens ii umplu inima. Atunci isi aminti si de matusa ei, poate ca nu avea sa o mai vada vreodata, dar inca spera. Ii era dor de aceasta si de felul in care ii certa fara a putea fi serioasa. Mereu ajungeau sa se joace dupa fiecare belea facuta. La scurt timp fata adormi in bratele baiatului cu gandul la fratele ei. Oare ce facea acum?
Baiatul o privi indelung pana in cele din urma adormi si el cu ea pe pieptul lui.

Copii lui LuciferUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum