Ingerul Mortii

746 25 0
                                    

Legenda spune ca cel mai frumos inger s-a indragostit de o femeie si a avut un copil cu aceasta pe care la iubit enorm, dar asta nu avea sa dureze mult. Lucifer fiind cel mai frumos inger in ochii lui negri refectandu-se intunericul, iar parul lui de culoarea aurului nu trada nici un sentiment de ura. Datorita acestui lucru el a devenit mandru si a crezut ca ii poate lua locul lui Dumnezeu. Intr-un timp foarte scurt a strans un numar insemnat de ingeri care isi doreau acelasi lucru ca si el, dar cu toate astea nu au reusit sa castige puterea dorita. Dumnezeu a decis sa-i indeplineasca dorinta, dar nu cum s-a asteptat el. Astfel Lucifer a fost trimis sa-si construiasca imparatia in care va domni alaturi de ceilalti ingeri care l-au tradat. Auzind toate astea fiul incearca sa-i stearga pacatele tatalui lui, dar nu reusi sa-l convinga pe Dumnezeu sa ii ierte greseala lui Lucifer. Vazand ca nu are nici o sansa ii cere macar sa-l lase sa plece cu tatal lui. Dumnezeu refuza deoarece stia ca e doar un copil si ca nu trebuia ca el sa plateasca pentru greselile tatalui sau. Desi ani treceau dorinta copilului care crescuse nu a disparut. Baiatul a gasit un mod de a pleca cu speranta ca va reusi sa-si gaseasca tatal pierdut, stia ca daca nu reuseste nu putea sa se mai intoarca, dar tot a continuat cautarea parintelui sau. Dupa un drum foarte lung si nesigur a gasit portile iadului in sfarsit. In drumul lui spre asa zisa fericire a aflat adevaratul sens al maturitati. Trecuse mult timp si acum tot cel mai despartea de tatal sau erau acele porti imense pe langa care se vedeau flacari ce ardeau violent. In spatele acelor porti se afla durere, ura si disperare. Baiatul si-a facut curaj si a intrat. In acel moment zambetul i sa sters la fel ca orcare urma de speranta. A fost imbracat intr-o tristete pura. Oameni erau chinuiti de demoni intunecati fara vrun sentiment de mila. Era exact opusul locului in care a copilarit. Tatal lui nu mai era acel tata grijuliu si iubitor, devenise un inger al mortii dominat de cel mai sincer sentiment, ura. Langa el statea o alta femeie decat mama sa. Adevarul ca era o femeie frumoasa inalta cu parul negru si ochii ca si albastrul mari. Nu intelegea cine este acea femeie dar cand analiza mai bine, observa cei doi copii de langa aceasta. Baiatul s-a dus sa ceara explicatii, insa Lucifer ii raspunse sec ca nu e treaba lui si il goni. Atunci baiatul a plecat in privirea lui citindu-se doar ura. Nu intelegea ce se intampla. Acum ca tatal lui nu voia sa auda de el unde avea sa se duca? In rai nu se putea intoarce iar in iad nu era bine venit. Brusc si-a amintit ca desi nu stia nimic despre acel loc misterios numit pamant acela era singurul ce ii ramasese. I-a fost foarte greu sa se obijnuiasa la inceput. Totul era diferit. Oameni nu aveau aripi, se certau, nici unu nu avea vreo putere si mai ales toti imbatraneau numai el nu. La scurt timp si-a facut un prieten foarte bun care la invatat cum sa se integreze si cum sa se descurce. Dar cum orce lucru bun dura al naibi de putin satul in care traiau cei doi a fost atacat si distrus. Acestia au iesit nevatamati, dar prietenul lui fiind o fire foarte miloasa a decis sa se intoarca. Degeaba a strigat acesta dupa el sa nu se duca. Vazand ca baiatul nu se mai intoarce a decis sa se duca dupa el. Acolo si-a vazut prietenul intins pe jos plin de sange, statea de parca proteja ceva. Si asa si era. Protejase un copil cu pretul vietii lui. Cassiel neavand ce sa mai faca a luat copilul de sub prietenul lui cel mai bun si a fugit. Regreta, regreta ca nu s-a dus dupa el, poate prezenta lui ar fi schimbat ceva. Cealalta parte a povesti este neclara. Nu se stie de ce Lucifer isi ura fata si voia sa o omoare cu orce pret. Intr-o zi mama celor doi copii nu a mai suportat toate acele incercari ale lui Lucifer de a-i omori fetita asa ca a decis sa deschida un portal spre pamant acolo unde era sora ei si sa-i trimita amandoi copii.
Ea fiind o vrajitoare, una din putinele ramase a ales sa-si sigileze puterile in fata, in caz ca Lucifer avea sa se duca dupa ea. Odata cu sigilarea puterilor aceasta nu a mai rezistat si a murit. Sufletul ei nu se stie unde a ajuns, se spune ca si acum isi vegheaza fata fara a o putea atinge.

Multumesc celor care citesc ce scriu. Legendele nu sunt reale, dar sper sa va placa.

Copii lui LuciferUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum