Atacul

106 8 0
                                    

Ajunsi in oras, Midday si Cassiel se gandesc sa profite de ziua lor libera si sa se distreze. Acestia se plimba prin oras admirand cat de mare si impunator e acesta. Nu era deloc ca si locul unde crescusera. Vedeau cladiri imense, magazine si o gradina zoo.

-Vreau sa merg, spuse Midday cu zambetul pana la urechi.
-Cum vrei tu, dar trebuie sa luam bilete.

Se vedea ca baiatul nu e prea entuziasmat de acel loc, pe cand fata se ducea la fiecare animal in parte insepctandul cu atentie. Era prima data cand vedea animalele acelea si chiar o atrageau. Vazand ca Midday e atat de captivata de acel leu imens, Cassiel hotara sa se duca dupa o inghetata, dar cand sa intors Midday nu mai era acolo. In schimb gasi un bilet "Daca vrei sa o mai vezi vreo data pe acea fata in viata ai face bine sa vi singur in padurea de la marginea orasului. Cat mai repede". Baiatul nu a mai stat pe ganduri si a inceput sa alerge spre marginea paduri, dar cand a ajuns nimeni nu era acolo. A asteptat minute buna sa apara cineva, iar in cele din urma un copil ii iese in cale. Era o fetita mica cu parul negru si ochii de aceasi culoare intunecata. Cassiel se apropie de copil in speranta ca poate acesta a vazut ceva. Cand a ajuns in fata copilului acesta sa transformat intr-o creatura cu fata mutilata, iar pe corp i-au aparut cicatrici in forma de x-uri, avea o aura ciudata lucru care la facut pe Cassiel sa dea inapoi, neintelegand ce e acea creatura hidoasa.

-Ce dragut, a venit sa-si caute prietena. Nu ca e dragut baieti?

Dupa ce termina de rostit fraza, din umbra mai apar 2 creaturi. Acestea erau ca in oglinda, celeia din stanga vazandui-se numai ochiul drept, iar celeilalte numai ochiul stang, iar in mana parea ca ar tine cate o sabie de cel putin 2 ori mai mare decat era copilul din fata lor. Dintro data Cassiel o observa pe Midday la pamant in spatele creaturilor. Copilul doar le facu un semn, iar cele doua creaturi atacara. Se foloseau numai de forta bruta parand lipsiti de minte sau sentimente. Dupa repetate atacuri brutale in care tot ce facusera cele doua creaturi a fost sa distruga la intamplare fara ca macar sa-l oboseasca putin pe Cassiel acestea se retrasera.

-Abea am inceput sa ma joc! Unde credeti ca plecati?

Cassiel nu apuca sa termine bine fraza, ca deja se napustise asupra uneia din aratari rupandu-i gatul. Un tipat sfasietor auzindu-se dinspre copilul care acum avea lacrimi in ochii. Se vedea clar ca micul spiridus se enervase ca i se omorase una din jucari asa ca se indrepta spre Cassiel distrugand cu ghiarele lui negre si ascutite precum lamele tot ce ii statea in cale. Il ataca pe baiat cu toata ura, pe fata copilului si asa hidoasa acum aparu un ranjet melefic.

-Ce faci? Nu tu spuneai ca vrei sa te joci? Mi-ai distrus una din jucariile preferate. Acum e randul meu sa te distrug pe tine.

Se vedea clar ca acel copil nu ataca cu toata forta, dar si asa lu Cassiel ii era imposibil sa evite atacurile acestuia reusind cu greu sa se fereasca. Ajuns la capatul puterilor, Cassiel cade in genunchi si asteapta ca micul spiridusi sa termine lupta. Se pare totusi ca ceva tine cu el. In fata lui aparand o fata roscata langa care se afla o alta persoana cu o mantie neagra, iar in dreapta sa un baiat care incerca sa-i vindece ranile. Cele doua persoane din fata lui reusira sa imobilizeze copilul acela fara pic de efot, copilul se zbatea, incercand sa scape dar fara succes. Cassiel se indrepta spre Midday care inca era inconstienta si o ridica in brate pentru a o duce la colonel care sigur stia ce e de facut. Au plecat toti 5 spre colonel, tinandu-l pe copil de maini, dar acesta oricum renuntase. Pe deo parte ii parea bine, iar tot drumul nu scoase nici un cuvant. Femeia cu gluga folosi un fel de iluzie pentru ca ei sa poata intra fara a fi observati. Ajunsi in camera colonelului, Midday deschise ochii nevenindui sa creada ce vede.

-Caim! Sunteti cu toti. Mi-a fost asa de dor de voi. Spuse Midday lundu-l in brate pe acesta.
-Da surioara, nici nu ai idee ce mult neai lipsit.

Nu dura mult reuniunea ca usa se deschise, iar colonelul galagios aparu si el. Acesta isi incrucisa mainile sprijinindu-se cu un umar de perete.

-Cumva dati petrecere la mine in camera si ati ratat sa ma invitati? Cei cu toate astea?
-Pai... Ea e Ale si bunica ei, ele mau invatat sa-mi stapanesc puterile la inceput si el e fratele meu mai mic, Caim.
-Aha, dar sti ca nu aveti cum sa ramaneti cu toti aici da? Si cu spiridusul care e faza?
-Nici nu e nevoie. Interveni batrana. Vom pleca curand.
-Copii nu sunt pregatatiti! Vrei cumva sa-i trimiti la moarte sigura?!
-Nici gand, dar cum ai spus si tu aici nu putem sta. Poti face ce vrei cu copilul, el nea atacat.

Enervat la culme de contrazicerile acestora Cassiel  lovi cu pumnul in perete apoi pleca din camera lund copilul dupa el. Dupa ore bune de contraziceri si soluti refuzate, acestia decid ca cel mai bine e sa plece cu toti la casa batranei. Oricum razboiul era aproape asa ca trebuiau sa profite de timpul ramas. Cand au ajuns in camera Cassiel deja isi facuse bagajele si acum statea de vorba cu fetita.

-Nu pare asa infioratoare ca acum cateva ore. Spuse Midday apropiindu-se de copil.
-Nici nu e. A fost obligata de Lucifer sa te omoare si sa ma aduca pe mine.
-Se pare ca deja a inceput razboiul. E timpul sa plecam.

Copii lui LuciferUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum