Datorita faptului ca ea chiar si in forma de baiat era mai scunda Cassiel nu ezita sa o tachineze. O prinse pe aceasta de dupa gat si o ciufuli. Cand au ajuns baiatul uitandu-se in spate se loveste de un barbat impunator.
-Dupa comportament presupun ca sunteti noi recruti, spuse acesta pe un ton superior.
-Da. Dumnevoastra sunteti colonelul? spuse fata balbaindu-se dupa ce ii aude tonul superios.
-Eu voi avea grija de instruirea si comportamentul vostru. Camerele sunt acolo. Veti sta cate doi. Liber!Acestia au plecat si nu dura mult pana cand cei doi sa inceapa sa rada, iar pana la cladirea pe care le-o aratase nu sau oprit din chicotit. Blondul ironizandul pe colonel tot drumul, apoi au intrat alegandu-si o camera. Au despachetat bagajele, iar Midday se urca in patul de sus. Nu era foarte tarziu, iar fata cauta un subiect de discutie.
-Tu de ce esti aici? Intreba ea privind tavanul.
-Pai... Cel mai bun prieten al meu a fost ucis in timpul unui asalt... Si sincer nu vreau ca si alt cineva sa treaca prin asta. El era familia mea si acum nu mai am pe nimeni.Fata se apleca peste pat cat sa-l priveasca, desi ii parea rau ca nu poate face nimic.
-Nu conteaza, poate ii e nai bine unde e acum, spuse blondul, in ochi lui citindu-se doar durere.
A doua zi, de dimineata, daca la 5 se poate numi dimineata, in camera intra un barbat. Aceasta facea atata galagie exact ca si Caim, iar fata arunca cu perna dupa el.
-Omule, si soarele doarme. Spuse ea foarte iritata de modul in care a fost trezita.
-Daca nuti convine poti pleca! Si apropo perna nu e pe post de grenada! Spuse barbatul enervatAbea atunci fata realiza ca nu era fratele ei si sari din pat. In mai putin de 5 minute fata era schimbata in uniforma adusa de colonel si pleca spre curte. Colonelul era deja in fata lor si se uita urat la ei si le facu semn sa intre in formatie.
-Bun! Acum ca suntem toti, putem incepe. Azi vom verifica ce domneniu vi se potriveste. Pentru ca nu toti ati fost in armata, cei care isi cunosc domeniul se vor duce direct, restul vom afla azi.
Bine inteles, marea majoritate au plecat unde li s-a spus, doar ei doi si inca un baiat ramanand.
-Masi mira sa stiti sa faceti ceva. Totusi sa incercam.
Midday isi dadu ochii peste cap, asteptand plictisita sa inceapa "probele". Poate ca si-ar fi dorit sa nu inceapa. Se descurca bine la toate, dar oboseala isi spunea cuvantul. La proba cu armele Midday nu se descurca deloc bine. Desi primise toate indicatiile necesare nu le lua in seama, cand apasa pe tragaci, arma ricosa si se alese cu un machiaj temporar. Nu era grav, dar durea ca naiba. Injurand-ul si trimitandul la "tatal ei" pe colonel.
-Cred ca e de ajuns pentru azi. Sunteti liberi. Spre surprinderea mea v-ati descurcat. Apropo dragut ochi, spuse colonelul amuzat.
-Multumesc, chiar nu a fost greu.In sfarsit, in camera, dupa ce a stat cu o punguta de gheata la ochi, a coborat pentru a se duce sa faca un dus. In seara aia, cei doi nu si-au vorbit deloc. Ceva nu era in regula si amandoi simteau asta. De ce se simtea asa bine in compania lui? Ce ii lega? Si de ce samanau asa mult? Dupa ce fata a iesit, sa dus sa se urce in pat. O mana a apucato si a oprito, aceasta asezandu-se pe marginea patului.
-Mai sti ce m-ai intrebat aseara? Intreba blondul, uitandu-se la ea curios.
-Da, de ce?
-Tu de ce esti aici?Fata nu stia cum sa raspunda, cum ar fi foast sa-i spuna adevarul? "Tata e un psihopat si vrea sa ma omoare si nu orice psihopat, chiar Lucifer, iar eu am venit ca sa-mi caut fratele la spusele unei babe pe care nici nu stiu cum o cheama." O, da chiar era cea mai buna varianta. Cand fata a vrut sa deschida gura pentru a spune o minciuna parca adevarul o lua inaine.
-Pai... Am venit sa-mi caut fratele.
-Daca vrei te pot ajuta. Cum arata?
-Sincer nu-mi aminetesc...eram prea mici cand am fost separati. Tot ce stiu e ca se afla aici.
-Hmm asta nu o sa ne fie de folos cum nu o sa ne fie nici daca maine intarziem iar. Mai bine ne-am odihni.
-Ia-o inainte, eu ma duc sa ma plimb putin. Nu prea am somn si nu ma simt prea bine.Fata puse mana pe cartea cu vraji si iesi in cea mai mare liniste. Cauta un loc cat mai indepartat si incepu sa rasfoiasca cartea in cautarea unei vraji utile. "Cititul gandurilor". Interesant, vraja nu era grea asa ca nu i-a luat mult pana sa-i iasa. Era interesant sa auda visele colegilor de la o asemenea distanta. Pentru ca nu era asa tarziu s-a gandit sa mai exerseze zborul la care era un adevarat antitalent. Dupa ceva timp a hotarat sa se intoarca desi tot ce reusise sa faca era sa nu se loveasca de nimic...ei bine daca nu punem la calcul copacii, acoperisurile si stolul de pasari. Cand isi vede colegul de camera destul de abatut. Desi nu era bine, se hotari s-ai citeasca gandurile. "Nu poate fi el. De ce are lantul lui? Ce e in neregula cu baiatul asta? Nu pot crede ca e el." Midday duse mana la lantul de la gatul ei, il primise cand era foarte mica de la matusa sa. Dintro data se auzi o bubuitura, bineinteles fata iar o dadu in bara. De data asta ajugand cu capul in jos intr-un copac. Poate nu ar fi fost asa de ciudat daca nu era in forma ei reala. In timp ce ea se chinuia sa coboare din copac baiatul lua distanta cat sa poata evita un eventual atac. Insa cand se uita mai bine creatura avea acelasi ochi vanat ca si colegul sau de camera.