Chapter 2

1.1K 132 15
                                    

Εχω κοκαλώσει στη θέση μου. Το ένα μου χέρι βρίσκεται ακουμπισμένο δίπλα από το κουδούνι, το άλλο κρατάει την βαλίτσα.
Δεν μιλάμε απλα κοιταζόμαστε για μερικά λεπτά. Οτάν συνηδητοποιώ πως το χερι μου παραμένει στην αρχική του θέση το κατεβάζω, ανεβαίνω το σκαλί της πόρτας και μπαίνω μέσα αφήνοντας τον πίσω μου.
Προσπαθώ να δείχνω οσο πιο αδιάφορη και φυσιολογική μπορω.

Πηγαίνω στη κουζίνα να πάρω ενα μπουκάλι νερό καθώς ακούω την πόρτα της εισόδου να κλείνει.
Παίρνω γρήγορα αυτό που θέλω και με βιαστικά βήματα ανεβαίνω τα σκαλιά και κατευθήνομαι στο δωμάτιο μου. Ακούω τα βήματα του να με ακολουθούν αλλά δε δίνω σημασία, μπαίνω στο δωμάτιο μου κλειδώνοντας την πόρτα και κοιτάω απο την κλειδαρότρυπα αν έφυγε. Όντως είχε φύγει και ένιωσα μια ανακούφιση.
Άφησα τη βαλίτσα μου πάνω στο κρεβάτι, την άνοιξα και άρχισα να ξεπακετάρω τα ρούχα για να τα βάλω στη ντουλάπα. Αφου τα τακτοποιώ ετοιμάζομαι για ένα μπάνιο για να χαλαρώσουν τα νεύρα. Βγάζω τα παπούτσια μου ανοίγω τη παπούτσοθηκη που έχω στο δωμάτιο μου και τα βάζω εκεί, μετά πλησιάζω το γραφείο μου και ανοίγω το ντουλάπι που έχω τις πετσέτες, παίρνω μία και ανοίγω τη ντουλάπα μου για να βγάλω εσώρουχα και ένα ζευγάρι μπιτζάμες τα οποία τα ακουμπάω πανω στο κρεβάτι και κατευθείαν μπαίνω στο μπάνιο του δωματίου μου. Βγάζω τα ρούχα και μετα τα εσώρουχα μου. Ανοίγω τη βρύση, περιμένω να ζεσταθεί το νερό και μπαίνω μέσα.
Έχω βάλει στο κινητό μου μπαλάντες να παιζουν σε συνδιασμό με το μπάνιο; Ευτυχία για μενα. Επανέρχονται φυσικά στο μυαλό μου οι άσχημες σκέψεις που ώρες προσπαθούσα να αποφύγω. Μετά απο ένα ολόκληρο καλοκαίρι ξανά στον ίδιο χώρο με αυτή, επανέρχεται η πίεση και το απαίσιο συναίσθημα του να νιώθω διαρκώς πνιγμένη. Αφήνω για λίγο τις σκέψεις αυτές στην άκρη, σηκώνομαι απαλλαγμένη απο τα νεύρα και τους σφιγμένους μύς αλλά όχι απο την πολύπλευρη ζωή μου.
Τραβάω τη πετσέτα απο τη κρεμάστρα και την τυλίγω γύρω απο το χλωμό μου σώμα και βγαίνω απο το μπάνιο, πλησιάζω το κρεβάτι, γέρνω πίσω το κεφάλι μου και την αφήνω να συρθεί απο το σώμα μου, ντύνομαι στα γρήγορα φτιάχνω λίγο το δωμάτιο και κάθομαι στο κρεβάτι.
Τραβάω τα μαξιλάρια απο το κρεβάτι μου και τα τοποθετώ στην άκρη αφού κρατάω δύο για να κοιμηθώ.
Ξαπλώνω και ήδη νιώθω τα μάτια μου βαριά, δε προλαβαίνω να σκεφτώ τίποτα παραπάνω, αφού ήδη το μυαλό μου ήταν γεμάτο απο τις βασανιστηκές σκέψεις της όλης μέρας.

[...]
Το ξυπνητύρι με κάνει να ξυπνήσω από τον βαθύ και αναπαυτικό ύπνο που είχα, τεντώνομαι για να ξεπιαστώ και σηκώνομαι, αρχίζω τις πρωινές μου ασκήσεις και μετά ντύνομαι με ένα αμάνικο μπέζ μπλουζάκι και ένα σορτσάκι γιατί η ζέστη ακόμα κατακλύζει το σώμα μου, φοράω τα παπούτσια μου. Πηγαίνω μπροστά απο τον καθρέφτη μου και βάζω την ισιωτική στη πρίζα για να ζεσταθεί όσο εγώ κατεβαίνω στη κουζίνα για να τσιμπήσω κάτι πριν φύγω. Φτιάχνω ενα τοστ και βάζω σε ενα ποτήρι λίγο γάλα και ανεβαίνω ξανά στο δωμάτιο μου.
Μέχρι να φτάσω έχω φάει το τοστ και ακουμπάω το γάλα πάνω στο γραφείο για να αρχίσω να ισιώνω τα μαλλιά μου, κάτι που δε μου παίρνει χρόνο αφού είναι ήδη ίσια. Τελειώνω και στέλνω μύνημα στον κολλητό μου να έρθει να με πάρει.

his issues [h.s]Where stories live. Discover now