-2 HAFTA SONRA-
Azarath suyun kenarına oturduğunda dizlerinden yukarısına gelen su pantolonunu ıslatmıştı. Gülümsedi. Doğa Ana'nın ona öğrettiği şekilde bağdaş kurdu ve duyularını açmaya başladı. Gözleri olmadan görmek ilk öğrendiği şeydi. Önce dinledi. Yaprakların hışırtısı ona rüzgarın hafifçe estiğini anlatıyordu. Suyun hafifçe çaglayışını dinledi. Yerlere dökülen yaprakların üstüne basılma sesini duyduğunda ağzı kulaklarına vardı. Reji gelmişti. Her zaman gelirdi."Burayı neden bu kadar sevdiğini anlamıyorum. Her yerim çamur oluyor." Reji söylenerek yanına oturduğunda ona cevap vermedi. Her zaman söylenir sonra susar ve kendisini izlerdi. Reji'nin gözlerini üstünde hissettiğinde duyularını açmaya devam ediyordu.
Etrafı koklamaya başladı. Etraftaki ıhlamur ve kiraz ağaçlarının kokusu yakından geliyordu. Biraz daha dikkat edince ceviz ağaçlarının kokusunu da alabiliyordu. Ve Reji'nin kokusu. Kizin saçlarından yükselen çilek kokusu ona bayram ettiyordu.
Bu sefer sıra hissetmeye gelmişti. Ayaklarını gıdıklayan suyu ve hafif nemli toprağı hissetti. Ellerine batan çimleri hınzırca kopardı ve Reji'nin üstüne attı. "Azarath! Senden nefret ediyorum!" kız sinirle saçlarından çimleri temizlerken Azarath gülüyordu.
O sırada kız bir anda durdu. "Azarath" fısıldadı. "Duyuyor musun?" Azarath dinlemeye başladı. Yapraklara basma sesleri birilerinin geldiğini gösteriyordu. Dikkatlice dinledi. Çıkardıkları seslere bakılırsa 6 kişilerdi. Reji cebinden elektrik silahını çıkardı ve Azarath ayağa kalktı.
"Sizi rahatsız mı ettik 'Gözde'" Dimirti her zamanki alaycılığıyla elindeki silahı sallayarak yanlarına geldi. Doğa Eli ekibinin erkek yöneticisi oydu. Kızların yöneticisi de Reji'ydi. İkisi rütbe olarak birbirlerine denkti ve bu yüzden Reji onu yönetemezdi.
"Ne istiyorsun Dimitri?" Reji Azarath'ın önüne geçti. Doğa Ana Azarath'ı varisi olarak seçmişti. Onu özel eğitiyordu. Dimitri kendisinden sonra gelen birinin daha yuksek rütbeye sahip olmasından dolayı Azarath'a kin besliyordu. Ona Gözde diyordu.
"Hiç. Sadece Gözdemizin yeteneği merak etmiştik."
Reji silahını ona doğrulttu. "Azarath'ın yeteneği beynini kullanmak, senin yapamadığın bir şey." Dimitrinin arkadaşlarından biri Reji'nin omzuna silahı doğrulttuğunda kız taşkesildi.
"Hadi ama Reji, sevgiline zarar vermeyeceğiz." Dimitri bunu öyle alayla söylemişti ki Azarath o an onun üstüne atlamak istedi. Konuşma seslerinden Dimitri'nin arkasında olduğunu biliyordu. Eğer hızlıca dönerse belki elindeki silahı alabilirdi. Ama yapamazsa Reji'ye zarar verirlerdi. Onların karşısında hicbir şansı olmadığını bilmek onu öfkelendirdi. Öyle ki, ellerinin terlediğini ve göğsünün ısındığını fark ediyordu.
"Bakalım yeteneği neymiş?" Dimitri silahını yere bıraktı ve kendi yeteneğini kullanmak üzere elini uzattı. Nesneleri oynatabiliyordu ve Azarath'ı fırlatıp ağaca vurmak istemişti. Ancak hiçbir şey olmadı. Azarath kendisine güç uygulandığını hissediyordu ancak bedeni kedini kapatıp kalkana saklanıyormuş gibi güç ona ulaşamıyordu.
Dimitri, Reji ve diğerleri ağızları açık bir şekilde ona bakarken Azarath "Bir daha denemek ister misin?" diye alaylı bir söz söyledi. Dimitri'nin hızlanmış nefesini duyabiliyordu ve ona doğru yaklaştı. Burun buruna geldiklerinde Dimitri bir kez daha denedi, sonuç alamadı. Hızla birkaç adım geri gidip suya düştü.
Reji onun bu haline kahkaha atarken diğerleri korkudan kaçmaya başlamıştı bile. Azarath Reji'nin güldüğünü duyunca mutlu oldu öfkesinin geçtiğini hissetti. "Git buradan Dimitri." kısık ama emredici bir sesle konuştu. Dimitri hızla sudan çıkıp ormana doğru koştu ve gözden kayboldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAFİR
Fantasía"Kaçtık, kaçırıldık, yakalandık, öldürüldük, öldürdük, bıçaklandık, kör olduk, savaştık, güçlerimizi kullandık, devrim yaptık. Ama bütün bunlar içinde doğru yaptığım tek şey sana aşık olmaktı Endre Morai." ------------------------- Lucia ve arkadaşl...