Tanıtım-1

26.8K 606 38
                                    


Keyifli okumalar...

"Ne düşünüyorsun?" diyen Funda'nın  sesiyle irkilince  anlamsız düşüncelerimden de sıyrıldım.

"Sence şuan ne yapıyodur, evlenmişmidir?Belki sevdiği biri vardır.Ya da en basiti nerdedir, hangi şehirdedir?"

"Farkında mısın bir yıldan fazla oldu ve sen hala onu bana anlatıyorsun,aşık olmadığını hala inkar mı edeceksin?"
Funda'nın sözleriyle gözlerimi kaçırmıştım.Ağzımı balık gibi açıp kapatıyor tek kelime edemiyordum.

"Saçmalama Funda! Aşkın ne demek olduğunu çok acı bir şekilde öğrendim ve bir daha asla aşık olmayacağım. Şaşırıpta birine bir şey hissetmeye başlarsam bunu gidip ilk kendine söylerim. Böylece aynı hataya ikinci kez düşmeyi engellemiş olurum."

"Önce onu tanıman gerekiyor ayrıca asla asla dememek lazım ve seni tanıyorum Elif inkar etmeyi sürdürsende adını hatırladığın biri için gözlerin fazla ışıl ışıl parlıyor."

"Çünkü onu ilk gördüğüm neden olduğunu gerçekten bilmiyorum bir şeyler yerine  oturmuş gibi hissettim.Saçma biliyorum.Belki Erdemden sonra kendimi birine saplandırmaya çalıştığım için bu kadar abarttım yada her neyse.Bilmiyorum Funda.Nasıl hissetmem gerektiğini  bile bilmiyorum."

Funda bişeyler söylemek için ağzını açmıştı ve aynı hızla da geri kapamıştı.Bir şeyler demek istediği belliydi.Ama benim bile kuracak cümlem yokken ondan beni rahatlatmasını  beklemek ancak bencillik  olurdu.

"Ya seni tanırsa?"

Dünden beri tartıştığımız konuya geri dönmüştük.

"Bir yıldan fazla oldu beni hatırlamaz sadece silik bir fotoğraftı.Hem biliyorsun o zamanlar çirkin ördek yavrusuna benziyordum gerçi şimdi de kuğu değilim ama eskiye göre daha iyi gözüküyorum sanırım.Hem gönlün sevdiği dünya güzeliymiş boşversene."

Kendimimi  gaza getiriyordum  yoksa böyle olmasınımı umuyodum bilmiyorum  ama dediklerimin saçmalığına Funda  kıkırdayarak  karşılık vermişti.

"Peki.Sen onu görsen tanır mısın?"

"Bir yıldır düşündüğüm  birini mi?"

'Aşık olduğunu inkar etmeye devam edecek  misin?"

Ciddi gözlerle bana bakıyordu.Gerçekten cevabını vermem gereken  bir soruydu  ama bende bilmiyordum içimden  geçen duyguları.Aşığım  desem Erdem'e bir zamanlar hissettiklerim   boş kalırdı.Değilim desem de şuan yaşadıklarım ağır kaçardı."

"Lütfen bu soruyu bana sorma."

"Tamam daha fazla yüklenmiyorum.Peki onu nasıl bulacağını  biliyor musun?Çünkü şuan parlak zekam durmuş  durumda."

Fundanın  gülümsemesi  kalbime  biraz da olsa rahatlık  vermişti birilerinin  yanımda  olmasını  bilmek güven vericiydi.

"Aslında  sosyal medyada  bulmayı  düşünmüştüm. "

Şaka mı yapiyosun bakışları arasında önümdeki  kahveden  koca bir yudum aldım.Sanırım bugünün  en sıcak olayı midem de ki kahvenin  verdiği rahatlıktı.

"Eminim Umut adında tek kişi  senin yakışıklı  öğretmenindir  özellikle  Türkiye standartları  içinde.Süper bir fikir."

"Dalga geçme Funda."

Funda omuzlarını  silkip  önündeki  tabağa uzandı.Haklı olduğunu  biliyordum.Sadece arkadaş olmalıyım bahanesiyle  anlamsız  fikirler düşünüyordum  ama bi yerden başlanmalıydı.Kendini yiyip bitirmektense  bir yerden gerçekten başlamalıydı.Ve ben ilk adımı çoktan atmış olabilirdim.
******

Umudun Peşinde(KİTAP OLDU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin