Küçük bir alıntı..
İyi geceler Umut. Gecenin bu saatinde rahatsız ediyorum özür dilerim. Ancak hissettiklerimi yüzüne söylemeye cesaretim yoktu. Aslında biraz sonra sana söyleceklerim için ne söyleyeceğini az çok tahmin ediyorum. Yine de hayatımı keşkelere bırakmak istemediğim için söyleyeceğim. Son günlerde aklımı oldukça fazla kurcalıyorsun. Ne zaman bir yerden çıkıp aklıma gelsen yüzümde kocaman bir gülümseme beliriyor. Bu yaptığıma anlam veremiyorum. Garip bir durum benim için yıllardan sonra... Hani sana demiştim ya kaygı ve korkularım var diye işte sen aklıma geldiğinde seninle konuştuğumda ya da beraber zaman geçirdiğimizde tüm bu kaygı ve korkularım buhar olup uçuyor. Kendimi güvende hissediyorum. Bunca yıldır hissettiğim yalnızlık ortadan kalkıyor. Yıllardır o kadar çok şeyle mücadele ettim ki.... Sana anlattım az çok biliyorsun... Bazen kendimi çok yorgun ve bunalmış hissediyorum. O zaman gerçekten birinin omuzlarımda ki yükü almasına, bazen bir çocuk gibi beni her şey güzel olacak diyerek pohpohlamasını istiyorum. Bazen de her şeyi ve herkesi ardıma bırakıp sadece gitmeyi istiyorum. Ama yapamıyorum. Ben senin gibi değilim... Sende biliyorsun... Hissettiğin yalnızlıkla kendimi geçici ilişkilerin içine atmadım. Hayatımda geriye dönüp baktığımda utanacağım ya da pişman olacağım en ufak bir harekette bulunmadım. Şimdiye kadar doğru bildiğim nasıl yaşadıysam bundan sonra da öyle yaşayacağım. Kendi doğrularımla... Bu yüzden kapana kısılmış gibi hissediyorum. Araf böyle olsa gerek. Aslında gece gece bunları yazıp sana niye anlatıyorum bilmiyorum.
Hayatımda olmanı seviyorum. Kalbinde başka biri olduğunu bildiğim helde....Belki yaptığım yalnış, hakkımda yanlış fikirlere kapılırsın. Arkadaşlığımıza ihanet ettiğimi düşünebilirsin bilmiyorum. Ancak yaptığımın yanlış olduğunu düşünüyorum." Yazdıklarımı bir kaç kez gözden geçirmiştim. Elim gönder tuşuna gidip geliyordu. Umarım Umut'la arkadaşlığımız bu mesajdan sonra bitmezdi. Sevgilim olması şart değildi. Arkadaş olarak yanımda issettiğim biriydi.Kendime son bir cesaret verip mesajı göndermiştim.
Umut'un cevabı ne sizce olur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umudun Peşinde(KİTAP OLDU)
General Fiction@Tüm hakları saklıdır. Hikaye kurgusuyla her şeyiyle bana aittir. İzinsiz kullanımda yasal işlem başlatılacaktır. Elif sana bir arkadaş nasihatı bir erkeği baştan çıkarmak istemiyorsan sakın dudaklarını ısırma. Helede bir odada gecenin bir yarısı...