Alıntı

2.7K 171 18
                                    

Arkadaşlar Hayırlı Ramazanlar...
Alıntı bırakıyorum. Bölüm hafta sonu. Hala  köyseyim çay topluyorum....

Keyifle okuyun

Seni serseri! Arkadaşıma ne yaptın çığlık atıyordu ha. Onu merak etmenin sebebi yatağa atmak mıydı? Başka kız mı kalmadı?  Benim saf temiz arkadaşıma dokunduysan seni mahvederim " deyip tüm kızgınlığını Umut'tan çıkarıyordu. Funda'yı en son ne zaman böyle gördüm hatırlamıyordum.  Her şey o kadar çabuk olup bitiyordu ki ne Aktan ne de ben müdahale edebiliyorduk.

"Yeter Funda!"  Umut Funda'nın bileklerinden kavrayıp Aktan'a
" al tavşanını başımdan"  dedi emredercesine.

"Aslında iyi oldu. Uzun zamandır seni pataklamayı planlıyordum. Tavşan'ımın elleri dert görmesin.  Belki  bu sayede aklın başına gelir. "   Aktan  kıskıs gülerken Umut bakışlarıyla bile onu öldürebilirdi.

"Aktan!!!"

"Hemen seni tavşanımdan kurtarıyorum amcası" deyip belinden kavradığı gibi Funda'yı Umut'un üstünden aldı.

"Bırak beni Aktan parçalayacağım yeğenini." Derken Funda  Aktan'dan kurtulmaya çalışıyordu.

"Kabul bazen bende parçalamak istesemde amcası olarak yeğenime zarar veremene izin veremem" Funda biraz sakinleşince Aktan onu rahat bıtaktı. Yanıma geldi. Oldukça endişeli gözüküyordu  

"Elif iyi misin? Doğruyu söyle bu adam sana zorla bir şey yapmadı değil mi?"

Umut "Oradan bakınca tecavüzcü mü gözüküyorum?" Dedi Funda'yı kınarcasına. Funda alaylı bakışlarını Umut'a çevirdi. 

"Siz erkek milletinden her şey beklenir. İlla zorla bir şey yapmaya gerek yok. Sizin kadınları yatağa atmak için yapmadığınız yoktur  " Son sözleriyle Aktan'ı iğnelemekten geri kalmamıştı.

"Anlaşılan tecrübe konuşuyor" dedi Aktan.

"Evet öyle bir sıkıntı mı vardı acaba? "

"Hayır yok. İstersen sana çok daha büyük tecrübeleri yaşatabilirim" Funda baştan aşağı kıpkırmızı kesilirken gözleri ateş püskürüyordu. Bu ikisinin halleri ne olacaktı böyle. Hemen duruma müdahale etmeliydim yoksa Funda Aktan'ı hastanelik edecekti.

" Funda tatlım sakin ol ve bana bak" deyip yüzünü kavrayıp  bana çevirdim. " Orta da bir yanlış anlama var. İnan düşündüğün gibi bir şey geçmedi aramızda"

"O zaman Umut'un bu hali ne? "  bakışlarım Umut'a kaydı. Belden aşağısı yatağın içindeydi ve yarıdan yukarısı çıplaktı. Dün neler olmuştu böyle. Hemen sarıldığım battaniyeyi gevşetip içime baktım. Elbisem üzerindeydi rahat bir nefes verdim.

Umudun Peşinde(KİTAP OLDU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin