Umudun Peşinde küçük bir alıntı.
Oğlum"
"Efendim anne"
"Elif'ten gözlerini alamıyorsun oğlum. Yakında sana da düğün yaparız. Şimdiden hazırlıklara başlasam iyi olacak." Annemin son söylemesiyle kahkaha atmam bir oldu. Hiç şaşırmamıştım.
"Gülme oğlum."
"Özür dilerim anne. Aramızda kalmak şartıyla düğün hazırlıklarına başlayabilirsin"
"Gerçekten mi?"
"Gerçekten." Annemin kahverengi gözleri buğulanmıştı. "Anne sakın... Benim yüzümden tek damla göz yaşı akıtmanı istemiyorum. Şimdiye kadar benim yüzümden yeterince üzüldün."
"Sana kızmadım ki oğlum. Tek istediğim bize kalbini açmaktı."
"Söz anne zamanı gelince ber şeyi anlatacağım." Annem bana sarıldı. Sarmaş dolaş dans etmeye devam ettik.
"Babam Laz kızı alamadı ama Laz gelin almayı başardı" dediğim de annem kıkırdamaya başlamıştı. Babam Elif'i araştırmıştı. Dolayısıyla onun nereli olduğunu da biliyordu. Annem benden uzaklaştı.
"Söylemekle beni Laz yapamadı. Ama dua saatine çattı sanırım. Laz gelin ayağına geldi."
"Anne, sizinle tartıştığımız o gün babam Elif hakkında ilginç şeyler öğrendim dediğini hatırlıyorum. Bilmediğim ne var. Babam da ağzında Elif'le ilgili bir şeyler geveliyor."
"A... Şey oğlum... Önemli bir şey değil. Akın dedektifçiliğe soyundu. Gelin adayını yakından tanımak istedi o kadar"
"Nedense sana inanmıyorum"
"Oğlum... iki hafta sonra 31 yaşında olacaksın. Koca adamsın. Annene yalancı mı diyorsun?"
"Hayır anne yanlış anladın. Sadece bir şeyler döndüğü hissine kapılıyorum. Benden ne saklıyorsunuz?"
"Sen bunları boş ver. Elif'e onu sevdiğini ne zaman söyleyeceksi onu söyle."
"Babam sana anlattı değil mi?"
"Çenemden kurtulmak için evet. Ama inan o da bu kadar çabuk beklemiyordu. Sürpriz oldu."
"Elif'e de sürpriz oldu anne bu durum. Onu sevdiğimi söylemek için doğum gününü bekliyorum. Benden bir hafta önce doğmuş. Kendimden küçük biriyle evleneceğim" Annem kıkırdamaya başladı.
"Nasib oğlum. Bende babandan 10 yaş küçüğüm. Oysa onunla ilk karşılaştığımda benim için fazla yaşlısın demiştim"
"Boşuna dememişler büyük lokma ye büyük konuşma diye anne."
Bu çok doğru işte. Aklımdayken sorayım muskayı ona verdin mi?"
"Fırsat olmadı anne. Doğum gününde vereceğim. "
"İyi o gün bana gel. Sana bir emanet vereceğim. Onu da Elif'e ver"
"Nedir anne... Merak ettim doğrusu"
"Sabırlı ol. Bu kadar tez canlı kime çektin böyle"
"Sana olabilir mi anne?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umudun Peşinde(KİTAP OLDU)
General Fiction@Tüm hakları saklıdır. Hikaye kurgusuyla her şeyiyle bana aittir. İzinsiz kullanımda yasal işlem başlatılacaktır. Elif sana bir arkadaş nasihatı bir erkeği baştan çıkarmak istemiyorsan sakın dudaklarını ısırma. Helede bir odada gecenin bir yarısı...