ARKADAŞLAR HİKAYEYE BİR SÜRE ARA VERECEĞİM CUMA GÜNÜ BÖLÜMÜ YAYINLADIKTAN SONRA... EN FAZLA BİR AY. NORMALDE GEÇEN BÖLÜMDE ARA VERECEKTİM AMA SİZİ FAZLA HEYECANDA BIRAKMAK İSTEMEDİM. ZATEN ARAYA BAYRAM GİRİYOR. 3 YILDIR ARA VERMEDEN YAZIYORUM. YORGUNUM DİNLENMEYE KURGUYU TOPARLAMAYA İHTİYACIM VAR. HİKAYENİN YARISINI GEÇTİK. İKİNCİ SEZON MERAK ETTİĞİNİZ TÜM SORUNLAR CEVABINI BULACAK. DUA EDİN İLHAM GELSİN. BİR KAÇ BÖLÜM YAZABiLEYİM O ZAMAN BEKLETMEYECEĞİM. ARA ARA YAZDIKLARIMDAN ALINTI BIRAKACAĞIM.
Keyifle Okuyun...
Nerede o? Ona ne yaptın?" Deyip yakasına yapmıştım.
"Ben kimseye zorla bir şey yapmadım. Kendi isteğiyle yatağıma geldi"
"Beynini patlatmayı istemiyorsan kapa çeneni. Hemen nereye gittiğini söyle."
"Nereye gittiğini söylemedi. Doğrusu isteseydi ömür boyu benle seve seve kalsın isterdim. Bu zaman da onun gibi masum kız, onun yaşında üstelik, kolay bulunmuyor" deyip sinsice sırıtınca hissettiğim öfkeyle yüzüne sert bir yumruk daha attım.
"Sana çeneni kapatmanı söylemiştim" deyip yüzüne bir yumruk daha attığım an banyo kapısı açıldı. Elif!!! Buradaymış pislik bana yalan söyşemiş. Elif koşarcasına yanımıza geldi. Oğuz'un yanına eğildi. Üstü başı derli topluyordu. Giysileri üzerindeydi. Dilerim zamanında yetişmişimdir.
"Ne yapıyorsun Umut? Git buradan."
"Gideyim de senin yapacağın çılgınlığa göz mü yumayım?" dedim içten içe onunla beraber olmadığına inanmak istiyordum.
"Yeter Umut!!! Bana çocuk gibi davranmayı kes. Otuz yaşımda kocaman bir kadınım. "
"Doğru, ayakta zorduran sarhoş bir kadınsın. Yürü gidiyoruz" deyip kolundan kavradım.
"Gelmiyorum" O sıra da Oğuz ayağa kalktı. "Gelmiyor zorla mı?"
"Zorla" deyip Oğuz'a bir yumruk daha attım. Kızgın bakışlarımı Elif'e çevirdim.
"Sana ben iyi bir adam değilim demiştim"
" Artık senin kötü bir adam olduğuna inanıyorum Yalın"
"İyi o zaman gidiyoruz"deyip Elif'i omuzladığım gibi odadan çıkarken Oğuz'un söyledikleri duraksadım.
"Bu günü umutma Yalın Umut Soylu. Tekrar görüşeceğiz."dedi adımın üstüne basa basa. Ses tonunda açıkça tehtid vardı. Bu adam bana birini hatırlatıyordu. Özellikle mavi gözleri...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umudun Peşinde(KİTAP OLDU)
Genel Kurgu@Tüm hakları saklıdır. Hikaye kurgusuyla her şeyiyle bana aittir. İzinsiz kullanımda yasal işlem başlatılacaktır. Elif sana bir arkadaş nasihatı bir erkeği baştan çıkarmak istemiyorsan sakın dudaklarını ısırma. Helede bir odada gecenin bir yarısı...