Keyifli okumalar
Umuttan...
"Aşk bencildir Umut. Aşık olduğunda gözün kimseyi görmez, tek düşündüğün onunla bir olabilmek olur. Ama sevgi... Sevgi fedakardır, onun mutluluğu için her şeyi yapar tüm hatalarına rağmen onu olduğu gibi kabul edersin. Sen Cansu'ya aşık olsaydın şuan onun yanında olurdun. Senin için boşanmayı göze alan birine sırtını dönmezdin. Ne onun ailesi ne de kendi ailen kimse umurunda olmazdı. "
"Ne yapsaydım yani bana yalan söylemiş biri sırf benim için kocasından boşanıyor diye, ona aşığım diye her şeyi sineye mi çekseydim."
"Şuan kendinle çelişiyorsun Umut. Onun evliliği zaten sen onunla tanıştığında bitmiş, kağıt üzerinde devam ettiğini sen söylemiştin. Anlamıyorum neyin gururunu yapıyorsun. Senin ki aşk falan değil sana yalan söylemesinin hazımsızlığını yaşıyorsun." Bu kız çok olmaya başlamıştı.
"Yıllarca yüzüstü bırakılmış biri olarak fazla konuşuyorsun Elif. Hiç beklemediğim anda hayatıma giriyor ve ahkam kesiyorsun. Sıkılmadın mı bana bunları anlatmaktan. İnan seni kırmak istemiyorum şuan kendimi zor tutuyorum o yüzden git buradan. Zaten sana uyup bir hafta sevgilin olmayı kabul etmek hataydı. Birbirimizi üzmekten başka bir şey yapmıyoruz."dediğim de Elif'in gözleri korkuyla açıldı.
"Umut lütfen... Seni seviyorum bana söz verdin şimdi cayamazsın. Tamam söz Cansu'yla ilgili konuyu bir daha açmayacağım. Beni hayatından çıkarma." Oyuncağını vermek istemeyen bir çocuk gibi karşımda dururken onu nasıl ikna edecektim.
"Elif farkında değil misin bana bağlanıyorsun. Hayatımdan çıkıp gittiğin de şuan olduğundan çok daha fazla acı çekeceksin. Bak başkası yüzünden acı çektim benim yüzümden birinin acı çekmesini istemiyorum."
"Umut seni sevmemin bir nedeni de bu işte. Kadınlara değersiz gibi davransan da yaklaştığın kadınlar da kendin gibi tek gecelik ilişki arayan kadınlar. Bunca yıl sana sevgi ile yaklaşan hiç bir kadına hayatına girmesine izin vermemişsin. Lütfen kalbine dokunmama izin ver."Elif elini kalbime götürdüğünde kalbim normalden hızlı atmaya başlamıştı. Kahretsin! Bu kız bana neler yapıyordu böyle. İnandığım şeylerle kendimi çelişkiye düşüyordu.
"Elif yapma... Bile bile kendini ateşe atıyorsun. Seni kendi cehennemim de yakmak istemiyorum."
"Eğer o ateşe atlıyorsam tek başıma yanmayacağım demektir. Sen ordasın umut. Yanımda sen de olacaksın. Bazen ateşi söndürmek için ateşe atlamak gerekir." Gözleri o kadar kararlı bakıyordu ki ona hayır demem imkansızdı. Elif'in elini kalbimin üzerinden aldığında sıcaklığın kaybolmasıyla içim ürpermişti. Sonra eli yanağıma kaydı bir an gözlerimi kapatıp kendimi onun sıcaklığına bıraktım.
"Geç oldu yatalım." Kaşlarımı manidar bir şekilde kaldırmaktan alamadım. Bunu ben söylerdim ondan duymak...
"Bir hafta dolmadan benimle yatmak nı istiyorsun. Büyük zevkle" 00a biliyorsun..."
"Ha iki gün önce ha iki gün sonra ne fark eder."
"Çok şey "
"Ne den çok şey"
"Çünkü doğum günüm 29 yaşına gireceğim."
"Yani benden önce 29 yaşına gireceksin. 13 Mart'ta ben doğdum. 30 Ocak'ta sen. Sadece yaşıtım değil ayrıca iki ay benden büyüksün. Bizim aramızda bir şey olmayacağı başlı başına belli."
"Saçmalama Umut. Sadece iki ay senden büyüğüm iki yılda büyük olsaydım sana olan duygularım değişmezdi. Arkadaş çevrem çok geniş ve kendinden 4 , 2 hatta 7 yaş küçük biri ile evlenen arkadaşım bile var. 7 yaş küçük biri ile evlenen arkadaşım Yasemin'di. Üstelik ona ilk olarak aşık olan Timuçin'di kavuşmaları 7 yıl gibi uzun bir zaman alsa da çok mutlulular şuan çocukları bile var. Hem dünya da ve Türkiye de kendinden küçük biriyle olan ilk erkek sen değilsin sonda olmayacaksın o yüzden kendine işkence etme. Beni kendinden uzaklaştırmak için başka bahaneler bul."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umudun Peşinde(KİTAP OLDU)
Ficción General@Tüm hakları saklıdır. Hikaye kurgusuyla her şeyiyle bana aittir. İzinsiz kullanımda yasal işlem başlatılacaktır. Elif sana bir arkadaş nasihatı bir erkeği baştan çıkarmak istemiyorsan sakın dudaklarını ısırma. Helede bir odada gecenin bir yarısı...