Alıntı ve duyuru...

2.9K 179 6
                                    


ARKADAŞLAR 29 NİSAN CUMARTESİ 13.00 15.00 ARASI IZMİR TÜYAP FUARINDA OLACAĞIM. IZMİRLİ OKURLARIM  SİZİ ORADA GÖRMEKTEN MUTLU OLACAĞIM.   

KÜÇÜK ALINTI...

Yalın Umut! " Merve'nin sesiyle saniyeler sonra Umut'tan uzaklaştığımda  Merve şaşkınlık içinde bize bakıyordu.  Bir o kadar da şaşkınlık içinde olan Erdem'di. Hemen yanında da Sülük. Çık işin içinden Elif. Funda neden böyle anlarda ortadan bir anda kaybolursun sanki diye düşünürken kalabalığın içinde Funda'ya gözüm takıldı. Hızlıca yanıma geliyordu. Nihayet burnumun dibine kadar sokulduğunda

"Nerede kaldın Elif. Beklemekten ağaç oldum" deyip bakışlarını üzerimizde gezdirmeye başladı.

"Ufak bir sorun çıktı ama halloldu"

"İyi tamam hadi gidelim " dedi. Sülük'ü görmezden geldiğin de Sülük istifini hiç bozmamıştı. O sıra da Merve

"Kimse bir açıklama  yapmadan bir yere gitmiyor"  dediğin de ne açıklaması diye meraklanmaya başlamıştım. Belki de  Erdem'in eski sevgilisi olduğumu öğrenmişdir. Endişeli bakışlarımı Erdem'e diktiğimde onunda bir şey anlamadığı yüz ifadesinden bariz belliydi.

"Sakin ol Merve, hadi gidelim " dedi Erdem.

"Gideriz" deyip Merve meraklı bakışlarını bana çevirdi.
" Bana  bir yıldır sevgilin olan ve bu gece gelmesini beklediğin kişi Yalın Umut mu onu söyle? " dedi. Erdem'le beni anlamadığına sevinsem mi yoksa  Umut'la benim sevgili olduğumu düşündüğüne üzülsem mi  bilemedim. Yarım yamalak bakışlarım Umut'a kaydı. Gülmemek için kendimi zor tutuyordu. Sevgilisi olmaya beni layık görmemişti anlaşılan." Aman bende sana bayılmıyordum.

Dudaklarımı cevap vermek için araladım "hayır " diyecektim ki Funda'nın  "Evet" demesiyle  tüm bakışlar Funda'ya çevrildi.

Umudun Peşinde(KİTAP OLDU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin