Prolog

2.6K 162 11
                                    

Jsem Min Yoongi, agent elitní vojenské jednotky. Tedy, teď už vlastně bývalý, před pár měsíci mi vypověděli službu za neuposlechnutí rozkazu. Díky mému letitému výcviku jsem se začal živit jako bodyguard. Většinou to byli jen nějaké jednorázové akce, ale před týdnem jsem dostal nabídku dost dobře placeného místa. Budu hlídat jednoho mladého úspěšného zpěváka jménem Jeon Jungkook. Od jeho manažera jsem se dozvěděl, že mu tak před měsícem začali chodit výhružné dopisy a tak týden zpět i smsky, proto potřebují toho nejlepšího...

Jmenuju se Jeon Jungkook. Je to zhruba dva roky od méhodebutu, co by zpěváka a musím říct, že jsem docela úspěšný. Mám milionyfanoušků, super bejvák, no co víc si přát? Asi před měsícem mi začali choditdost zvláštní dopisy. Moc jsem to neřešil nebral jsem to vážně. Ale pak jichpár našel můj manažer a rozhodl se, že mi najme bodyguarda na 24/7. Asi potýdnu mi oznámil, že sehnal nejlepšího z nejlepších. Věděl jsem jen jeho jméno,Min Yoongi...

~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zdravím vás zlatíčka moje <3
Jak jste si jistě všimli začala jsem psát novou povídku. Vážně doufám, že se Troublemaker bude líbit, protože podle mě má úplně epický děj xD. No nebudu tu psát kraviny. (*jakoby to právě neudělala)
Děkuju za všechny votes a komentáře. Prozatím se s vámi loučí Shadow Lin(ie).

TroublemakerKde žijí příběhy. Začni objevovat