Po našem incidentu ve smradlavé uličce jsem utekl. Vím, že bych ho tam neměl nechávat, ale já si nemohl pomoct. Doběhl jsem do dormu a uprostřed obýváku se svalil na zem. Lehl jsem si na záda a zavřel oči. Nemohl jsem uvěřit, že jsem ho vážně nechal, aby mě líbal. A co hůř ani jsem se nechtěl protestovat. Fakt už jsem nechápal sám sebe. Ale musím uznat, že Jungkook fakt umí líbat naprosto božsky.
Zvedl jsem hlavu a praštil se o zem. Hodil jsem si ruku přes obličej. Takhle jsem tam ležel asi deset minut než přišel Jungkook a začal do mě šťouchat.
"Yoongi, co tu vyvádíš?" ptal se mě se smíchem.
Otráveně jsem se na něho podíval.
*Jak se kruci může tvářit, že se nic nestalo? Protože já to silně nedávám.*
"Nic jen se tu dobře leží," odpověděl jsem mu sarkasticky.
Jungkook zavrtěl hlavou a rozešel se pryč z místnosti. Na prahu se ještě zastavil a otočil se na mě.
"Kdyby něco jsem v koupelně.... Nechceš jít se mnou?"
Zvedl jsem se do sedu a hodil po něm můj slavný 'AYFKM?' pohled.
"Si děláš prdel ne?" odsekl jsem mu po chvíli, když nijak nereagoval.
"Tak nic no," pokrčil rameny a odešel.
Zase jsem si lehl na zem a po chvíli usnul. Kdyby to někoho zajímalo, ráno jsem se probudil v posteli, s do půl těla nahým Jungkookem a jeho rukou okolo pasu.
*O dva dny později:
On si ze mě vážně dělá prdel! Měsíc se mě snaží dostat, pak mě jednou políbí a o pár dní později si přitáhne nějakou kurvu. Jako uznávám, že je celkem sexy... Co to do prdele kecám? To jsem fakt za ten měsíc změnil orientaci? I když je pravda, že o svojí orientaci jsem nikdy nějak nepřemýšlel.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Seděl jsem v křesle s telefonem v ruce a s nezájmem projížděl internet. Do pokoje přišla ta Jungkookova děvka, Jimin se myslím jmenuje. Přišel ke mně a chvíli mě pozoroval.
"Yoongi, že?" oslovil mě po chvíli přeslazeným tónem.
Jen jsem s nezájmem přikývl, aniž bych se na něho podíval. To se ovšem Jiminovi nelíbilo, takže se mi usadil na klín a sebral mi telefon z rukou, aby upoutal mou pozornost.
"C-co chceš?" zeptal jsem se ho trochu vyděšeně.
Naklonil se ke mně tak blízko, že se skoro dotýkal svými rty těch mých.
"Chci vědět co ty máš a já ne," zašeptal a přitiskl své rty na ty mé.
Chtěl jsem protestovat, ale on mi chytil ruce do pevného sevření a já byl v pasti. Snažil jsem se ho od sebe dostat, ale nešlo to. Po chvíli jsem veškeré protesty vzdal. Jimin se přesunul na můj krk, který lehce okusoval. Zavřel jsem oči a zvrátil hlavu na vzad. Nechtěl jsem si to přiznat, ale tohle bylo fakt vzrušující. Jimin se zakousl do mého krku a já zasténal napůl slastí, napůl bolestí.
Zaslechl jsem rychlé kroky a následně ze mě zmizela veškerá Jiminova váha. Otevřel jsem oči. Přede mnou byl Jungkook, hrubě držící za vlasy klečícího Jimina. Jen jsem na ty dva vyjeveně koukal.
"Já jsem tě varoval Jimine a teď vypadni," zavrčel Kook a pustil jeho vlasy.
Jimin se zvedl a se škodolibým výrazem se otočil zpět na Jungkooka.
"Netvrď mi, že se ti to nelíbilo," zašeptal mu do ucha, ale tak, abych to slyšel i já.
"Vypadni," zařval Jungkook.
Jimin se zasmál a odešel. Sledoval jsem Kooka jak přechází po pokoji jako hladová šelma.
"Proč si ho nechal?"
"C-cože?"
"Proč jsi ho nechal to udělat? Na mě většinou řveš sotva se k tobě přiblížím," v jeho hlase se odrazila ublíženost.
Zabodl jsem pohled do jeho očí.
*Proč jsem si nikdy nevšiml, jak má nádherný oči?' ...Bože, Jeon Jungkook, co jsi to se mnou provedl?*
~~~~~~~~~~~~~~~
Tak co vy na to? Už to zase začíná být sračka. No, snad to časem zase vytáhnu.
Loučí se vaše Linnie <3 :*
ČTEŠ
Troublemaker
FanfictionBývalý voják Min Yoongi, je najat jako osobní stráž pro mladého talentovaného zpěváka Jeon Jungkooka, který je už několik týdnů bombardován výhrůžnými dopisy a textovkami. Co ale začne jako pracovní vztah se díky Jungkookově provokativní povaze rych...