Kapitola 4. - Jungkook

1.7K 149 12
                                    

Už je to měsíc co mi Yoongi dělá bodyguarda. Ty zprávy a dopisy mi chodí pořád, ale zase jsem to přestal řešit. Yoongi je vážně skvělý bodyguard, dokonce za mnou ani nedolezají moje sasaengs. Jediné co mě na něm sere, je to, že se mi vyhýbá. Myslel jsem, že tou smlouvou si ho trošku pojistím, protože jsem měl za to, že lidi od armády striktně dodržují pravidla a ono hovno. Celý ten měsíc spí na gauči. Ale že se mu vůbec divím, stále ho provokuju, hrozně se mi totiž líbí ten jeho nasraný výraz.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Musí říct, že natáčení mého nového klipu byla fakt nehorázná nuda, alespoň že tu Yoongi musel být taky, takže jsem ho měl stále na očích. Seděl jsem v šatně, protože kompars měl nějaký problém s kostýmy či co.

"Hej, Yoongi přines mi vodu," houkl jsem na něho otráveně, fakt mě to tu nebavilo.

Čekal jsem asi pět minut a on se nehnul z místa a stále koukal do telefonu.

"Yoongi, tu vodu," zopakoval jsem mu můj požadavek.

"Dojdi si pro ní sám," odsekl mi.

*Tak chlapec si myslí, že mě nebude poslouchat?*

"Sakra myslel jsem, že lidi od armády udělají co se jim řekne," zavrčel jsem, spíš pro sebe.

"Tak to sis myslel blbě."

"Kurva, dojdi pro tu vodu," zavrčel jsem, prudce vstal ze židle a šel k němu.

Neskutečně mě iritovalo, že ve mě nevidí autoritu, protože všechny ostatní jsem měl omotané okolo prstu. Zastavil jsem se těsně před ním a s ledovým klidem mu zíral do jeho krásných tmavých očí. Začal jsem k němu natahovat ruku. Než jsem se vzpamatovat, byl jsem v jeho ocelovém sevření přitisklý na zdi. Ruce mi držel vedle hlavy a propaloval mě svým vražedným pohledem. Trochu jsem sebou cukl, když se ke mně začal přibližovat.

*Že by změnil názor tak rychle?*

K mé smůle se naklonil k mému uchu.

"Já nejsem žádná tvoje služka," zavrčel a odtáhl se, stále mě ale nepouštěl a zíral mi do očí.

Dostal jsem hroznou chuť ho políbit. Naklonil jsem se k němu, kolik mi jeho sevření dovolilo a skoro se mi to i povedlo, ale on mě v poslední chvíli pustil a odešel.

*time skip-o tři hodiny později

Konečně to pitomý natáčení skončilo. Už jsem z toho stresu byl fakt na prášky, a navíc jsem sexuálně frustrovanej. No koho by to nenasralo. Vážně jsem se těšil domů. Bohužel Yoongi má rozbitý auto a Jiwon má tenhle týden dovolenou, takže musíme chodit pěšky. Mě to ani nějak nevadí, mám procházky rád, ale Yoongi je hrozně líný stvoření. Trochu mi připomíná kočku. Asi v půlce cesty, se Yoongi začal otáčet a podezřívavě sledoval okolí.

"Děje se něco?" zeptal jsem se ho, když mě chytil za zápěstí a donutil mě zrychlit krok.

Jen odmítavě zavrtěl hlavou a dál pokračoval v cestě. Propletli jsme se nějakým davem turistů a skončili v tmavé, zapáchající uličce.

*Tady bych tě mohl krásně znásilnit,* napadlo mě, v duchu jsem se zasmál nad svou myšlenkou.

Otevřel jsem pusu, abych se ho zeptal co to má znamenat, ale on mi dal prst na rty a namáčkl mě na zeď.

Naklonil se k mému uchu a zašeptal,: "Buď z ticha, někdo nás sledoval."

Prst z mých rtů sundal a chtěl se odtáhnout. Já mu to však nedovolil. Jemně jsem ho chytl za loket a donutil ho se mi podívat do očí. Když jsem viděl ten jeho štěněcí pohled, nevydržel jsem to. Natáhl jsem se k němu a okusil ty jeho sladké rtíky.

Musel být dost v šoku, protože se mě od sebe ani nepokusil dostat. Potom, co mi k mému překvapení slabě začal odpovídat, chytil jsem ho za obě zápěstí a prohodil si s ním pozici. Trochu jsem ho kousl do rtu a donutil ho tak pootevřít jeho rozkošnou pusinku. Čekal jsem trochu válku s jeho jazykem, ale on nic, úplně se mi poddal. Možná to bylo tím, že z toho byl překvapený. Trochu jsem se odtáhl a chtěl ho políbit na krk. On mě v tu chvíli prudce odstrčil, na rohu se rozhlédl, trochu kývl a odešel. Maličko vyjeveně jsem za ním zíral. To co jsem cítil, když jsem ho líbal, jsem nikdy nezažil.

*Že bych se zamiloval?*

~~~~~~~~~~~~~~
Já vím je to kratší, ale to zkouškový je šílený. Každej den milion testů. Ne že bych se učila, ale většinou píšu ve škole o hodinách, a když se píše tak to samosebou nejde. No snad se líbilo.
Vaše Linnie <3

TroublemakerKde žijí příběhy. Začni objevovat