Kris:
A többiekkel vizsgáltam meg a TVt és az ablakból láttam, hogy Luhan kint ül a medence mellett. Ki mentem hozzá és mikor leakartam ülni mellé, megijedt és beleesett az akkor kb. -2 fokos vízbe. A bal kezét ragadtam meg és rántottam ki a vízből. A szája a szokott helyett lila volt. Azt sem tudtam mit tegyek. Felkaptam az akkor csuron vizes és átázott Luhant és bevittem egy székre, oda állítottam mellé D.O.t hogy figyelje még én megkeresem a legidősebbet közülünk.
-Xiumin!?! -üvöltöttem a folyosó elejéről.
Bementem a szobájába és kiráncigáltam Luhanhoz. Kellett egy kis idő még vette a lapot mi is történt de megoldottuk. Betekertük egy takaróba míg visszajött a rendes színe és bevittük Sehun szobájába mert az volt a legközelebb.
-Akkor ma nem egyedül alszok! -húzta hatalmas mosolyra száját Sehun.
Ahogy a többiek, Sehun is bement a szobájába. Irigyeltem. Miért nem velem alszik Luhan? Én egyedül fetrengtem. Mivel nem tudtam aludni, kimentem a TV-hez és kb. 02:11 ig egyedül néztem, rá nem sokra ki jött Luhan.
-Jobban vagy? -érdeklődtem.
-Ahha. Kösz. -ült le mellém.
-Bocs. Nem akartalak ilyen helyzetbe hozni. -néztem rá még ő kerülte a tekintetem.
-Mondom nem baj! Jól vagyok! -mosolygott rám.-Az előbb még a szemembe sem mertél nézni! -röhögtem ki.
-Ne röhögj!!! -ütött vállon.
-Mert mi lesz?!? -kérdeztem?
Elkapta a pólóm nyakát, magához húzott és a számra helyezte puha ajkait. Meglepődötten, ledermedve ültem mert nem ezt a reakciót vártam.
-Ez lesz ha még egyszer kiröhögsz!!!
-Akkor sokkal többször fogok nevetni. -majd ez a mondatom is nevetésbe fülladt.
Ismét magához húzott. Megcsókolt majd, apró kezeivel a hasfalam kezdte fürkészni, egyre magabiztosabban. Az egész dolognak akkor volt vége mikor Tao kijött mert szomjas lett. Mindketten röhögtünk, mint ha mi sem történt volna. Tao csak értetlenül nézett minket.
YOU ARE READING
Ez Csak Egy Játék! //szünetel//
Fanfiction-Exo, Bts yaoi -elő fordulhatnak benne trágar szavak, +18-as tartalom.... -eleje unalmasra sikeredett előre elnézést xD Egy sima játék mennyi érzelmet tud kihozni az emberből. Elég csak egy feladat és elvadul az egész dolog. De hogy is bírják ezt a...