Kai:
Miután Sehun kimondta azt a bizonyos "szeretlek" szót, gondolatok ezrei kezdtek a fejemben összegyűlni. Normális amit tettem? Tudtommal nem vagyok meleg. Ezt a gondolatot félresöpörve, ahogy végignéztem a szobán, nagyobb rendetlenség volt mint előtte. A térdemre támaszkodva álltam fel és a bilincset figyelmen kívül hagyva magammal rántottam Sehunt.
-Bocs. Már el is felejtettem, hogy ez is itt van. -mosolyogtam rá.
-Nem baj. -állt fel nyöszörögve.
Ahogy felállt, kissé megszédült és visszaesett. Én ezen csak röhögtem de ahogy őt elnéztem nem igen tartotta viccesnek. Majd felé nyújtottam a kezem. Amikor felakartam segíteni, kissé közel kerültünk egymáshoz és ha lendülettel nem lép hátra egy lépést akkor ez az egész kezdődött volna előröl. Mikor mindketten stabilan álltunk akkor, nekiestünk a pakolásnak. Hamarabb kész voltunk mint gondoltam. Majd az ajtó csak magától kinyílt. Én póló nélkül pillantottam a szabadságra. Sehun pedig összekócolt hajjal nézett a már kitárt ajtóra. Mikor kiértünk mindenki ott állt.
-Hallgatóztatok? -mosolyodtam el.
-Nem...vagy is de..vagy nem... -próbált mentegetőzni Luhan.
-Muszáj volt? -kérdezte Sehun.
-Tényleg mit csináltatok bent? -nézett rám perverz mosollyal Kris.
-Pakoltunk...nem egyértelmű? -szólt Sehun.
-És mi volt az a koppanás? -folytatta Kris.
Na erre mind ketten egymásra néztünk és próbáltunk kitalálni valamit. De a hatalmas csöndet ami akkor uralta a házat, persze, hogy Kris törte meg.
-Csak nem....? -bújt közelebb Kris.
-Mire gondolsz?!? -néztem rá elpirulva.
-Ti ketten? -már szinte a számnál volt Kris.
-Szálj már le róla!!! -lökte el tőlem Sehun.
-Mi van Romeo, véded a kis hercegnőd? -vágta Sehunhoz a sértéseit.
A többiek már elmentek csak mi voltunk ott. Sehun próbálta megőrizni a hidegvérét, de mikor Kris közelebb húzott magához és megpróbált megcsókolni akkor, ökölbe fonta a kezét és egy hatalmas lendülettel a földre kényszerítette Krist. A földre rogyott. Kezei közül vércseppek hullottak a fényes padlóra, majd kissebb tócsát kezdett alakítani a sok kis csepp. Sehun kicsit közelebb lépett hozzá és a fülébe súgott.
-Ha nem akarod, hogy a többiek halljanak a Luhannal való estédről akkor te is tartod a szád! -súgta Sehun, Kris fülébe.
YOU ARE READING
Ez Csak Egy Játék! //szünetel//
Fanfiction-Exo, Bts yaoi -elő fordulhatnak benne trágar szavak, +18-as tartalom.... -eleje unalmasra sikeredett előre elnézést xD Egy sima játék mennyi érzelmet tud kihozni az emberből. Elég csak egy feladat és elvadul az egész dolog. De hogy is bírják ezt a...