Sehun:
Kai szinte ledermedt a kérdés olvasása közben, én csak röhögni tudtam ezen. Hatalmasra nyílt pupillákkal tekintett felém, kicsit megszeppent. Tőlem várta a választ, de még én sem tudtam, mit és hogyan fogom mondani.
-Ha azt mondanám, hogy csak pakoltunk, akkor hazudnék, viszont köteles vagyok az igazat mondani...-fulladt nevetésbe a mondatom vége.
-Akkor had halljuk!-nézett perverz fejjel Chanyeol.
-Csak egy csók volt, semmi több!
Mindenki tátott szájjal, nézett ránk, mitha sosem hallottak volna ilyet. De ekkor jött D.O. elég furcsán megfogalmazott kérdése.
-Demonstrálnád?-mosolyodott el.
Én megráztam a vállam és lassan Kai felé indultam, aki még mindig hatalmas szemekkel nézett rám értetlenül. Ajkaimat az övéihez érintettem és kezeimmel derekát karoltam át. A többiek, vervörös fejjel és perverz mosollyal néztek minket. Mikor Kaitól elváltam és visszaültem, már ne megszeppenve hanem megilletődve nézett rám. Majd röhögni kezdett.
-Mi olyan vicces?-helyezkedtem.
-Semmi!-röhögött tovább-Mondhatom a következő kérdést?
-Igen!-viszhangzott a válaszunk.
-Akkor...Chanyeol, te Baekot vagy D.O.-t szereted jobban?
Mikor elhangzott a válasz mindenki Chanyeolra szegezte a tekintetét, aki mit sem tudott a dadogáson kívül mondani. Csak bambult.
-Ő...nem...nem is tudom...-próbált választ adni-De ha választanom kéne akkor Baeket.
Látszott D.O. arcán, hogy szétveti a féltékenység, viszont egy szót sem engedett el, abban a pillanatba fintorgott ajkain. Felállt majd, eltakarta pulcsija ujjával az arcát és arrébb ment, majd leült a tőlünk legmesszebb lévő sarokba. Megess rajta a szime. Felkelltem, közelebb léptem Chanyeolhoz és megpöcköltem a homlokát.
-Ch...-szisszent fel.
-Szívtelen!-suttogtam neki-Ha te nem, akkor én megvígasztalom!
Lenézően, arrább álltam és odasétáltam a magában ücsörgő D.O.-hoz. Nem akart rám nézni, csak a pulcsijával babrált. Kezeit zsebre vágta és egyre jobban kerülte tekintetem. Tisztes távolságot tartva leültem mellé és megsimítottam a karját. Ezzel legalább sikerült motiválni arra, hogy rám nézzen.
-Jól vagy?-néztem fekete szemeibe.
-Ő...-sóhajtott hatalmasat-Fogjuk rá...
-Ez nem valami meggyőző válasz!-küldtem felé egy szelídnek ne mondható, inkább bohókás mosolyt.
-Nem tudom...én szeretem, de ő...engem...nem!-vette le rólam tekintetét és elpirult arcát kezdte el takargatni.
-Mondtad már neki?-hagytam abba a mosolygást.
-Nem...
-Akkor hajrá!-kaptam el karját.
-Mi? Hova viszel? Mit csinálsz?-kezdett el körbe tekinteni.
-Chanyeolhoz! Gyere már!!-kezdtem el vigyorogni.
Eléggé kéredte magát, így nehezen tudtam odavinni Chanyeolhoz. Mikor visszaértünk ismét magába roskadva, a pulcsiját babrálva, már-már könnyes szemmel nézte a földet. Chanyeol erre reagálva megfogta D.O. derekát és bizonytalanul magához húzta. Átölelte. D.O. ezt viszonozta, sőt abbahagyta a sírást is és magához szlrította.
-Bocsánat!-hangzott a szó Chanyeol szájából.
D.O. csak rázta a fejét, hogy nem baj. Ezt a pillanatot csak Kai tudta megzavarni mert már nem bírta, hogy fel ne olvassa a következő kérdést.
-Xiumin te nem vagy arra féltékeny, hogy Chanyeol is Baekhyunt szereti?-olvasta Kai a kérdést.
Ahogy Xiuminra pillantottunk, majd szétvetette a düh, de azért nem cselekdett olyat amit megbánt volna. Majd megszólalt.....
YOU ARE READING
Ez Csak Egy Játék! //szünetel//
Fanfiction-Exo, Bts yaoi -elő fordulhatnak benne trágar szavak, +18-as tartalom.... -eleje unalmasra sikeredett előre elnézést xD Egy sima játék mennyi érzelmet tud kihozni az emberből. Elég csak egy feladat és elvadul az egész dolog. De hogy is bírják ezt a...