15.rész

434 37 2
                                    

J-Hope:

Xiumin a földre tepert és éreztem, hogy az arcom ég mintha eleven tűz fölé hajolnék. Ledermedtem. Mintha nem lettem volna ura testemnek abban a pár percben. Mindenki csak minket nézett de senki sem segített volna nekem. Suga meg röhögött is. Majd Xiu is elnevette magát és feltápászkodott. Én csak feküdtem még mindig sokkos állapotban, majd V és Rap-mon felszedtek a földről. Lassan magamhoz is tértem.

-Nem hazudott, tényleg ledermedt!-kezdtek el röhögni a többiek, mire én bevágtam a durcás fejet.

Ezzel már nem igen foglalkoztak. Csak mondták, hogy pörgessek. Nem tudtam már ellenkezni, mert mindenki engem noszogatott. Ezért megfogtam a palackot és megpörgettem. Sehunon állt meg.

-Merek!!-ordítozta annak ellenére, hogy még fel sem tettem azt a bizonyos "felelsz vagy mersz" kérdést.

-Kris ölében kell ülnöd, három körön keresztül!-néztem rá Sehun mosolygó arcára majd mintha fejbelöttek volna, a mosolya komor arccá vált.

Csak egymásra néztek Krissel és komorrá vált az egész dolog. Már-már hideg volt a levegő miközben egymást fürkészték. Még a hideg is kirázott. Majd Sehun megfogta magát és mint ha természetes lenne, elhelyezkedett Kris ölében. Viszont nem a legboldogabbak voltak. Meg sem szólaltak, csak tűrték egymást. De legalább nem verekedtek, még az kellett volna. Sehun lenyúlt a palackért megpörgette, majd a szerencsés aki következett nem más lett, mint V. Szinte, mint ha Sehunt hallottam volna, ugyan úgy kiabálta be a "merek" szót.

-Vedd le az összes ruhád a boxered kivételével, és a játék végéig ne vedd vissza!-vetett szegény kis V-re Sehun egy halvány, perverznek mondható mosolyt.

V nem habozva, ledobálta az akkor felesleges ruhaneműit, amik az én markomban kötöttek ki. Nem hittem, hogy első szóra megteszi, így eléggé meglepődtem rajta. Mikor V is visszajött köreinkbe a nagy vetkőzése után, megpörgette a palackot. A következő áldozat D.O. lett, aki igen csak összerezzent a "felelsz vagy mersz" kérdés hallatán.

-Felelek...-nézett ránk aggódó tekintettel, mert már is a legrosszabb kérdésre számított.

-Az igaz, hogy te meleg vagy?-szemezett V, D.O.-val miközben a frappáns választ várta......

Ez Csak Egy Játék! //szünetel//Where stories live. Discover now