TaeTae:
Amíg a többiek azzal voltak lefoglalva, hogy Xiu-t hova viheti Baek, én elindúltam megkeresni Kookie-t. Előnnyel voltam Lay-jel szemben, akit visszatartott a kíváncsiság. Engem nem tántoríthatott el semmi Kook keresésétől! Kivéve a farkasok..
Na igen. Őket el felejtettem addig, még szemben nem találtam magam velük. Ledermedtem a félellemtől, mikor megláttam fehér fogaikat, ahogy vigyorogtak. Csak csendben álldogáltam, de kezdtek közelebb jönni hozzám. Már-már annyira közel, hogy éreztem lehelletüket a bőrömön. Igazából két lehetséges menekülés volt. Az első, hogy lefekszem és megvárom még elmennek, vagy megesznek, vagy a második, hogy elfutok és megesznek. Szoval így is, úgy is ugyan az a vég kimenetel. Mindenképp végem. Éppen búcsúzni készültem a világtól mikor..-Komolyan befostál ezektől..?-hallottam egy ismerős hangot, de hírtelen nem tudtam beazonosítani.
-uhhum..-dadogtam el a mondatot az ismeretlennek.
-nem igaz..!!-sóhajtott a hang tulajdonosa, majd két kezet éreztem derekam körül ami védelembe zárt.
Erős és céltudatos megjelenése miatt elég gyorsan leléptek az állatok. Egyedül akkor néztem fel megmentőmre. Majd mikor megláttam ki az. Szóhoz sem jutottam. Lay?? Miért pont ő segített.
-Te..? Te..segítettél?? Nekem???-hatalmas szemekkel néztem rá de ő csak röhögött rajtam, és vigyorgott.
-Ha az én arcom látod..akkor igen! Én!-nevetett még mindig rajtam.
-Pont te??
-Ha nem tetszik visszahívhatom a farkasokat is!-mosolygott még most is.
-Nem nem nem!!-néztem kezeire amik még mindig derekamon pihentek..
Egy ideig csendben, nagyon csendben figyeltük egymást. Majd pár perc mulva ráeszmélve a jelenlegi helyzetre, kicsit messzebb léptünk egymástól. Megköszörültem a torkom és felfelé néztem.
-khm...khm..Xiu azt mondta, Kook valamelyik fán lesz.-néztem el mellette.
-igen! De...-akadt meg a szavam mikor körbe néztem és a tekintetem a fán pihenő Kookra esett.
Finoman megbökte Lay a vállam és egy elég messzi fára mutatott. Jobban megnézve lehetett látni rajta Kook-ot. lassan elindúltunk Kook felé. Éppen a fánál voltunk mikor Kook nagy szerencsénkre leesett a fáról, így nem kellett azzal szenvednünk, hogy felmásszunk. De neki tuti nem esett jól...
-Na végre megvagytok mindannyian!
Tudjátok, hogy az legelőször megtalált büntetést kap!
Xiu kapja majd a büntit amit még nem találtunk ki...de van néhány ötletem már..
Na de ezt félretéve! Mindenkinek vissza kellene jönnie. Azután kapjátok majd a következő feladatot is! Sok sikert!!-kapcsolt ki a hang...- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Helló!!
Ennyi lenne ez a rész!^^
A kövi lesz az ami kicsit(nagggggyon)elkanyarodik majd az alap történettől.
Remélem tetszett! C:
További szépséges életet kívánok neketek!
Sziaztok!
YOU ARE READING
Ez Csak Egy Játék! //szünetel//
Fanfiction-Exo, Bts yaoi -elő fordulhatnak benne trágar szavak, +18-as tartalom.... -eleje unalmasra sikeredett előre elnézést xD Egy sima játék mennyi érzelmet tud kihozni az emberből. Elég csak egy feladat és elvadul az egész dolog. De hogy is bírják ezt a...