2.rész

952 63 2
                                    

Luhan:

Nem igen izgatott ez az egész játék dolog. Inkább maradtam volna kiénekelni a tüdőm. De végül is Kris kérésére belementem. Így pakoltam a legfontosabb dolgaim a bőröndömbe, nem mintha belefért volna mind. A fele az ágyamra hányva volt. Lusta voltam visszapakolni a helyére mindent. Futva sietem ki az ajtón, hogy utolérjem a többieket. Kocsival mentünk ki. Tényleg hatalmas volt a ház. 12 külön szoba mindenkinek, 5 fürdő, két kert és egy lezárt szoba.

-Ez miért van lezárva?!? -rángatta meg a kilincset Chanyeol.

-Sziasztok! -szólt egy hang.

-Ez meg mi a fasz? -suttogta a fülembe Kris.

Mindannyian a mennyezetre néztünk ahol egy hatalmas hangszóró volt. Szinte elfoglalta az egész plafont.

-Üdv itt! Elmondom a játék szabályait! Gyors leszek és egyszer mondom el! Szóval, az asztalon találtok karkötőket! Ezt addig kötelező viselni még játékban vagytok! Nem lehet kijutni sehogy, próbálkozni nincs értelme, mert aki szökni próbál sikertelenül az büntetést kap! Káromkodni lehet. Aki engedély nélkül beteszi a lábát a lezárt szobába, vagy kinyitja valahogy, az szintén büntetést kap! Ennyi lenne. Remélem értettétek....

-Ahha! -nézett értetlenül Baekhyun.

-Jól van! Akkor elfoglalom a konyhához legközelebbi szobát! -rohant be a szobájába Sehun.

-Várj már! Azt én akarom! -kapta el Kai.

-Lestoppoltam! -próbált szabadulni Sehun.

Végül is Sehuné lett a szoba. Én a legvégén voltam. Az utolsó szoba az enyém. Miután kipakoltunk, kimentünk az asztalon lévő "karkötő" szerű cuccokhoz. 6 fajta szín volt. Kettő-kettő darab minden színből.

-A színeknek mi köze egymáshoz? -kérdezte D.O..

-Nem tudom. -kaptuk a kielégítő választ Laytől.

Mindenki elkapott egyet az asztalról és szétszéledtünk felfedezni a házat. Az első kertben volt egy medence. A hátsókert, akkora volt mint egy erdő. Hatalmas volt. A konyha elég modern volt, de engem csak az érdekelt hogy van van tea és kávéfőző. A többiek a TV-vel voltak elfoglalva. Én kint voltam a kertben, a medence mellett. Majd két másodperc híján a medencében találtam magam és a vizet nyeltem.

Ez Csak Egy Játék! //szünetel//Where stories live. Discover now