Kook:
A fa tetején üldögélve néztem, ahogy a fiuk bejönnek. Igazából mindent tökéletesen beláttam. A magaslatról még Xiut is észrevettem, és szerintem ő is engem, mivel apróbb intést intézett felém. Elég kényelmes volt a fa, így ahogy tudtam kiterültem és két kezemen az ujjam keresztbe téve szorítottam, hogy ne találjanak meg...
Lay:
Éppen Kook-ot kerestem mikor Tae-ba futottam. Nem szivesen voltam a közelében, szó szerint irritált a jelenléte. Sóhajtottam egyet majd ha ott sem lenne, gyórsítottam lépteimen. Láttam a meglepetséget az arcán, valószínüleg nem arra számított, hogy elmegyek csak úgy mellette. Minden esetre, szerintem ez volt a legnormálisabb dolog amit tehettem. Lassan kitaszítva gondolkozásomból Tae-t, folytattam a kis "Nyuszi" keresését, de nem találtam sehol. Láthatatlanná, meg csak úgy nem vállhatott. Vagy, még is..nem az képtelenség!
-Engedj el!-Hallottam Xiumin karakteres hangját a távolból.
Nem kellet sokat mennem a hang irányába, lassan egy magabiztos Chan arcot pillantottem meg, aki büszkén cipelte vállán az "elejtett vadat".(ha szabad így fogalmaznom x3) Nem tudtam, hogy abban a pillanatban nevessek-e Chanyol arckifejezésén, vagy sírjak, szerencsétlen Xiu helyzetén. Sokáig ő sem volt fogságban Chan vállán, mert jött a mentő osztag Baek-kal aki hamar elkapta Chanyeol válláról Xiu-t, majd se szó, se beszéd elmentek, olyan gyórsan mint ahogy megláttam őket.
-Kook-ot pedig valamelyik fa tetején keressétek!-kiabált vissza gyorsan Xiu, mire lelkesen kezdtem ismét keresni, de V ahogy hallom megelőzöt......
------------------------------------------------------------
Helló!
Remelem elnyeri tetszésetek ez a rész is..és szeretném ✌megköszönni✌ a sok Vote-t és megtekintést..((❤már több mint 3,k *-*❤))
(Ezért gondoltam kedveskedek majd BaekMin különrésszel..kicsit eltérve/lekanyarodva a sztorytól..x3)
Ennyit szerettem volna!
Annyeong :3
YOU ARE READING
Ez Csak Egy Játék! //szünetel//
Fanfiction-Exo, Bts yaoi -elő fordulhatnak benne trágar szavak, +18-as tartalom.... -eleje unalmasra sikeredett előre elnézést xD Egy sima játék mennyi érzelmet tud kihozni az emberből. Elég csak egy feladat és elvadul az egész dolog. De hogy is bírják ezt a...